Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mitä ajattelette jos 20v mies on 175cm pituinen?

Vierailija
04.10.2019 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ajattelisin sinunkaltaisista turhakkeista, että mikä on älykkyysosamääräsi?

Vierailija
22/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri. Itse olen hautonut itsemurhaa useastikin, en ole koskaan seurustellut ja ikää 34, pituutta sama. 195cm pitkä työkaverini, jäntevä ja lihaksikas saa varmasti joka ainoan normaalin nätin naisen, jonka haluaa. Meillä lyhyemmillä on kohtalo tyytyä johonkin kehitysvammaiseen naiseen, mutta mieluummin kiitos ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotoveri. Itse olen hautonut itsemurhaa useastikin, en ole koskaan seurustellut ja ikää 34, pituutta sama. 195cm pitkä työkaverini, jäntevä ja lihaksikas saa varmasti joka ainoan normaalin nätin naisen, jonka haluaa. Meillä lyhyemmillä on kohtalo tyytyä johonkin kehitysvammaiseen naiseen, mutta mieluummin kiitos ei. 

Höpö höpö. Ulottumattomissa sinulla on ehkä jotkut missit sekä itseäsi pidemmät naiset mutta se 85% naisista on aivan ulottuvillasi.

Vierailija
24/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ei tuosta hobitista ole mitään hyötyä missään, kumpikaan ei yllettäisi ylähyllyille ja nolottaisi kun ei olisi 185+ lentäjäkirurgi, ei voisi vanhemmille esitelläm järkyttävää... N160

Tää oli siis sarkasmia ;)

Vierailija
25/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituutesi ei liity mitenkään seurustelemattomuuteesi. Vaan ikävä luonteesi (sanoit tosi rumasti kehitysvammaiset mainiten!) ja marttyriytesi (vastemielistä ulinaa).

Kehitä luonnettasi niin voit ehkä löytääkin jonkun.

Vierailija
26/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ulottumattomissa sinulla on ehkä jotkut missit sekä itseäsi pidemmät naiset mutta se 85% naisista on aivan ulottuvillasi.

Jos nyt vielä oletetaan, että se 85% on normaalipainoisia ja pitävät itsestään huolta. Sairaalloinen lihavuus karkottaa miehen kuin miehen. 

Vierailija
27/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikako siellä kirjottelee? Saman mittainen on isäsikin. 

Vierailija
28/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"huoh" Et voi olla tosissasi, että olisit 175 centtimetrisenä miehenä pitäisit iseäsi ni-in lyhyenä, että olet hautonut sen vuoksi jo isemurhaa...  Tee ny t iltapäivällä tai vaikka viimeisään huomenna lauantaina aamupäivällä ns. Prima testi: Mene lähimpään auomarkettiin aulaan katselemaan päivittäistavaroita ostamaan saapuvia ja liikkeesä poislähteviä pareja tai mahd. pariskuntia.

Tarvittaessa toista testi parissa muussa automarketissa. - Voit automarketin asemasa valita myös menon menon kauppakeskukseen

Vierailija
29/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen pitkänä naisena harkinnut itsemurhaa, koska kukaan ei halua minua pituuteni takia.

N 168cm

Vierailija
30/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ihmisten pituutta silmämääräisesti arvioida noin tarkasti. Näkisin miehen.

Vierailija
31/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus: nuori mies. Pituus ei kiinnittäisi huomiota vaan käytös ja ulkonäkö.

Vierailija
32/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun ikäluokassa helppoa ole. Minä ole 20v vanhempi kuin sinä ja 1cm lyhyempi. Kiusattu on ja vähätelty. Suositeltu itsaria jne.

Vierailija
33/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä taas? Ajattelisin että siinä on mies, joka on 175cm pitkä. Ja hyvä sekä arvokas juuri sellaisena. En ymmärrä näitä akkoja, jotka vaativat miestä olemaan vähintään sen 180cm pitkiä. Sellaisilla vaatimuksilla kun jää todennäköisesti paljon hyviä miehiä huomaamatta. Ulkonäkö rapistuu ja pituuskin vähenee ajan myötä ryhdin taipuessa kumaraan. Luonne on se mikä on ja pysyy.

Vierailija
34/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa tupakaverini oli kovin naistenmies jota olen ikinä tavannut vaikka oli sellainen 165cm "pätkä". Mutta se itseluottamus ja supliikki oli aivan omaa luokkaansa. Ja melkein joka illalle riitti uusi nainen...

Vierailija
35/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijassa tupakaverini oli kovin naistenmies jota olen ikinä tavannut vaikka oli sellainen 165cm "pätkä". Mutta se itseluottamus ja supliikki oli aivan omaa luokkaansa. Ja melkein joka illalle riitti uusi nainen...

Tämä on totuus asiasta. Ja jos riittää yksi nainen niin ei sitä luonnetta ja sosiaalisia taitoja tarvitse tappiin asti kehittää. Pienilläkin parannuksilla voi päästä eteenpäin. Ja se on varma että itsesäälinrn ulina varmistaa ettei ikinä tuu naista löytymään.

Vierailija
36/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ikäväluonteinen ihminen ja tuolla asenteella et ansaitse yhtään mitään.

Vierailija
37/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on ihan saman pituinen siis, kuin isäni.

Vierailija
38/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että olet 10 cm pitempi kuin minä. 6 cm pitempi kuin isäni. 25 cm pitempi kuin isoisäni. 20 cm lyhempi kuin kumpikaan poikani ja 10 cm lyhyempi kuin teinityttäreni. Mitä sitten? Ihmiset ovat eri pituisia ja myös älykkyydestä on huomattavia eroja. MOT

Vierailija
39/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkentä on että osaa käyttää penistä oikein.

Vierailija
40/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että onkohan tuolla iso kulli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän