Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ette halua luopua
Kommentit (2)
Miksi pitäisi? Ja siis keiden? Keillä se pitäisi olla?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koska epäilen, etteivät muut osasi päättää minua yhtään paremmin sitä ketä pitäisi äänestää ja siten valita.
- Harmillinen tosiasia on, että Suomessa(kin) jättävät vapaaehtosiesti kaikkein eniten usein äänestämättä he, joilla usein on eniten merkitystä sillä millainen on äänestyksn lopputulos. Eli esimerkiksi sillä jodetaanko politiikkaa niin, että halutaan lisätä tulonsiirtoina maksettavien erien määrää, pitää ne ennallaan vai mahdollisesti leikata niitä.