Kaunis pieni elämä blogi on näköjään loppunut kokonaan
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Lto-opintoja tekee ja kauppa myyty.
Opiskeleeko tosiaan lastentarhanopettajaksi? Vai sosionomiksi? Seinäjoella ei ole lastentarhanopettajan koulutuspaikkoja, sosionomin kylläkin.
On aloittanut blogin uudestaan! Ihanaa! Jospa se blogien uusi tuleminen tästä vielä lähtee <3
Nyt Anne on tehnyt uusia blogipostauksia.
Koska ja miksi vaihtanu instatilin nimen? Onko sanonut asiasta jotain?
Ranskaksi sama nimi kuin suomeksi. Ihan hiljattain vaihtoi, ei ole kommentoinut asiaa mitenkään. Mutta asuvat Ranskassa joten ehkä ajatteli tämän kuvaavan tiliä paremmin ja voihan sillä myös tavoittaa ranskalaista yleisöä paremmin, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ranskaksi sama nimi kuin suomeksi. Ihan hiljattain vaihtoi, ei ole kommentoinut asiaa mitenkään. Mutta asuvat Ranskassa joten ehkä ajatteli tämän kuvaavan tiliä paremmin ja voihan sillä myös tavoittaa ranskalaista yleisöä paremmin, jos haluaa.
Mikä se nimi on? Yritin vaikka mitä väännöksiä, mutta en vain löydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se nimi on? Yritin vaikka mitä väännöksiä, mutta en vain löydä?
La belle joku se oli
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen instatilin nimi on?
Labellevie.anne
up!
ovat ilmeisesti kokonaan muuttaneet ranskaan, käyvät silloin tällöin suomessa. koti sjoelta myyty? tilitoimistoko heillä on?
Vierailija kirjoitti:
up!
ovat ilmeisesti kokonaan muuttaneet ranskaan, käyvät silloin tällöin suomessa. koti sjoelta myyty? tilitoimistoko heillä on?
Näköjään ollut joku tuttu asumassa heidän talossaan ja nyt he ovat kesän siellä.
Instassa seuraan ja Ranskassa asuneet jo vuosia. Somessa ei ole tullut ilmi millä rahoittavat elämänsä. Onko oma yritys? Ja miksi muuttivat juuri Ranskaan?
Hei tyypit, aika tympeitä kommentteja . Ei ole eronnut ja kotikin on ja itse asiassa parikin. Riepooko ihmisiä kun ei ole kaikille kertonut joka käännettä elämästään ?
Seurasin myös heitä silloin aikoinaan kun nuorin lapsi oli ihan vauva, vaikka itse olin ja olen lapseton. Pidin siitä estetiikasta mikä Annella oli, kuvat oli aina tosi kauniita ja tunnelmallisia.