Millaiset naiset vetoaa miehiin?
Sivusta vain seurannut miten erääseen naiseen lähes kaikki miehet lakoavat edessään..
Millaisia ovat tuntemanne naiset, jotka ovat suosittuja miesten kesken?
Yksi yhdistävä tekijä on iloisuus, lempeys ja ystävällisyys. Toinen on hoikkuus, sirous ja muodikkuus. Pitkät kauniit hiukset. Kaunis ehostus. Naisellinen pukeutuminen. Rauhallisuus.
Kommentit (17)
luonnolliset, hymyilevät naiselliset naiset
t. heteromies36
Kyllä se yleisesti ottaen on seksikkyys, eli nainen joka pukeutuu ja käyttäytyy niin ettei jää epäselväksi että nainen on valmis petipuuhiin.
Minulle ainakin naisessa on tärkein ominaisuus pakarat. Isot tai pienet, mutta pienissä pitää kuitenkin olla selvästi naisen muoto ja isot eivät saa olla laardilla höystetyt. Sellaiset joihin mielellään ampuu lastinsa kun on ottanut naisen ensin takaapäin.
Minulle on aivan sama, minkänäköinen nainen on, mutta pakaroiden pitää olla hyvät ja suht hoikan malliset, ei siis laihat. Hieman isommatkin pakarat saattavat kelvata, mutta silloin ei vyötäröllä saa olla ylimääräistä.
Ei pelottavat. Lempeät kiltit
Ei polttavat dominoivat
Eikö ahdistuneet ilmastoöyhöttäjät tai voimaantuneet naiset olekaan miesten mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei pelottavat. Lempeät kiltit
Ei polttavat dominoivat
Hiljaa vätys! Käskyttämistä totellaan vikisemättä!
Ehdottomasti pakarat. Olen kerran ihastunut yhteen tyttöön (pakaroihin). Yhtenä iltana aloin oikein miettiä, minkänäköinen hän on. En edes muistanut hänen kasvonpiirteitään muuten kuin hyvin hämärästi, mutta pakarankaaret kaartuivat hyvin selkeänä kuvana muistiini.
Pakarat tyyliin Cheyenne Järvinen, Hurmerinta, Tanja Vienonen -90 luvulla jne jne. Kyllä hieman vaatimattomammatkin menee, mutta pitää olla hyvät ottaa takaapäin ja laueta siitä niille ja vähän selällekin.
Muodot kohdillaan. Hoikkuus. Luonne. Seksikkyys. Näin se menee
Vierailija kirjoitti:
Kiltit ja kunnolliset.
No, eivät todellakaan vetoa jos on B-kupin rinnat kiltillä ja kunnollisella naisella. Siinä ei auta pitkät ja paksut hiukset, hillitty meikki eikä naisellinen pukeutuminenkaan.
Olen huomannut, että todella monet miehet tuntevat vetoa joko suuririntaisiin tai kiukutteleviin naisiin. Kai sellainen draamaa täynnä oleva suhde on sitten mieluinen kun puivat koko ajan julkisillakin paikoilla asioitaan?
Mun kaveri on miesmagneetti. Kasvot kauniit, korkeat poskipäät. Paksut hiukset, väri on vaihdellut vuosien saatossa. Meikkaa aina voimakkaasti, paksut kissarajaukset yms. Pukeutuu hyvin ja usein naisellisesti. On hoikka, rinnat ehkä AA-kuppia mutta berberi on isohko. Päämäärätietoinen ja flirtti.
No nehän on sellaisia iloisia kikattelevia naikkosia, joilla on hyvä ja hoikka runko. Hupaisaa seurata miten miehet on tuollaisiin lääpällään ja sitten selän takana alkavat mörähtelemään kun nainen kikattelee muillekin miehille samalla tavalla. Se mustasukkaisuus on vaan niin ilmeistä, vaikka yrittävätkin naamioida mukamas inhoksi ja halveksunnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltit ja kunnolliset.
No, eivät todellakaan vetoa jos on B-kupin rinnat kiltillä ja kunnollisella naisella. Siinä ei auta pitkät ja paksut hiukset, hillitty meikki eikä naisellinen pukeutuminenkaan.
Olen huomannut, että todella monet miehet tuntevat vetoa joko suuririntaisiin tai kiukutteleviin naisiin. Kai sellainen draamaa täynnä oleva suhde on sitten mieluinen kun puivat koko ajan julkisillakin paikoilla asioitaan?
Mä en edes huomaa naisen rintoja, jos pakarankaaret ovat kohdillaan. En juuri astu naisia kuin takaapäin, siinä ei muuta näe kuin kauniit pakarat ja se hetki kun laukaiset lastisi naisen pakaroille, sitä ei voita mikään.
Luonnolliset, ystävälliset, fiksut. Osaa myös hymyillä ja käytöstavat/kohteliaisuus, tsorke mutta monella naisella nämä aivan hukassa niinkuin varmasti miehelläkin. Kohdellaan kuin jotain *askakasaa aivan suotta. Lieneekö henkilöiden omaa epävarmuutta jonka kyllä ymmärrän sitten täysin. Itse ihastun naisessa siihen miten hän käyttäytyy, ystävällisyys ja kiltteys on äärettömän seksikästä.
Siis muodokkuus! Eli muodot!