Täällä avattiin uusi pubi joka tarjoilee ruokaakin, mutta ei mitään vegaaneille!
Konseptinsa on kuulemma hyvin yksinkertaista ruokaa edulliseen hintaan ja niin todella olikin: makkaraa, silakoita, perunoita, voileipiä... mutta vegaaneille ei yhtikäs mitään. Perunamuusissakin on maitoa. Kävimme eilen kokeilemassa ja yksi ystävättäreni joutui pettymään pahasti, mutta . Mitä mieltä te olisitte tällaisesta? Hieman kummallista että vuonna 2019 ei vegaaneja huomioida.
Kommentit (95)
Olihan listalla pottuja. Syö niitä.
Vegaani voi itse perustaa paikan josta saa ituja ja mitä nyt veget syövätkään. Juomaksi vaikka maitohappobakteerikiljua.
Olihan siellä perunoita ja leipää.
Sitä tarjotaan, jolle on kysyntää. Yhdelle vegaanille per päivä ei kannata tehdä.
Ruokavammainen ystäväsi voi mennä torille heilumaan sen punalippunsa kanssa (siellä tuuleekin sopivasti) ja huutamaan hengitysilmaa säästäviä sloganeita....
Kroooh. Vegaanijutut on kärsiny inflaation, kukaan ei keksi enää siitä mitään uutta eikä nasevaa.
Ravintolat, jotka ei tarjoa mitään vaihtoehtoja vegaaneille ampuvat kyllä omaan nilkkaansa.
Ainahan sinä voit perustaa vegaani pubin, jos kerran asiakkaita on niin paljon että pääsee liikevaihdossa plussalle. Kysynnän ja tarjonna laki.
Vierailija kirjoitti:
Olihan siellä perunoita ja leipää.
Sekä varmaankin olutta, sipsejä ja pähkinöitä. Ruoka ei ole muutenkaan ihan ykkösasia jos kyseessä todella on pubi eikä sellaiseksi itseään kutsuva ravintola.
Minä kävin kuuluisassa vegaaniravintolossa, enkä saanut hiervenlihapihviä. Törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tarjotaan, jolle on kysyntää. Yhdelle vegaanille per päivä ei kannata tehdä.
Vegaaniruokaa syö muutkin kun vegaanit. Oishan tuossa valikoimassa voinut olla vaikka kasvistäytteisiä leipiä, tomaattikeittoa jne.
Vierailija kirjoitti:
Palautetta sitten vaan.
Laitoin jo, yrittäjä itse oli paikalla. Sanoi että ei ole löytänyt ruokalistaan sopivia täysvegaaneja ruokalajeja joita olisi kannattavaa tarjota ja että kyseessä on ennen kaikkea pubi eikä ruokaravintola. -ap
Mä ymmärrän ihan täysin. Pubissa jengi kaipaa suolaista mättöä bissen kanssa; toasteja, kanansiipiä, mozzarellatikkuja jne. Ne myy. Ei mitään järkeä hankkia jotain vegaanimössöä.
Olen itse kasvissyöjä ja ärsyttää kun kaikki hyvät vegeruoat, sanotaan vaikka Subwayssa, on muutettu vegaanisiksi. Mä haluan juustoa, en jotain keinotekoista vuustoa tai mikä v ittu se pahvi on.
En valita vaan jätän menemättä. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautetta sitten vaan.
Laitoin jo, yrittäjä itse oli paikalla. Sanoi että ei ole löytänyt ruokalistaan sopivia täysvegaaneja ruokalajeja joita olisi kannattavaa tarjota ja että kyseessä on ennen kaikkea pubi eikä ruokaravintola. -ap
Luulis etta jotkut falafelit nyt menis paikassa kuin paikassa... Joko wrapin sisalla tai sellaisenaan + dippi. Just hyvaa mattoa esim oluen kanssa...
Etta ei ole vissiinkaan mitenkaan erityisen kulinaristinen pubi, en jaisi suremaan. ;)
Haukotus. Päivän vegaani-porvo.