Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun iskette miehen yöelämässä ettekä halua mennä omaan kotiinne hänen kanssaan, miten toimitte?

Vierailija
05.10.2019 |

En ole juurikaan harrastanut irtosuhteita, koska pidän paljon enemmän seksistä vakituisen kumppanin kanssa. Nyt olen kuitenkin eronnut niin vaikeasta suhteesta, että siitä parantuminen kestää pitkään. Tykkään seksistä tosi paljon, ja harkitsen sitäkin vaihtoehtoa että kokeilisin taas irtoseksiä. En kuitenkaan halua mitään random-miehiä kotiini. Haluan pystyä lähtemään kotiin heti, kun tuntuu siltä että en tahdo enää toisen seuraa, sen sijaan että pitäisi ajaa mies pois omasta kodistani. Aiemmin on joskus tullut ongelma siitä että mies on halunnut jäädä juttelemaan ja jonkinlaista suhteentapaista rakentelemaan.

Mikä on hyvä keino saada mies kutsumaan nainen kotiinsa? Viimeksi kun olin tällä mielellä liikkeellä, sanoin miehelle ihan vain suoraan että en halua mennä meille. Menimme sitten miehen kotiin, mutta jälkikäteen hän kertoi loukkaantuneensa tavasta, jolla esitin asian. Taidan olla sosiaalisesti vähän tampio, joten siksi kysyn tällaista asiaa itseäni taitavammilta. :D Siispä miten olette toimineet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Siis mun luo ollaan menty, mut olen ollut jatkoilla purjeveneessäkin. Oli hieno vene. Ikävä niitä aikoja. Milloin uudelleen tavataan. T

Vierailija
2/9 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi mennä tuntemattoman luo, enkä kutsua kotiini. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliin.

Vierailija
4/9 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen tietysti miehen kanssa jonkin aikaa ennen kuin lähden seksiä harrastamaan. Minulla on ihan hyvä tutka ihmisten suhteen ja tuntemattomiahan kaikki ovat kunnes tutustutaan. Hotellit eivät kiinnosta, koska en halua seksikumppaniksi miestä joka saattaa pettää puolisoaan tämän selän takana, enkä myöskään halua maksaa yöpaikasta kun miehellä sellainen kuitenkin myös itsellään on.

Löytyisikö neuvoja siihen, miten voi kohteliaasti ehdottaa että mentäisiin miehen luokse eikä meille?

ap

Vierailija
5/9 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen valhe epämääräisistä yläkerran kylppäriongelmista ja suihkuhaluista toimii myös iskureplana. Ei sillä, itse suosisin suorempaa ilmausta...

Vierailija
6/9 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei voisi vain kysäistä et "jatkettaisko tästä sun luo?" tms. ? Jos loukkaantuu tuosta (kuulostaa oudolta), niin sit ette varmaan jatka. Jos loukkaantuu jälkikäteen niin show what, kyseessähän oli vain irtosuhde. Jos mies ehdottaa että mennään sun luo mieluummin, niin sanot vaan ettet halua kun kämppis/ sisko/ kaveri nukkuu siellä. 

Vierailija
7/9 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n30 kirjoitti:

Siis miksi ei voisi vain kysäistä et "jatkettaisko tästä sun luo?" tms. ? Jos loukkaantuu tuosta (kuulostaa oudolta), niin sit ette varmaan jatka. Jos loukkaantuu jälkikäteen niin show what, kyseessähän oli vain irtosuhde. Jos mies ehdottaa että mennään sun luo mieluummin, niin sanot vaan ettet halua kun kämppis/ sisko/ kaveri nukkuu siellä. 

No niin, tässä ensimmäinen kunnon vastaus! Olen tosiaan niin hölmö, että en tajunnut että tuossa tilanteessa voi ihan hyvin keksiä valkoisen valheen (en ole tottunut valehtelemaan, niin tuo ei tule helposti mieleen).

Myös tuo "jatkettaisko sun luo" on paljon parempi kuin sen yhden kanssa käyttämäni "meille ei sitten muuten voi mennä", josta hän loukkaantui. XD 

Kiitos vastauksesta!

ap

Vierailija
8/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ylipäätään joku hyvä kondylooman tai herpeksen antaja yön pimeydessä?

Vierailija
9/9 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelen tietysti miehen kanssa jonkin aikaa ennen kuin lähden seksiä harrastamaan. Minulla on ihan hyvä tutka ihmisten suhteen ja tuntemattomiahan kaikki ovat kunnes tutustutaan. Hotellit eivät kiinnosta, koska en halua seksikumppaniksi miestä joka saattaa pettää puolisoaan tämän selän takana, enkä myöskään halua maksaa yöpaikasta kun miehellä sellainen kuitenkin myös itsellään on.

Löytyisikö neuvoja siihen, miten voi kohteliaasti ehdottaa että mentäisiin miehen luokse eikä meille?

ap

Sanot vaan AP, ett sun vaimo on kotona ehkä varmasti hyväksy kahta miestä kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä