Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mainoksia YouTube näyttää teille?

Vierailija
30.05.2025 |

Minulle puskee kahta sorttia:

1. äärimmäisen ärsyttävä dubattu Temun mainos, jossa aasialainen nainen itkee maassa jotain tablettia ja vollottaa aasialaiselle miehelle (Temun toimitusjohtaja tms.), kuinka tämä on petturi.

2. Joku ADHD-sovellusta mainostava animaatio, jossa hahmo laulaa ADHD:n oireista.

Voiko ärsyttävämpää olla. Jatkuvalla syötöllä noita kahta samaa teemaa. Aivan korvia myöten täynnä näitä. Enkä edes ole kummankaan mainoksen kohderyhmää. Siis minulla ei ole ADHD:tä enkä aio tilata Temusta tablettia tai yhtään mitään muutakaan. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on premium ja ei tule mainoksia. Muuta keinoa en tiedä. Mainosesto tekisi vain outoja taukoja joka väliin.

Vierailija
2/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, koska minulla on Premium. En ymmärrä miten kukaan jaksaa katsoa Youtubea ilman sitä, ihan täysin erilainen kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on premium ja ei tule mainoksia. Muuta keinoa en tiedä. Mainosesto tekisi vain outoja taukoja joka väliin.

Niitä adblockereita käyttää vain jotkut komeroituneet ja syrjäytyneet nörtit jotka katsovat tubea jollain pöytä-PC:llä 😂

Normaali ihminen katsoo Youtubea 75 tuuman televisiosta Premiumilla ilman mainoksia.

Vierailija
4/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravella mainokset pois. Tosin sitten Android telkussa ei oikein onnistu, rämppään niitä niin pitkään että antaa periksi. Ja kun tulee kysely että millainen mainoskokemus niin onhan se surkea että aikaani ja sähköäni kuluu näihin mainoksiin. 

Vierailija
5/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako iPhonella katsoessa mainokset pois ilman, että tilaa Premiumin?

Vierailija
6/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson youtubea älytv:n kautta. Mainoksiahan tulee ja vaikka mitä. Ennen Euroviisuja se Israelin euroviisun äänestyskomentelu oli todella rasittavaa. Se oli monta päivää suositelluissa ensimmäisenä rivissä. Joo, kiitos ei. 

Muuten mainosmaailma on hyvin laaja. Meikeistä Taneli Mäkelän ruokaan, Kevan toimitilavuokrauksesta Turku Energian sähkösopimukseen. 

Vierailija
7/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, kaikissa laitteissa on vpn ja lokaatio sellaisessa maassa missä ei ole tuben mainosansaintamalli käytössä.

Vierailija
8/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laajennukset estää mainokset en näe koskaan niitä. 

Vierailija
9/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chrome web storesta asenna mainonnan esto laajennus selaimeen niin mainos vapaa youtube

Vierailija
10/10 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle näyttää Oikotien mainosta. Hel*etin ärsyttävä mainos jossa joku akka laulaa vinkuen ja vääntyen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä