Naiset mitä ajattelette jos 20v mies on 175cm pituinen?
Kommentit (52)
Kohtalotoveri. Itse olen hautonut itsemurhaa useastikin, en ole koskaan seurustellut ja ikää 34, pituutta sama. 195cm pitkä työkaverini, jäntevä ja lihaksikas saa varmasti joka ainoan normaalin nätin naisen, jonka haluaa. Meillä lyhyemmillä on kohtalo tyytyä johonkin kehitysvammaiseen naiseen, mutta mieluummin kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Kohtalotoveri. Itse olen hautonut itsemurhaa useastikin, en ole koskaan seurustellut ja ikää 34, pituutta sama. 195cm pitkä työkaverini, jäntevä ja lihaksikas saa varmasti joka ainoan normaalin nätin naisen, jonka haluaa. Meillä lyhyemmillä on kohtalo tyytyä johonkin kehitysvammaiseen naiseen, mutta mieluummin kiitos ei.
Höpö höpö. Ulottumattomissa sinulla on ehkä jotkut missit sekä itseäsi pidemmät naiset mutta se 85% naisista on aivan ulottuvillasi.
Vierailija kirjoitti:
Että ei tuosta hobitista ole mitään hyötyä missään, kumpikaan ei yllettäisi ylähyllyille ja nolottaisi kun ei olisi 185+ lentäjäkirurgi, ei voisi vanhemmille esitelläm järkyttävää... N160
Tää oli siis sarkasmia ;)
Vierailija kirjoitti:
Pituutesi ei liity mitenkään seurustelemattomuuteesi. Vaan ikävä luonteesi (sanoit tosi rumasti kehitysvammaiset mainiten!) ja marttyriytesi (vastemielistä ulinaa).
Kehitä luonnettasi niin voit ehkä löytääkin jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ulottumattomissa sinulla on ehkä jotkut missit sekä itseäsi pidemmät naiset mutta se 85% naisista on aivan ulottuvillasi.
Jos nyt vielä oletetaan, että se 85% on normaalipainoisia ja pitävät itsestään huolta. Sairaalloinen lihavuus karkottaa miehen kuin miehen.
Mun poikako siellä kirjottelee? Saman mittainen on isäsikin.
Vierailija kirjoitti:
"huoh" Et voi olla tosissasi, että olisit 175 centtimetrisenä miehenä pitäisit iseäsi ni-in lyhyenä, että olet hautonut sen vuoksi jo isemurhaa... Tee ny t iltapäivällä tai vaikka viimeisään huomenna lauantaina aamupäivällä ns. Prima testi: Mene lähimpään auomarkettiin aulaan katselemaan päivittäistavaroita ostamaan saapuvia ja liikkeesä poislähteviä pareja tai mahd. pariskuntia.
Tarvittaessa toista testi parissa muussa automarketissa. - Voit automarketin asemasa valita myös menon menon kauppakeskukseen
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen pitkänä naisena harkinnut itsemurhaa, koska kukaan ei halua minua pituuteni takia.
N 168cm
En osaa ihmisten pituutta silmämääräisesti arvioida noin tarkasti. Näkisin miehen.
Ajatus: nuori mies. Pituus ei kiinnittäisi huomiota vaan käytös ja ulkonäkö.
Ei se sun ikäluokassa helppoa ole. Minä ole 20v vanhempi kuin sinä ja 1cm lyhyempi. Kiusattu on ja vähätelty. Suositeltu itsaria jne.
No mitä helvettiä taas? Ajattelisin että siinä on mies, joka on 175cm pitkä. Ja hyvä sekä arvokas juuri sellaisena. En ymmärrä näitä akkoja, jotka vaativat miestä olemaan vähintään sen 180cm pitkiä. Sellaisilla vaatimuksilla kun jää todennäköisesti paljon hyviä miehiä huomaamatta. Ulkonäkö rapistuu ja pituuskin vähenee ajan myötä ryhdin taipuessa kumaraan. Luonne on se mikä on ja pysyy.
Armeijassa tupakaverini oli kovin naistenmies jota olen ikinä tavannut vaikka oli sellainen 165cm "pätkä". Mutta se itseluottamus ja supliikki oli aivan omaa luokkaansa. Ja melkein joka illalle riitti uusi nainen...
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa tupakaverini oli kovin naistenmies jota olen ikinä tavannut vaikka oli sellainen 165cm "pätkä". Mutta se itseluottamus ja supliikki oli aivan omaa luokkaansa. Ja melkein joka illalle riitti uusi nainen...
Tämä on totuus asiasta. Ja jos riittää yksi nainen niin ei sitä luonnetta ja sosiaalisia taitoja tarvitse tappiin asti kehittää. Pienilläkin parannuksilla voi päästä eteenpäin. Ja se on varma että itsesäälinrn ulina varmistaa ettei ikinä tuu naista löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Olet ikäväluonteinen ihminen ja tuolla asenteella et ansaitse yhtään mitään.
Että on ihan saman pituinen siis, kuin isäni.
Ajattelen, että olet 10 cm pitempi kuin minä. 6 cm pitempi kuin isäni. 25 cm pitempi kuin isoisäni. 20 cm lyhempi kuin kumpikaan poikani ja 10 cm lyhyempi kuin teinityttäreni. Mitä sitten? Ihmiset ovat eri pituisia ja myös älykkyydestä on huomattavia eroja. MOT
Tärkentä on että osaa käyttää penistä oikein.
Mietin että onkohan tuolla iso kulli
Enemmän ajattelisin sinunkaltaisista turhakkeista, että mikä on älykkyysosamääräsi?