Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussin vessa rikki & hirveä hätä, vinkkejä??

Iida
02.10.2019 |

Tunnin matka edessä ja minulla ihan hirveä pissahätä. Mitä *ttua tässä voi tehdä, kukaan muu ollut samassa tilanteessa?? En millään kehtaisi pyytää koko bussia pysähtymään kun vähän aikaa sitten lähdettiin ja vielä myöhässä. Luulin että pääsen täällä vessaan kun join paljon kahvia ja pidättänyt jo kauan. Voisivat vähän ajatella asiakkaita ja huoltaa nuo vessat ajallaan!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä hanskaan niin se auttaa.

Vierailija
22/26 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä kunnossa ollaan, jäi vaan silloin vastaamatta kun *itutti se tilanne niin paljon. Jäin vain miettimään voikohan tuollaisesta jäädä pissarakkoon jotain pysyviä vaurioita? -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä kunnossa ollaan, jäi vaan silloin vastaamatta kun *itutti se tilanne niin paljon. Jäin vain miettimään voikohan tuollaisesta jäädä pissarakkoon jotain pysyviä vaurioita? -Ap

Ööö miksi tuosta jotain sellaista olisi tullut?

Vierailija
24/26 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä kun joutui pidättämään niin kauan aivan äärimmilleen ja loppuvaiheessa ihan sattui ja ainakin tuntui että se on ihan räjähtämässä. -Ap

Vierailija
25/26 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipervo taas fantasioi. Pervot jostain syystä tykkäävät käyttää nimimerkkiä keskusteluissa, ja se on aina joku Iida tai Jenniina tai Ritva 18v

Mä olin kerran Onnibusissa, jonka vessa oli rikki. Kuski kuulutti, että pidetään tauko puolivälissä, ja lisäksi aina tarpeen mukaan. Ei tarvinnut kuin tuon kerran pysähtyä.

Vierailija
26/26 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti vastannut kysymykseeni.. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi