Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
ONko jonkun mies oppinut todella tekemään kotitöitä, jos ei niitä ole joutunut koskaan tekemään?
01.06.2006 |
Alkaa mennä hermot turhiin lupauksiin ja ikuisiin aikomisiin.
Kova on mies puhumaan, mutta mitään ei saa aikaseksi. Talo on kun pomminjäljiltä, kun en jaksa kaikkea tehdä. Kukkapenkit rehottaa rikkaruohoista.
Päivittäiset pakolliset hommat kyllä teen, mutta suurempi rehkiminen saa heti supistuksia aikaan. Ja mies ei todellakaan tajua. Pitäs vissiin synnyttää tämä tenava kolme kuukautta ennen että tajuais etten todellakaan huvikseni sano etten jaksa ja pysty.
Eipä tuo mihinkään lähekkään, vaikka olen käskenyt painua takaisin äitin hemmoteltavaksi...
vituttaa... Paljonkohan maksaisi siivousapu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä mies asui yksinään kuin pellossa, eikä mun käsittääkseni kotona ole juuri joutunut kotitöitä tekemään. Mulla meni aika kauan tajuta, että mies ei tosiaan OSANNUT imuroida (sohi vaan vähän keskeltä lattiaa). Vaivihkaa olen häntä kotitöiden saloihin opettanut. Mutta mä teinkin heti yhteenmuutettuamme selväksi, että tässä taloudessa kotityöt tehdään 50-50. Kyllä siinä meni useampi vuosi hampaita kiristellessä (astioita joutui joskus pesemään uudelleen, kun oli krämmäleitä yms.), mutta nykyään mies on ok, ja tekee hommat käskemättä! Kaikki miehet ei tietenkään opi, ja jos et nyt halua kokeilla vuosien opetussessiota, miksette hankkisi ainakin pariksi kuukaudeksi siivousapua, olettaen, että taloudellinen tilanne sen sallii?