Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota olutta. Juo aina vain viiniä ja sanoo et munkin pitäisi siirtyä oluesta viiniin.

Vierailija
03.10.2019 |

Muita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on homo

Vierailija
2/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies. Siis ei siksi, että juo viiniä vaan siksi, että yrittää pakottaa sinutkin juomaan viiniä oluen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö tiedä että vain rahvas juo oluttu. Ei bättre folk juo sellaisia. Mies pelkää että hänen tuttavat joskus näkee että juot olutta.

Vierailija
4/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini ei lihota niin paljon ja kusellakin tarvii ravata vähemmän kuin kaljaa juodessa. Eikä ole liian ärhäkkää kuten väkevät viinat. Jos punkkutetran saisi 20 e niin joisin sitä useammin. Kyllä kaljakin on ihan jees.

Vierailija
5/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Mies tarjoaa mulle välillä väkeviä ja seuraava aamu onkin ihan järjetöntä menoa. Otan itse siideriä.

Vierailija
6/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja turvottaa.

Vierailija
7/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän viinistä niin maun kuin promillejenkin takia, mutta joskus kylmä kalja tekee hiton hyvää. Eikä tulis mieleenkään tuputtaa puolisolleni omia juomiani, mulle ihan sama vaikka kiskois kiljua kunhan mun ei tarvitse.

Vierailija
8/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava snobi ja pätijä. Viini on ihan Ok, mutta muiden holhoaminen ja komentelu tekee ihmisestä persreiän. Olut on mainio ja terveellinen juoma, ei mitenkään häviä viinille.

Vierailija
9/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästytä mies perinpohjaisesti lopettamalla kokonaan alkoholinkäyttö. Siinäpä sitten hienostelee viinihiprakassaan nolona.

Vierailija
10/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi nimi Staffan?

Vierailija
11/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokoon " munkki " ja mies mitä haluaa ja samoin sinä.

Vierailija
12/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mikään pakko tykätä samasta päihteestä. Yksi juo kaljaa, toinen viiniä, kolmas vetää jo väkeviä viinoja ja itse pajautan. Nooh minä olen ainoa pahis kun otan vähiten haitallista mutta laitonta päihdettä.

Isosti rikkailla on sitten pulverit paheina. Että turha itkeä makuvalinnoista.

Vierailija
13/14 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä hyviäkin oluita esim keski euroopasta. Mitä ap juo? Pirkka olutta tai jotain muuta vastaavaa kusta?

Vierailija
14/14 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä