Mies: missä iässä sulla tuli ekan kerran stondis-ongelmia parisuhteessa?
Oon tottunut, että jos meen alasti kiehnaamaan miehen viereen peiton alle, niin jossain vaiheessa hänellä alkaa seisoa. Eilen kävi niin, että ei mitään vaikka mitä yritin ja pussailtiin siinä toisiamme. Loukkaannuinkin asiasta jo aika paljon. Ikää miehellä 44 v eikä aikaisemmin ole tällaista ollut. Toki joskus voi seisoa ja häne sanoo että ei huvita, mutta nyt ei siis yhtään mitään.
Itku pääsi, kun aloin miettimään että tässäkö iässä nuo ongelmat jo alkavat. Mulle sekstailu on niin tärkeää, että en tiedä mitä tekisin jos tuosta tulisi pysyvämpi ongelma. Oon aika kauhuissani...
Kommentit (49)
No ei mitään ongelmaa tuossa iässä.
Ehkä olet lihonut liikaa. Tai miehellä on toinen.
42 mutta ei haittaa kun lääkkeet ei maksa käytännössä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Taisin olla 37.
Tässä Ikis esiintyy miehenä ja vastaa itselleen.
Voiko alemmas vajota....
45. Ei haittaa kun ei ole naistakaan.
Onko vähän vajaa neljäkymppisillä muka jo noita ongelmia? Miten se sitten ilmenee? T. sinkkunainen
Parikymppisenä taisi olla ekat ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko vähän vajaa neljäkymppisillä muka jo noita ongelmia? Miten se sitten ilmenee? T. sinkkunainen
Ilmenee siten että ei seiso.
olin 22, tyttis lihoi puolessa vuodessa jotain 25kg.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea tai käyttää aivoja?
Tämä on miesvihaketju.
Huh huh, monella alle 40 v. Oon kuvitellut että miehillä ongelmat alkais vasta 50-60-vuotiaina. Oon sit varmaan onnekas kun vasta nyt 44 v.
Aina puhutaan siitä että naiset ei halua. Musta tuntuu, että juttu on just toisinpäin. Yli 40 v naiset on ihan hulluja seksin perään (mitä omista tutuistanikin tiedän) ja samanikäiset miesraukat eivät ole innoissaan. Ja sit puhutaan naisten haluttomuudesta. Onkohan sellaista ollenkaan? Vai miesten keksimä juttu kun itse eivät ole halukkaita?
ap
Vähän kolmenkympin jälkeen tällainen tuli tutuksi.
M39
Stondis katosi ikuisesti kuin kerran näin tämän ketjun aloittajan.
21v, kun oma samanikäinen kumppani oli niin rupsahtanut. No siirryin 4-5 vuotta nuorempiin, ongelma ratkesi ja samalla tiellä ollaan edelleen.
16-vuotiaana, kun jännitti niin paljon. Sittemmin on mennyt paremmin, satunnaisista epäonnistumisista huolimatta.
35.