Vaimo lähti kun olin työmatkalla
Mitäs mieltä olette vaimon tempauksesta kun lähti pois yhteisestä kodista sillä aikaa kun olin työmatkalla. Viimeisenä päivänä sain työmatkalla tekstiviestin jossa hän ilmoitti ettei enää valitettavasti tunne minua kohtaan mitään. Tämä tuli ilman mitään ennakkovaroitusta ja luulin että kaikki olisi ihan kunnossa. Kun tulin kotiin oli avaimet ja puhelin pöydällä eikä hajuakaan mihin vaimo mennyt
Kommentit (61)
Niinpä mutta kun itse olen yrittänyt olla se huomaavainen puoliso joka rakastaa puolisoaan...
Mun mielestä tuommoinen käytös on ymmärrettävää esim. jos mies on väkivaltainen tai pettänyt naista jonkin toisen kanssa. Muutes on kyllä aika nolo tapa päättää suhde.
Pelkäsikö nainen sinua, AP? Ainoa päähäni tuleva hyväksyttävä syy tuollaiseen.
Julma tapa jättää.
Noin eroaa ihminen, joka pelkää puolison yrittävän estää eron ja käyvän jopa väkivaltaiseksi.
Ne väkivaltaisimmatkin miehet ovat itse sitä mieltä, että ovat olleet supertäydellisiä itse ja kaikki vika on ollut vaimossa, joka ei vaan ollut tyytyväinen, vaikka mies teki suhteen eteen kaikkensa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuommoinen käytös on ymmärrettävää esim. jos mies on väkivaltainen tai pettänyt naista jonkin toisen kanssa. Muutes on kyllä aika nolo tapa päättää suhde.
Mun työkaverimies jätettiin tekstiviestillä kun se oli työmatkalla (ei käy edes usein). Ei siinä mitään muuta ollut kuin rakkauden hiipuminen. Asuivat sen jälkeen vielä jonkin aikaa yhdessä että saivat asiat järjestettyä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se lankapuhelin?
Ei kun tämmöinen https://www.nokia.com/sites/default/files/styles/scale_362_x_250_galler…
Koskaan en ole ollut väkivaltainen vaimoni suhteen ja aina yrittänyt hakea kompromisseja ja yrittänyt kaikkeni suhteen onnistumiseksi mutta mikään ei sitten näköjään tuntunut riittävän...
Käyttäjä31111 kirjoitti:
Koskaan en ole ollut väkivaltainen vaimoni suhteen ja aina yrittänyt hakea kompromisseja ja yrittänyt kaikkeni suhteen onnistumiseksi mutta mikään ei sitten näköjään tuntunut riittävän...
Liian kiltti lapanen.
En mielestäni antanut mitään syytä pelätä mut en sitten tiedä mitä vaimo mietti... Ei se ainakaan antanut mitään merkkejä 25 vuoden aikana...
No sitten olen ollut se lapanen...
Käyttäjä31111 kirjoitti:
Ehkä, ehkä et. Tiedätkö että todella väkivaltaiset miehetkään eivät ole omasta mielestään yhtään väkivaltaisia?
No sitten olen ollut se lapanen...
No sanotaanko että en ole lyönyt tai uhitellut vaan yrittänyt rakentavasti eteenpäin mutta se on nyt mun oma asiani tässä tilanteessa
No sanotaanko että en ole lyönyt tai uhitellut vaan yrittänyt rakentavasti eteenpäin mutta se on nyt mun oma asiani tässä tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Minä tein 10vuotta sitten samoin kuin ap:n vaimo.
Tuolloinen puoliso harrasti henkistä väkivaltaa, oli kuukausia kestäviä mykkäkouluja. Arvosteli ulkonäköäni julkisilla paikoilla isoon ääneen, vähetteli ja musersi minua henkisesti 16 vuotta.
Eli toisin sanoen kostit käyttämällä henkistä väkivaltaa. Sillä lailla!
Minä tein 10vuotta sitten samoin kuin ap:n vaimo.
Tuolloinen puoliso harrasti henkistä väkivaltaa, oli kuukausia kestäviä mykkäkouluja. Arvosteli ulkonäköäni julkisilla paikoilla isoon ääneen, vähetteli ja musersi minua henkisesti 16 vuotta.