Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten karistaisit yksityisetsivän kannoiltasi?

Vierailija
02.10.2019 |

Oletetaan että hän väijyisi autossa työpaikkasi nurkilla ja lähtisi siitä sinua seuraamaan oletetun salarakkaan luo.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin hieman ihmetellä, miksi hän seuraa minua ja miksi en saisi käydä "salarakkaan" luona. En nimittäin ole naimisissa enkä minkäänlaisessa parisuhteessa muutenkaan. 

Vierailija
22/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kaavaa tai rutiinia ei saisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Puhuisin puhelimeen” jossain sellaisessa paikassa, jossa on hieman tungosta ja samalla huomiotaherättävää kääntyä kannoillaan takaisinpäin, esim. kauppakeskuksessa liukuportaiden lopussa, yleiseen vessaan juuri menossa ollessa, tms.. Sanoisin kovaan ääneen ”Ai sä oot siellä, no odota siinä, mä tuun sinne ihan just”. Sitten tosiaan kääntyisin kannoillani ja lähtisin ripeästi harppomaan. Tässä ainakin varjostajan olisi vaikea olla huomaamaton.

Sitten ehkä etenisin jonkin matkaa ja tekisin uudestaan jonkun jekun. Ehkä uudestaan puhelin esiin ja ”Mä venailen tässä paikassa X. Kattelen just hyvin ympärilleni ja kaikkia ihmisiä, mut sua ei näy. Oonks mä väärässä paikassa? Ai en, ai sä oot vessassa, no mä venailen tässä.” Sit jonkin ajan päästä muka vilkuttaisin (vaikka sisään isoon ja sokkeiloiseen vaatekauppaan, jonka edessä seisoisin) ja kiiruhtaisin sisään kauppaan muka seuralaiseni nähdessäni. Sitten jotenkin yrittäisin siellä kaupassa karistaa seuraajan kannoiltani. Jos hän jostain tupsahtaisi eteeni, jäisin tuijottamaan ja kysyisin ”Näytät tutulta, tunnetaanks me jostain?” Luulisi sitten hänen tajuavan, että naamansa on jäänyt mieleeni. 😊

Vierailija
24/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottaisin nastoja ja öljyä jäljilleni.