Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin pakit varatulle miehelle

Vierailija
05.10.2019 |

Ja ai että oon itsestäni ylpeä. Meillä on ollut kaverilliset suhteet jo vuosia ja vähitellen miehen puolelta tullut myös signaaleja että olisi enemmänkin kiinnostusta. Miehellä on vaimo ja lapsia, ja minua on alkanut ahdistamaan miehen ja minun välit, se on tuntunut väärältä, koska myös itse olisin voinut haluta enemmänkin kuin pelkkää kaveruutta.

Tänään sitten mies pyysi ajelulle ja mua ahdisti se, mutta menin silti. Siinä sitten sain suoraan sanottua, että en halua alkaa pelleilemään mitään varatun miehen kanssa vaikka hän tosi kiva onkin. Ahdistavaa ajatella, että miehen vaimo kotona laosn kanssa tietämättömänä. Meillä ei siis ole ollut mitään fyysistä ja kaikki keksustelutkin olleet kaveripohjalla aika pitkälle, mutta kumpikin selkeästi huomannut ns kemian välillämme.

Sanoin, että voidaan moikata jos jossain törmätään ja toivotin syksyn jatkoja. Mies ymmärsi ja kiitti, että olen fiksu ja ajattelevainen. Toki en voi tietää, jättääkö minua kuitenkaan rauhaan vai tuleeko vielä soittoa tai viestiä perään.

Olo on helpottunut vaikka toki surettaa, että ei voida olla miehen kanssa tekemisissä. Samalla aloin pohtimaan, kunpa naiset (ja miksei miehetkin) tekisi enemmän näin: lopettaisi varattujen kanssa pelailun. Se on kuitenkin kaikkia osapuolia kunnioittavaa ja moraalisesti oikein.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte lyhyesti voineen harrastaa yhden seksin autossa ja teeskennellä ettei mitään seksiä tapahtunut. 

Vierailija
2/4 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty. Hienoa että on luonnetta sanoa ja omaa persoonallisuutta. Itse en myöskään ikinä sekaantuisi varattuun mieheen. Se on ehdoton periaate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
4/4 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalta osalta tehnyt hyvän ihmisen teon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän