Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirani ei tykkää miesystävästäni

Vierailija
03.10.2019 |

Koirani pelkää ja kyyristelee, kun uusi miesystävä tulee kylään.
MIelestäni hän on erittäin mukava mies, mutta miten koira voi käyttäytyä noin?
Miesystävä yrittää olla erittäin ystävällinen korialleni, mutta siitä huolimatta koirani pakoilee ja välttelee miesystävääni.
Tunteeko koirani jotain, mitä minä en ole vielä tajunnut?

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisella tyttöystävällä, nykyisellä vaimolla, oli pikkuinen mittelspitz uros, leikkaamaton sellainen.

Kun menin ensimmäisen kerran käymään, niin koira tuli heti kertoman mitä mieltä oli tunkeilijoista.

Minä en aluksi välittänyt lainkaan ja kun sitten vaivauduin jotenkin reagoimaan koiraan, niin onnettomalla meni henkinen plörö henkiseen pöksyyn.

Siinä se sitten tärisi keittiön nurkassa ja tuntui mitä nöyrimmin pyytävän, että älä tapa oi suuri uros. Älä älä älä, anna armoa!

Kyllä meistä hyvät kaverit tuli, aloitimme varovasti yhteisillä lenkeillä ja tutustumalla minun koiraani.

Vierailija
82/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloisella tyttöystävällä, nykyisellä vaimolla, oli pikkuinen mittelspitz uros, leikkaamaton sellainen.

Kun menin ensimmäisen kerran käymään, niin koira tuli heti kertoman mitä mieltä oli tunkeilijoista.

Minä en aluksi välittänyt lainkaan ja kun sitten vaivauduin jotenkin reagoimaan koiraan, niin onnettomalla meni henkinen plörö henkiseen pöksyyn.

Siinä se sitten tärisi keittiön nurkassa ja tuntui mitä nöyrimmin pyytävän, että älä tapa oi suuri uros. Älä älä älä, anna armoa!

Kyllä meistä hyvät kaverit tuli, aloitimme varovasti yhteisillä lenkeillä ja tutustumalla minun koiraani.

Koira laski alleen pelosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on järkyttäviä kommentteja..miehet pelottelee pienet koirat niin että vapisevat nurkassa?

Vierailija
84/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira laski alleen pelosta?

Kai hieroit naaman pissaan?

Vierailija
85/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira haistaa varmaan ilmassa sellaisia kemiallisia aineita jotka saavat sen käyttäytymään noin.

Vierailija
86/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyneet lenkillä niin, että mies on mukana? Miten käyttäytyy? Jos esimerkiksi merkkailu lisääntyy huomattavasti ja potkitaan takajaloilla maata miestä katsoen, niin koira yrittää dominoida.

Vierailija
87/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ryntäävät kohta vastaamaan ne, joiden mielestä eläimillä on jokin ihmeellinen, yliluonnollinen ihmistuntemus ja "jos koirani ei hyväksy jotakuta, niin en hyväksy minäkään"-ihmiset. Tosiasia on kuitenkin, että eläimet voivat arastella/karttaa ihmisiä monista syistä, joilla ei ole mitään tekemistä kyseisen ihmisen persoonan kanssa. Pelkääkö koirasi joitain muitakin ihmisiä? Onko sen taustassa ja kokemuksissa jotain, mikä selittäisi? Miten mies käyttäytyy koiraa kohtaan ja muutenkin? Onko hän tottunut eläimiin ja pitääkö niistä? Ja lukemattomilla julmilla, sairailla ihmisillä on ollut lemmikkejä jotka pitävät heistä. Monet koirat lähtevät häntä heiluen vieraan koiravarkaan matkaan. Se siitä ihmistuntemuksesta.

Koiran reaktioita en välttämättä niinkään ottaisi todesta, mutta kissan käytöksen kyllä huomioisin :D

Vierailija
88/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi tällainen miespuolinen tuttu joka alkoi seurustella naisen kanssa jolla terrieriuros. Lähetti vitsillä kuvan jossa piti nyrkillä koiran kuonosta kiinni ja koira yrittää päästä siitä irti. Haukuin miehen tästä hyvästä. Huomasin myös että oma koira pelkää tätä miestä jostain syystä, eivät ole sentään olleet kahdestaan. Mutta tuo mies ei ole mikään koirien ystävä vaikka on niin varmaan naiselleen väittänyt. Onkohan varma ettei mies ole kohdellut huonosti koiraa kun jääneet kaksin?

Vierailija
89/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi tällainen miespuolinen tuttu joka alkoi seurustella naisen kanssa jolla terrieriuros. Lähetti vitsillä kuvan jossa piti nyrkillä koiran kuonosta kiinni ja koira yrittää päästä siitä irti. Haukuin miehen tästä hyvästä. Huomasin myös että oma koira pelkää tätä miestä jostain syystä, eivät ole sentään olleet kahdestaan. Mutta tuo mies ei ole mikään koirien ystävä vaikka on niin varmaan naiselleen väittänyt. Onkohan varma ettei mies ole kohdellut huonosti koiraa kun jääneet kaksin?

Tuollaiset koiria kiusaavat ihmiset ovat syvältä! Yleensä myös yllyttävät koiria ärisemään ja aggressiiviseen ei-toivottuun käytökseen. Valitettavasti tuollaisesta kohtelusta voi jäädä koiralle trauma ja epävarmuus muita ihmisiä kohtaan (esim. kaikkiin miespuolisiin, humalaisiin jne).

Vierailija
90/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä on järkyttäviä kommentteja..miehet pelottelee pienet koirat niin että vapisevat nurkassa?

Ja vielä rehvastellaan asialla... Tosi on, ettei ihminen saa näyttää koiralle alistuvaa, vaan pitää olla johdonmukainen ja tiukkakin esimerkiksi siten, ettei anna hyppiä päin, ei annata vallata tilaa sohvalla, ei lässytä ja ole koko ajan rapsuttamassa, kun koira pyrkii iholle. Toki huonosti koulutettu koira saattaa "pelästyä" tällaista käytöstä, jos sitä ei ole koskaan kielletty ja on annettu elää, kuin lauman johtaja.

Itse en esimerkiksi ikinä mene ensimmäiseksi rapsuttamaan koiraa, jos menen kylään koiraperheeseen. Tervehdin aina ihmiset ensin ja sitten vasta huomioin koiran. Samoin meille tullessa kiellän vieraita ensiksi menemästä koiran luo.

Käsken myös hyppivät koirat alas jämäkästi enkä anna koiran tulla jatkuvasti iholle kiehnäämään. Minulla on itselläni myös koiria ja olen hyvin koirarakas ihminen, mutta minun elämässäni ei koirat määrää. Jotkut saattavat pahoittaa mielensä "tympeästä" käytöksestäni, mutta tiedän oman käytökseni olevan koiralle se paras vaihtoehto.

Vierailija
91/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran nukahtanut sohvalle, jolloin miesystävä sanoi koirani menneen sängyn alle piiloon.

Vierailija
92/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on kauan ollut sinkku ja on ollut vain hän ja koira ja sitten koiralle pennusta asti tutut ihmiset ympärillä, niin toki koira saattaa olla ihmeissään, että mikä mies tuo on, kun saa nukkua ap:n kanssa samassa sängyssä ja saa ap:lta erilaista huomiota, kuin vaikka ap:n naispuolinen ystävä. Varmasti on myös jännittyneisyyttä ilmassa, kun mies on tulossa, niin koira kyllä aistii sen ja tilanne on hänelle outo. Kuitenkin ei ole ainakaan terrierille ominaista käytöstä, että häntä koipien välissä luikitaan karkuun ja mennään vaikka sängyn alle piiloon... Ei siis ole ikinä tapahtunut mitään sellaista, että koira olisi pelästynyt jotain miehen käytöstä? Esimerkiksi todella möreä ja kova ääni saattaa naisääneen tottunut koira reagoida pelokkaastikin.

Vierailija
93/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex ystävättärelläni oli valkoinen pieni koira joka räksytti.

Koira myös puri muita koiria ,koska oli mustis emännästään.

Ex ystävättäreni löysi tinderistä nuoruusajan heilansa.

Mies on oikea aarre: käy h.uorissa, spurgut moikkaa ostarilla..etc(en keksi)

Kerran kännissä potkaisi koiran seinälle,kun räksytti.

Koira on aina hiljaa ja häntä koipien välissä kun mies himassa (ovat avoliitossa)

no naapurit on tyytyväisiä..

Kuinka sairasta tekstiä. Jonkun mielestä on siis ihan ok, että känninen ihminen potkii koiraa? Hyi helvetti.

Vierailija
94/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kirjoittavat naisomistajasta ja uroskoirasta ym. Mistä eläin voi tietää mitä sukupuolta ihminen on? Äänestä? Hajusta?

Vierailija
95/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kirjoittavat naisomistajasta ja uroskoirasta ym. Mistä eläin voi tietää mitä sukupuolta ihminen on? Äänestä? Hajusta?

Kyllä äänestä, hajusta, eleistä...

Vierailija
96/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei huomaa mitään muuta erikoista, kuin sen, että sinä käyttäydyt erilailla miehen seurassa, kuin muiden tuttujen ihmisten. Koira lukee omistajaansa todella hyvin. Jos koiralla ei ole taustalla mitään miestraumaa tai mies ei ole ollut koiraa kohtaan vihamielinen, niin koiran pelko on sitä, että se ei luota tilanteeseen, kun sinä olet jännittynyt ja tilanne on koiralle uusi.

Vierailija
97/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-o-r-a-a-n-i  ei tykkää miesvihastani. 

Vierailija
98/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää että sataa?

Äänestä ,hajusta?

Vierailija
99/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tietää että joku on pieraissut?

Äänestä, hajusta?

Vierailija
100/146 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää että ihminen on heikkolahjainen?

Äänestä, hajusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi