Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo lähti kun olin työmatkalla

Vierailija
05.10.2019 |

Mitäs mieltä olette vaimon tempauksesta kun lähti pois yhteisestä kodista sillä aikaa kun olin työmatkalla. Viimeisenä päivänä sain työmatkalla tekstiviestin jossa hän ilmoitti ettei enää valitettavasti tunne minua kohtaan mitään. Tämä tuli ilman mitään ennakkovaroitusta ja luulin että kaikki olisi ihan kunnossa. Kun tulin kotiin oli avaimet ja puhelin pöydällä eikä hajuakaan mihin vaimo mennyt

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein 10vuotta sitten samoin kuin ap:n vaimo.

Tuolloinen puoliso harrasti henkistä väkivaltaa, oli kuukausia kestäviä mykkäkouluja. Arvosteli ulkonäköäni julkisilla paikoilla isoon ääneen, vähetteli ja musersi minua henkisesti 16 vuotta.

22/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä mutta kun itse olen yrittänyt olla se huomaavainen puoliso joka rakastaa puolisoaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se lankapuhelin?

Vierailija
24/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuommoinen käytös on ymmärrettävää esim. jos mies on väkivaltainen tai pettänyt naista jonkin toisen kanssa. Muutes on kyllä aika nolo tapa päättää suhde.

Vierailija
25/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsikö nainen sinua, AP? Ainoa päähäni tuleva hyväksyttävä syy tuollaiseen.

Julma tapa jättää.

Vierailija
26/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin eroaa ihminen, joka pelkää puolison yrittävän estää eron ja käyvän jopa väkivaltaiseksi.

Ne väkivaltaisimmatkin miehet ovat itse sitä mieltä, että ovat olleet supertäydellisiä itse ja kaikki vika on ollut vaimossa, joka ei vaan ollut tyytyväinen, vaikka mies teki suhteen eteen kaikkensa.

Vierailija
27/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuommoinen käytös on ymmärrettävää esim. jos mies on väkivaltainen tai pettänyt naista jonkin toisen kanssa. Muutes on kyllä aika nolo tapa päättää suhde.

Mun työkaverimies jätettiin tekstiviestillä kun se oli työmatkalla (ei käy edes usein). Ei siinä mitään muuta ollut kuin rakkauden hiipuminen. Asuivat sen jälkeen vielä jonkin aikaa yhdessä että saivat asiat järjestettyä.

Vierailija
28/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se lankapuhelin?

Ei kun tämmöinen https://www.nokia.com/sites/default/files/styles/scale_362_x_250_galler…

29/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole ollut väkivaltainen vaimoni suhteen ja aina yrittänyt hakea kompromisseja ja yrittänyt kaikkeni suhteen onnistumiseksi mutta mikään ei sitten näköjään tuntunut riittävän...

Vierailija
30/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä31111 kirjoitti:

Koskaan en ole ollut väkivaltainen vaimoni suhteen ja aina yrittänyt hakea kompromisseja ja yrittänyt kaikkeni suhteen onnistumiseksi mutta mikään ei sitten näköjään tuntunut riittävän...

Liian kiltti lapanen.

31/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten näin

32/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni antanut mitään syytä pelätä mut en sitten tiedä mitä vaimo mietti... Ei se ainakaan antanut mitään merkkejä 25 vuoden aikana...

33/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olen ollut se lapanen...

Vierailija
34/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä31111 kirjoitti:

Ehkä, ehkä et. Tiedätkö että todella väkivaltaiset miehetkään eivät ole omasta mielestään yhtään väkivaltaisia?

35/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olen ollut se lapanen...

36/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko että en ole lyönyt tai uhitellut vaan yrittänyt rakentavasti eteenpäin mutta se on nyt mun oma asiani tässä tilanteessa

Vierailija
37/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ap lapsia?

38/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko että en ole lyönyt tai uhitellut vaan yrittänyt rakentavasti eteenpäin mutta se on nyt mun oma asiani tässä tilanteessa

39/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia jo

Vierailija
40/61 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein 10vuotta sitten samoin kuin ap:n vaimo.

Tuolloinen puoliso harrasti henkistä väkivaltaa, oli kuukausia kestäviä mykkäkouluja. Arvosteli ulkonäköäni julkisilla paikoilla isoon ääneen, vähetteli ja musersi minua henkisesti 16 vuotta.

Eli toisin sanoen kostit käyttämällä henkistä väkivaltaa. Sillä lailla!