Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut hyväuskoinen, mutta suomut ovat tippuneet silmiltäni

Vierailija
03.10.2019 |

Olen vuosia käyttänyt erään teleoperaattorin liittymää. Tähän olen tietenkin päivittänyt aikoiinaan 3G:n, ja uusimpaan puhelimeen 4G-yhteyden. Nämä olen ottanut pakettihinnalla ilman käyttökattoa.
Kaikki onkin toiminut kuten pitää.

Humalassa sitten seilailin pisin nettiä, ja päätin päähänpistosta vaihtaa puhelinnumeroa. -Joo, aivan eri keskustelu.
Päädyin toisen operaattorin liittymään jossa on hieman pienempi kk-maksu.
No saatuani kortin, ja tutkittuani kunnolla tilaamani liittymää (vanhan suljin samantien), huomaisn etät liittymään kuuluu VAIN 0,5MBs nettiliittymä :O :O

Liittymän hinta on 1/4 edellisestä. Ja tuo netin nopeus riittää kevyesti.
Youtube, Spotify ja netin selaaminen toimii edelleen kuin unelma, lagaamatta.

Kyllä mua sylettää että olen aina kuvitellut että tarvitisin "nopean netin", kun tämä halvin ja hitain versio riittää minulle erittäin hyvin.

Olen suunnilleen 8 vuotta maksanut kuukaudessa NELINKERTAISEN hinnan liittymästäni aivan turhaan.

Hmph.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
2/5 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyydestä sakotetaan.

Kiitos, enpä itse tajunnutkaan. Onneksi tiesit kertoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität siis ihan tosissasi että sait muuten täysin saman paketin (ei data-kattoa, puhepaketti, ulkomaan käyttö jne.) vain sillä erolla että netin nopeus oli vähän pienempi 1/4 hinnasta verrattuna edelliseen?

Jos siis ennen maksoit 28e/kk niin nyt maksat 7e/kk?

Jos todella väität niin olisi mukava tietää että mikä oli se vanha operaattori ja mikä uusi...

Vierailija
4/5 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään operaattorilla ei ole 0,5Mb nettiä. Netflix ei todellakaan pyöri tuolla nopeudella. Huono provo 0/5

Vierailija
5/5 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikein ymmärtänyt. Mikä netti  O : O    eikö toi ole  o.kirjain. Jotenkin sekava. Itse muka  suljit ,  eikös ne sulje sieltä sen vanhan liittymän.  Ei varmaan näy Netflix.