Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko vielä TAHDON ASIA!

Vierailija
01.06.2006 |

" karvalaukun kierrätysviikot.." :D

muita helmiä siitä ohjelmasta?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fliseeksi kutsutaan meillä edelleen kaikkia fleeceromppeita. Ja just toi Mä en rupee atooppisia käsiäni joka välissä peseen... Kuolematon sarja!

Vierailija
22/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 23:02"]

Fliseeksi kutsutaan meillä edelleen kaikkia fleeceromppeita. 

[/quote]

Sama täällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se esikoulun vanhempainilta on kanssa hyvä! Opettaja pimputtaa pianolla sitä lastenlaulua hiirestä ja ilmapallosta ja koittaa saada ne riitelevät vanhemmat mukaan laulamaan. Ja kukaan muuhan ei laula kuin se ope... 

Vierailija
24/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon speltti-sielu sietää!!! 

Vierailija
25/39 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras kotimainen sarja ever. Pesee mennen tullen nää uudet "laatusarjat".

Toivottavasti näytettäisiin pian tv:ssä uusintana!

Nennaan(naapurin kotirouva) on taidettu hakea aika lailla inspiraatiota AV:lta.

Vierailija
26/39 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sähän tiedät, etten mä auta sukulaisia".

Vierailija
27/39 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljoo kittoommaan, ja kukkoo haukkoommaan ( kun vaimo hirmu kännissä, kutsui koko miehen työporukan heille syömään) Ja se oli mahtava kohtaus, kun koira nuoli sen kukon, niin tiskiharjalla pestiin tiskialtaassa, ja eikun pöytään takaisin. UUSINTANA HALUU JA PIAN!!

Vierailija
28/39 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan hyvä osoitus sarjan tasosta oli, kun lensin Berliiniin ja vieressäni istuvat kaksi keski-ikäistä miestä, jotka olivat jotain poliisiesimiehiä, alkoivat puhumaan, että nyt jää matkan takia yksi jakso välistä!

Vierailija
29/39 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mulle käy takuulla itelle niinku siinä kaljoo kittaamaan -kohtauksessa, pitäs lähteä miehen työpaikan juhliin ja olen aivan raato ja umpikännissä parista viinilasista.... ;))

Vierailija
30/39 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi mies kun vaimo tuli hääpuvussa firman illalliselle...

Vierailija
31/39 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoi kaverina joululomalla. Oli ihan yhtä ihastuksissaan kuin minäkin ja katsottiin yömyöhään kolmena iltana jaksoja, kunnes ilo loppui...

Mulle on jäänyt se parhaiten mieleen, kun Helena ja Mikko olivat palanneet sänkyyn yhteen ja Marianne soitti. Mikko alkoi heti lähteä ja höpisi vaan " sori, yritin, ei tule mitään..." ja Helena katsoi ymmyrkäisenä miestään.

Vierailija
32/39 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta! :D

Ja anoppi (mikon äiti) on sutkautuksineen ihan huippu!

Vierailija
34/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tää oli aivan paras sarja!! Olin silloin aivan pentu, mutta muistan miten hienoa oli katsoa aikuisten (hyvää!) draamasarjaa.

Vierailija
35/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kanssa hyvä kohtaus kun Helena tuli kännissä taksilla kotiin sieltä Mikon firman illalliselta ja koitti niillä pikkukengillään sutia lumista ja liukasta mäkeä ylös se hirveä piponreuhka päässään :D Eihän siitä mitään tullut vaan se levisi sinne maahan ihan täysin ja koitti edetä konttusasennossa eteenpäin. Samalla naapurin rouva viuhtoi sauvalenkillä ohi ja Helena koitti piilotella itseään sen pienen käsilaukun taakse. Voi tsiisus :D

Vierailija
36/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saatanan hieno ihminen..." on yks parhaista.

Anoppi oli parasta, se miten se aina tumppasi tupakkansa talon seinään, ja yks huvittavimmista kohtauksista on se kun lasiliikkeen miehet laittaa uusia ikkunoita ja lapset huutaa anopille että joku mies katselee ikkunan takaa, niin se anoppi avaa ulko-oven ja huutaa pihalle että "Pervo nähty!" =D

Susanna ja Marko oli kans niin surkuhupaisia hahmoja. Yhdessä jaksossa ne toivat lapsia hoidosta sinne Kiehuvaan Kartanoon ja Helena kutsui niitä kahville. Olivat jo menossa sisään kahville kun homssuinen, tenuttajan näköinen hahmo tuli pihalle ja kävi kuselle puunjuurelle. Se Marko tuijotti sitä ja kysyi "onks toi velipoika?" Ja kun totesi sen olevan veljensä, katsoi kelloaan jo totesi että heidän on kyllä mentävä, kun ovatkin jo myöhässä.... :)

Vierailija
37/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/39 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikko-peikko oli paras... ne sen perverssit kuviot.

"Olin humalassa kun kirjoitin"

Vierailija
39/39 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa tälle jatkoa! Ihan legendaarinen. Taidankin katsoa lomalla taas kaikki jaksot putkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi