Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietinnässä OURAsormus. Kirjoittakaa kokemuksistanne, kiitos!

Vierailija
05.10.2019 |

Lähinnä haluan tietää stressitasosta ja palautumisesta sekä unenlaadusta. Olen henkisesti kuormittavassa työssä ja tunnen itsessäni, kun syke kiihtyy ja kiireen tunne näkyy toimintatavassani ym. Olisi mielenkiintoista tietää, miten näkyvät datassa jos näkyvät. Onko Ouralla tämä nähtävissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä on ollut n. vuoden ajan Oura. Päiväaikaista stressikuormitusta se ei tunnista, sen sijaan päivittäiset palautumishetket päivän aikana kyllä. Unen laadusta ja yöaikaisesta palautumisesta saa hyvän arvion, se mittaa sykkeen perusteella unen vaiheita ja sykevälivaihtelua ja laskee näistä uni- ja voimavaraindeksit.

Vierailija
2/4 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tekisit vain kertaluontoisen firstbeat-mittauksen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miehellä on ollut n. vuoden ajan Oura. Päiväaikaista stressikuormitusta se ei tunnista, sen sijaan päivittäiset palautumishetket päivän aikana kyllä. Unen laadusta ja yöaikaisesta palautumisesta saa hyvän arvion, se mittaa sykkeen perusteella unen vaiheita ja sykevälivaihtelua ja laskee näistä uni- ja voimavaraindeksit.

Anteeksi tyhmä kysymys mutta millä tavalla se näyttää palautumishetket? Mulle pitää vääntää rautalangasta 😃. On niin kallis että ajattelin eka ottaa selvää tästä toiminnosta koska se kiinnostaa eniten ja ehkä ostaa...

Vierailija
4/4 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän hesarissa oli toimittajan testi ourasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan