Onko muita jotka ei odota miehen lomaa?
Pelkään että se haluaa vain nukkua pitkään ja laiskotella, kun on niin raskas duuni (aamusta iltaan töissä). Mä en saisi levätä koskaan, vaikka sitä juuri tarvitsisin. Ei se kuitenkaan suostu nousemaan lasten takia ylös ennen mua ikinä!
Kommentit (3)
mopo lähtee taas käsistä juomisen suhteen ja mä itkeä tihrutan tai raivoan.
Mies on muuten erittäin fiksu ja filmaattinen, hyvä työ (raskas tosin), käyttäytyy aina korrektisti muualla, mutta tuo piilojuopottelu...
Tuskin kukaan meidän tuttu, naapureita lukuunottamatta, tietää että mies on välillä suoranainen alkoholisti. Tai kaipa se on sitä jatkuvasti, eikös alkoholisti ole aina alkoholisti, mutta työssä käydessä homma pysyy hanskassa.
kotona ollessa alkaa tissuttelu, ja yleensä salaa multa ensin. Valehtelua ja pullojen piilottelua. Tämän takia meillä yleensä mennään pitkille autolomille ympäri Eurooppaa. MIes nimittäin tiedostaa ongelman itsekin, eikä kuskina ollessaan tietenkään voi juoda.
lomat on niin hirveän rankkoja, kun pitää vain koko ajan laittaa ruokaa ja lapset narisevat kun ei ole ketään kaveria, eikä mitään tekemistä.
Olisipa joku paikka, minne mennä vaikka pariksi päiväksi lomalla, joku mummola tai kesämökki.
sillä olen itse töissä silloin