Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaa rehellisesti. Voisitko elää itsesi kansss jos aiheuttaisit toisen kuoleman?

Vierailija
02.10.2019 |

Tilanne on tämä:

Ajat vahingossa ihmisen yli ja hän kuolee.

Sinulla on mahdollisuus paeta kiinni jäämättä ja jatkaa elämääsi normaalisti.

Henkilö on kuollut etkä voi häntä enää pelastaa...

Pystyisitkö jatkamaan elämääsi ja unohtamaan asian?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miettisin asiaa jonkinverran yksinään mutta luultavadti pystyisin unohtamaan.

Eniten kyllä kirpaisisi jos kyseessä olisi lapsi. Aikuinen ei niinkään pahasti

Vierailija
2/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähtisin pakoon jos se oli vahinko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä ilmiantamaan itseni lähimmälle kyttikselle. Tuskin saisin mitään elinkautista. En haluaisi elää piilotellen tuollaista asiaa.

Vierailija
4/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti miettisin asiaa jonkinverran yksinään mutta luultavadti pystyisin unohtamaan.

Sä oot narsisti tai psykopaatti

Vierailija
5/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen todella herkkä ja itsessään se, että ajaisin jonkun ihmisen päälle saattaisi saada minut täysin pois tolaltani. Jos joutuisin sen lisäksi vielä salaamaan ja esittämään ettei mitään olisi ikinä tapahtunut, en kestäisi.

Vierailija
6/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi aivan varmaa, etten jäisi kiinni niin kyllä. Tai siis vahinkohan se olisi, joten tuskin siitä ihan hirveää tuomiotakaan olisi tulossa. Mutta pystyisin lopulta jatkamaan kutakuinkin normaalisti ja varmaan haluaisin välttää tuomion. Soimaisin kyllä itseäni vastuun pakoilusta, mutta itseni tuntien, niin tekisin. En varmaan autoilisi enää koskaan.

Vierailija
7/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hälyttäisin apua ja kantaisin seuraamukset. Miettisin muuten asiaa koko ajan.

Vierailija
8/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot narsisti tai psykopaatti

Narsisti tai psykopaatti ei tunne empatiaa. Ei edes lapsiin. Erityisesti narsisti kiduttaaa itseään heikompaa. Tuo kommentoija ei voi olla narsisti

Vierailija
9/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi tuolla tavalla, pysähtyisin, soittaisin poliisit ja suorittaisin rangaistukseni. Ehkä pikkuhiljaa jatkaisin elämääni ja siten pystyisin elämään asian kanssa.

Vierailija
10/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen todella herkkä ja itsessään se, että ajaisin jonkun ihmisen päälle saattaisi saada minut täysin pois tolaltani. Jos joutuisin sen lisäksi vielä salaamaan ja esittämään ettei mitään olisi ikinä tapahtunut, en kestäisi.

Mä kyllä varmaan kertoisin niille ihmisille, joihin luotan. Esim. miehelleni. Keskenäni ja hänen kanssaan käsittelisin asiaa. Jos en meinaisi päästä yli niin ehkä tunnustaisin. Toisaalta ketä se hirveästi auttaisi. /6

Vierailija
11/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiheuttanut kahden ihmisen kuoleman, vahingossa. Pystyn elämään asian kanssa. Jos olisin ajanut jonkun päältä, kertoisin kyllä poliisille.

Vierailija
12/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin elämään enkä kertoisi. En koe, että minun rankaisemiseni auttaisi kuollutta henkilöä mitenkään.

Vierailija
13/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lihat mukaan takakonttiin.

Vierailija
14/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaisin vastuuni. Kyse ei ole siitä ettenkö pystyisi elämään asian kanssa vaan että haluan toimia oikein.

Vierailija
15/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Kenellekään normaalille ei tulisi edes mieleen paeta! Tietysti kantaisin seuraukset, enkä luultavasti voisi silti elää asian kanssa, herrajumala! Jumalauta te olette sairaita!

Vierailija
16/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta jäisi Suomessa kuitenkin lopulta kiinni ja todennäköisesti jopa hyvinkinihan  muutamassa päivässä olisivat poliisit viimeistään sen  ovella johon teknisen puolen labran tulokset (auton pellistä törmäyksessä  irronneet maalinmuruset yms. tutkittavat asiat ) viittaisivat .

Eli jopa sen rangaistuksen sovittamisen kannalta, ja tuomion saamiseksi mahdollisimman alas olisi parasta vain heti paikalla itse ilmoittautua. 

>Sitäpaitsi: kun tuomio asiasta tulisi joka tapauksessa, niin rangaistus tulisi silloin ilman muuta ankaramman asteikon mukaan, jos   lähtisi vain tapahtumapaikalta karkuun (saati jos yrittäisi peitellä jotenkin tapahtunutta tai hämärtää osuuttaan siihen )

Saisi silloin vastatakin jo syytteeseen itse aiheuttamansa onnettomuuden uhrin heitteillejätöstä.

Vierailija
17/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi elämään asian kanssa. Ilmiantaisin itseni. Tarvitsisin varmaan jotain vahvaa lääkitystä ja terapiaa että pysyisin jotenkin kasassa. Olen tehnyt elämässäni pientä vilppiä josta en ole jäänyt kiinni, ja se on jäänyt kalvamaan. Noin vakavaa tekoa en antaisi itselleni anteeksi.

Vierailija
18/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se olisi jatkaa omaa elämäänsä. Mutta en lähtisi karkuun, vaan ehdottomasti soittaisin paikalle ambulanssin ja tekisin kaikkeni, että toinen pelastuisi. Vain tämä auttaisi mua pääsemään asiasta yli, vaikka siihen menisikin vuosia. Kokisin varmasti myös, että saamani tuomio tulisi olemaan aivan liian pieni siihen nähden, että vein joltain hengen.

Vierailija
19/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa kuoliaaksi yliajaminen on liikenneturvallisuuden vaarantaminen ja kuolemantuottamus, lisäksi myös liikennepako. 

Vierailija
20/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta jäisi Suomessa kuitenkin lopulta kiinni ja todennäköisesti jopa hyvinkinihan  muutamassa päivässä olisivat poliisit viimeistään sen  ovella johon teknisen puolen labran tulokset (auton pellistä törmäyksessä  irronneet maalinmuruset yms. tutkittavat asiat ) viittaisivat .

Eli jopa sen rangaistuksen sovittamisen kannalta, ja tuomion saamiseksi mahdollisimman alas olisi parasta vain heti paikalla itse ilmoittautua. 

>Sitäpaitsi: kun tuomio asiasta tulisi joka tapauksessa, niin rangaistus tulisi silloin ilman muuta ankaramman asteikon mukaan, jos   lähtisi vain tapahtumapaikalta karkuun (saati jos yrittäisi peitellä jotenkin tapahtunutta tai hämärtää osuuttaan siihen )

Saisi silloin vastatakin jo syytteeseen itse aiheuttamansa onnettomuuden uhrin heitteillejätöstä.

Saiko ne kiinni sitäkään joka tappoi sen ihmisen suojatielle? Nousi autosta katsomaan ja pakeni. Oli kuitenkin silminnäkijöitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi