Ajeletko posliiniksi ennen baariin lähtöä
Kommentit (45)
Ajelen aina ja mies ei tykkää yhtään. Epäilee aina, että teen sen muiden takia.
Tottakai sheivaan peppuvakoni paljaaksi ja sileäksi. ;)
M30
Vierailija kirjoitti:
Missäs baarissa oleskellaan römpsät paljaina?
Vierailija kirjoitti:
Olet itse varmaan varmaan ainut, joka ei usko siihen, ettetkö tekisi muiden miesten tähden...
En ennen baariin lähtöä kun en kapakoissa käy,mutta muuten kyllä sheivaan sulojeni ympäristön abauttiarallaa kerran viikossa.
M41
Toki! Sheivaan kaikki pois! Olen ilman karvoja, niin pimpissä kuin pepussa. Mutta... vain miesystäväni näkee mun näkymät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä miesten vessassa ne on paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse varmaan varmaan ainut, joka ei usko siihen, ettetkö tekisi muiden miesten tähden...
No eihän sitä tiedä, tahtooko se mahdollinen mies poslaria.
En aina, ja yleensä tietenkin silloin onnistaa kun on sänki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko tuollaista oikeasti...
Molemmilta puolilta, mutta allekirjoitan itsekin tuon, että silloin yleensä lykästää juuri, kun on sänki/puska housuissa. Kai sitä on rennompi, kun ei yritä mitään, koska tietää, ettei voi kuitenkaan lähteä peitonheilutukseen ja rentoushan se tietenkin vetää puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bar Nudista, hieno baari
No ihan yhtä fiksu kysymys kuin lähtisikö mies ilman parran ajoa tai siistimistä treffeille. Eli tietenkin sen on oltava posliini, jos vaikka sattuisi onnistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Molemmilta puolilta, mutta allekirjoitan itsekin tuon, että silloin yleensä lykästää juuri, kun on sänki/puska housuissa. Kai sitä on rennompi, kun ei yritä mitään, koska tietää, ettei voi kuitenkaan lähteä peitonheilutukseen ja rentoushan se tietenkin vetää puoleensa.
Ei minua kyllä sänki haittaa jos seuraa löytyy, ihan helposti voi seksiä siltikin harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko tuollaista oikeasti...
Kyllä tapahtuu ja sama ex kyseli minulta ennen "tyttöjen" reissua laivalle et näyttääkö hyvältä kun sovitteli sukkanauhoja ja muita peilin edessä. Takasin tullessa oli revityt pikkuhousut narulla kuivumassa. Oli kuulemma rikki jo lähtiessä. Just että rikkinäisillä lähti. Lähteekö muutkin naiset reissuun hajonneilla alusvaatteilla?
Tottakai. Toistaalta jos miehellä on parta niin se voi raapia klittaa nuollessa. Miehellä voi olla kyllä karvoja. Kullin koko yleensä ratkaisee.
Tietenkin. Tulee myös itselle kuumempi olo, kun kuvittelee, miten ihana, sileän suloinen, valmiudessa oleva yllätys siellä mahdollista kollia odottaakaan!