Vaimo lähti kun olin työmatkalla
Mitäs mieltä olette vaimon tempauksesta kun lähti pois yhteisestä kodista sillä aikaa kun olin työmatkalla. Viimeisenä päivänä sain työmatkalla tekstiviestin jossa hän ilmoitti ettei enää valitettavasti tunne minua kohtaan mitään. Tämä tuli ilman mitään ennakkovaroitusta ja luulin että kaikki olisi ihan kunnossa. Kun tulin kotiin oli avaimet ja puhelin pöydällä eikä hajuakaan mihin vaimo mennyt
Kommentit (61)
Hyvä että pääsit eroon siitä lehmästä.
En olisi viitsinyt edes tekstaria laittaa vastaavassa tilanteessa.
Miksi se oli sen puhelimen jättänyt?
No eipä taida kuuluakkaan.... 25 vuoden avioliiton jälkeen...
Ota uusi. Vaimo siis, avaimet ja puhelin sulla jo on. Koeta valkata sellainen joka sopii siihen puhelimen väriin. Onko Android vai Iphone, sekin pitää selvittää.
Ehkä ihan vähän vois myös miettiä noita ihmissuhdejuttuja ja puhetaitoja, jos on aikaa. Joku, vaikka äitisi, voisi osata neuvoa. Vaikka ei se niin tärkeää taida olla kun ei aiemminkaan ole näköjään ollut.
Julma tapa jättää.mitä sä olet tehnyt että vaimosi toimi noin?
Miksi kukaan nykyään jättää puhelinta? Sillähän hoidetaan kaikki asiat
Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Kertoo kyllä teidän liitosta kaiken, että luulit kaiken olevan kunnossa. Milloin juttelit vaimon kanssa kunnolla tai huomioit aidosti hänet? 25v sitten?
Vierailija kirjoitti:
Uusi mies oli tietenkin ostanut uudemman ja paremman mallin.
Mä en tajua, miten kukaan jättää puhelinta? Millanen ihminen se oikein on?
Kun en ymmärrä mitä olen tehnyt että lähti. Olen yrittänyt huomioida parhaani mukaan jne.
Swoman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi mies oli tietenkin ostanut uudemman ja paremman mallin.
Ihan kuin jokainen nyt ei puhelintaan itse osaisi ostaa paitsi jos vaimo epäilee että mies on asentanut siihen seurantajärjestelmän. Millanen paskiainen ap oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Joku, joka ei tiedä, että numeron voi vaihtaa vaihtamatta puhelinta.
Luulen että provo, ellei mies ole joku joka osais paikantaa vaimon puhelimen sijainnin tms. Miksi muuten jättäisi puhelimen. Paitsi jos mies on sen ostanut. Sim-kortin voi vaihtaa tai numeron voi vaihtaa jos ei halua pitää mitään yhteyttä mieheen.
Toivottavasti miehesi on löytänyt uuden kumppanin ja saa nauttia välillä elämän iloista.
Todennäköisesti mennyt uuden miehen luo, jota on tapaillut jo pidemmmän aikaa. Lähti näin koska ei halua selitellä sulle missä ja koska on tavannut hänet ja kuinka pitkään on sua pettänyt. Tsemppiä vaan.
Miehelle vaimo, joka on läsnä real life, ei netti.
Itsemurhaa aikovat jättää sen puhelimen kotiin, jotta ei voi jäljittää, joten olisin huolissani. Tai sitten vaimo automaattisesti ajatteli sinun jäljittävän hänet jos ei jätä puhelinta joten jostain sekin kertoo.
Mutta niin tai näin, jotkut ihmiset tekee katoamistemppuja eikä puolisossa välttämättä ole mitään vikaa. Se on ikävä tilanne jätetylle kun toinen on suunnitellut asiaa pitkään ja ollut aikaa käsitellä eroa jo etukäteen ja jätetylle tämä tulee ihan yllätyksenä.
Mitä se sinulle kuuluu minne exäsi meni?