Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mitä ajattelette jos 20v mies on 175cm pituinen?

Vierailija
04.10.2019 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon liian nuori mulle.

Vierailija
42/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, minkä pituinen joku on? Luonne on paljon tärkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että onkohan tuolla iso kulli

No niin , nyt päästiinkin siis siihen...

Vierailija
44/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komia niin pohdin onko moraalisesti oikein pokata noin nuori kloppi petiä lämmittämään. Jos ei oo komea niin en mieti sen enempää.

Vierailija
45/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyvä kun kysyit asiaa tässä vaiheessa, ollessasi 20 vuotias. Palstalla on ollut lukuisia ketjuja siitä, mitkä ovat miehen tärkeimmät krieerit. Listan kärkipäässä on ihan järjestelmällisesti koulutus ja sosiaaliset taidot. 

Niin että panosta opiskeluun ja sellaisiin harrastuksiin, joissa vuorovaikutustaitosi kehittyvät, jos naisia tavoittelet. Kaikenlainen suuruus ja pullistelu on vain miehiä itseään kiinnostavaa juttua ja keskinäistä kilpailua.

Vierailija
46/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että on liian nuori mulle.

Vierailija
47/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä pituus. Ja joo. Sä oot kyllä ongelmainen tapaus. Oon kans huomannut, että täällä kyselet mittoja kaikenaikaa.

Mikä hei sun äö on?

Siis äo?

Älykkyysösämäärä?

Vierailija
48/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipituinen mies.

Vierailija
49/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meisseli on 20 cm +/- 2 cm niin o.k.

Vierailija
50/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 4cm keskipituista lyhyempi.

Katsohan vaikka mittanauhalla paljonko on 4cm. Oletko ihan varma että huomaat tuollaisen eron livenä?

Koska useimmilla naisilla on pituusfetissi, he varmaankin huomaavat miehiä paremin erot, mutta 4cm...enpä olisi varma asiasta.

Itse en miehenä huomaa n. 5cm pituuseroja suuntaan tai toiseen. On ihan sama onko nainen 165cm, 175cm vai 180cm. Vasta halatessa huomaa että ok 180cm nainen olikin pitkiä.

t. M/173cm, naisystävä 176cm

Vierailija
51/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, hyvä kun kysyit asiaa tässä vaiheessa, ollessasi 20 vuotias. Palstalla on ollut lukuisia ketjuja siitä, mitkä ovat miehen tärkeimmät krieerit. Listan kärkipäässä on ihan järjestelmällisesti koulutus ja sosiaaliset taidot. 

Niin että panosta opiskeluun ja sellaisiin harrastuksiin, joissa vuorovaikutustaitosi kehittyvät, jos naisia tavoittelet. Kaikenlainen suuruus ja pullistelu on vain miehiä itseään kiinnostavaa juttua ja keskinäistä kilpailua.

Itse asiassa taannoisessa kyselyssä ne olivat muistaakseni:

1. seksuaalinen dominanssi, eli mies vie

2. koulutus ja hyvä ammatti

3. sitten tuli pituus

Joskin kyselyssä oli ilmaistu "miehen pituus yli 185cm", se takuulla vähensi pituuden saamia pisteitä koska naiset ajattelivat esim. että ok 184cm riittäisi.

Vierailija
52/52 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittainen ja sopusuhtainen. Taitaa olla todellakin keskimääräinen pituus, mieheni on saman pituinen ja todennäköisesti myös poikamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän