Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun seksi tuntuu valjulta melkein kaikkien kanssa :(

Vierailija
02.10.2019 |

Minulla on aika paljon kokemusta miehistä ja parisuhteista. Noin viidestäkymmenestä miehestä erinomaisia (=täydet viisi tähteä) seksikumppaneita on ollut vain kaksi kappaletta, molemmat omanneet lisäksi ns. "ison". Huomautuksena on ollut myös isomunaisia miehiä, joiden kanssa seksi ei silti ole ollut hyvää. Saan orgasmin myös ilman munaa mutta ehdottomasti parhaat orkut saan hyvin varustellun miehen kanssa ja siksi minulle ei riitä se, että mies on kielitaitoinen ja kätevä käsistään.

Minulla on vertailumateriaalina 2 todella erinomaista kumppania. Tunnen itseni hirviöksi kun hyllytän miehiä melkein liukuhihnalta siksi, että kukaan ei tunnu vetävän vertoja parille aiemmalle kumppanilleni. On todella kiusallista huomata miehen ehtineen rakastua kun itse olen samassa ajassa todennut sen, että seksi ei ikinä tule kyseisen ihmisen kanssa sellaista, että minun sitä erityisesti tekisi mieli. Ei tätä tietenkään voi ääneen sanoa.

Olen nyt kuutisen vuotta seulonut aktiivisesti miehiä ja toivonut löytäväni hyvän parisuhteen ja hyvää seksiä. Näillä näkymillä taidan joutua tyytymään sinkkuuteen ja seksisuhteeseen. Ajatuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan aluksi että olen mies ja seksikumppaneiden määrä on selvästi pienempi. Mutta olen oppinut että todellakin harvoin osuu suoraan kohdilleen asiat ja toiveet rakastelussa, ilman että tarvii opetella. Se opettelu taas vaatii kommunikointia. Ei välttämättä puhetta, itselläni parhaat kokemukset on ollut kun olen oppinut kuuntelemaan ja viemään. Toki jos alusta heti lähtee väärille raiteille niin voi olla vaikea päästä takaisin oikeaan suuntaan.

Ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon tai toista alas sängystä heti jos homma ei toimi. Pikemminkin yrittää selvittää onko kumppani halukas oppimaan hyväksi rakastajaksi JUURI SINULLE. Jos pitää itseään hyvänä jo valmiiksi voi olla vaikeampaa tietysti.

Nöyryys ja toisen kuuntelu on siis minusta ne asiat joita vaaditaan hyvältä seksikumppanilta. Toisaalta itseltäni vastaavasti vaadin kykyä kommunikointiin.

Sinuna jatkaisin etsintää mutta miettisin myös miten voisit selkeämmin saada toisen tietoon mitä haluat. Valitettavasti ihmiset ovat aika usein estyneitä ja suhtautuvat seksiin liiaksi suorituksena.

Vierailija
2/5 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso dildo avuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä säälittää. Ronkelit runkkaa, vanha sääntö.

Vierailija
4/5 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muettelehan ap ihan omin sanoin millainen olisi unelmiesi seksikumppani?

Vierailija
5/5 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muettelehan ap ihan omin sanoin millainen olisi unelmiesi seksikumppani?

Siis luettele :p