Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako varatun kanssa flirttailla?

Vierailija
02.10.2019 |

Olen harrastanut työkaverini kanssa kevyttä flirttiä pari viikkoa. No, vaikea sitä on kutsua flirtiksi, kun molemmat olemme melko ujoja. Tekstailimme aluksi työhön liittyvistä asioista kerran pari päivässä, jos oli jotain. Jossain vaiheessa viestejä alettiin vaihdella myös iltaisin. Oletin kaverin olevan sinkku, koska näin hänet eräässä deittisovelluksessa (ei Tinder) ja tykkäsin.

Noh, tällä viikolla jutellessamme viesteitse hän tunnusti, että hänellä on tyttöystävä toisella paikkakunnalla. Hän oli pahoillaan, että oli antanut minulle vääriä signaaleja. Hän itse toi kuitenkin tuon deittisovellus-asian ilmi, joten en ennen tätä osannut ajatella, että hän ei olisi vapaa.

Tällä viikolla sain deittisovelluksesta ilmoituksen, että tämä työkaveri on tykännyt minusta myös. Hän aloitti keskustelun deittiapissa viitaten erääseen vitsiini, josta minä sitten jatkoin juttua nyt jo aika rohkeasti flirttaillen. Halusin testata, miten hän siihen reagoisi, ja näytti lähtevän mukaan. Hän sanoi kyllä myös, että hän kokee tarvetta selittää tämän, miksi on deittisovelluksessa jne. Sanoin, ettei ole minun asiani.

Kevyt flirttailu ja tekstailu on nyt tuon jälkeen jatkunut ihan tavalliseen tapaan. Itse olen hieman ihastunut mieheen, vaikka nyt tämä paljastus saikin tunteeni viilenemään. Miehestä en tiedä, mutta päätellen hänen tavastaan olla lähelläni voisin olettaa jonkinlaisia lämpimiä tunteita olevan. En aio tehdä aloitetta tässä asiassa, mutta en haluaisi lopettaa flirttiäkään. En kuitenkaan halua joutua tilanteeseen, jossa mahdollisesti olisin syyllinen heidän suhteensa särkymiseen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teidän flirtti on...mitä juttelette? Jotain kaksmielisiä? Saahan sitä flirttailla jos siltä tuntuu..se on miehen päätös lähteäkö mukaan vai ei. Mies selkeästi haluaa varattuna piristää vähän päiväänsä ja mikäs sen mukavampaa kun kiva nainen työpaikalla ;)

Vierailija
22/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on elämän suola. Sitähän ei kukaan seksuaalifoobikko tajua. Nämä itsensä ja puolisonsa häissä arkuttaneet tädit.

Moralisoikoot he rauhassa arkuissaan, sinkku ei tee mitään väärin nauttiessaan elämän antimista. Eikä tee se seksittömyyteen pakotettu puolisokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppaa se haluaa arjen ratoksi

Mikähän siinä on, että miesten on pakko saada sitä reikää niin paljon, että pitää parisuhde vaarantaa.

Ja kukaan nainen ei ikinä koko ihmiskunnan historiassa ole pettänyt puolisoaan

Vierailija
24/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppaa se haluaa arjen ratoksi

Mikähän siinä on, että miesten on pakko saada sitä reikää niin paljon, että pitää parisuhde vaarantaa.

No kannattasko antaa sitä reikää niin paljon, ettei tarvitsisi sitä parisuhdetta vaarantaa.

25/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä on monenlaista. Minä flirttailen vain sen mikä tulee luonnostaan selkärangasta.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
26/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se teidän flirtti on...mitä juttelette? Jotain kaksmielisiä? Saahan sitä flirttailla jos siltä tuntuu..se on miehen päätös lähteäkö mukaan vai ei. Mies selkeästi haluaa varattuna piristää vähän päiväänsä ja mikäs sen mukavampaa kun kiva nainen työpaikalla ;)

Enemmänkin se on sellaista pitkien katseiden vaihtamista ja kikattelua. Semmoista vähän höpsöä. Tekstaillessa sitten liikutaan kaksimielisyyden rajoilla. Ei sekään kyllä mitään mautonta tai räävitöntä. Aika viattomia juttuja loppupeleissä. Mies pyysi minua lähtemään kanssaan "seikkailulle" johonkin lähiympäristöön, mutta vähän jännittää, että mitä tapahtuu, jos ollaan kahden.

Vierailija
27/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän moraalitonta flirtissä on palstalaisten mielestä?

Vierailija
28/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan AP.........mies on itse vastuussa suhteestaan. Voihan se olla ettei heidän etäsuhteessa mene kovin hyvin. ja jos vielä lapsettomia olette molemmat niin en näe tässä mitään kovin kiellettyä...

Vierailija
29/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo mies on suhun lääpällään..... tuskin sen parisuhde kovin vakava on jos deittisovelluksissakin pyörii. Eri asia tietysti sitten miksi ei ole lopettanut suhdettaan, mutta se onkin sitten toinen juttu. Ihan miesten tyyliä tuo että etsitään uusi nainen ennenkuin vanha suhde lopetetaan.

Vierailija
30/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kaikki etäsuhteessa olijat, tarkistakaa kumppaninne puhelimet.

Vierailija
31/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo mies on suhun lääpällään..... tuskin sen parisuhde kovin vakava on jos deittisovelluksissakin pyörii. Eri asia tietysti sitten miksi ei ole lopettanut suhdettaan, mutta se onkin sitten toinen juttu. Ihan miesten tyyliä tuo että etsitään uusi nainen ennenkuin vanha suhde lopetetaan.

Toisaalta näiden tilanne on niin erikoinen, kun tämä tyyppi tekee suurimman osan vuodesta reissuhommia välillä ulkomaita myöden. Hän käytännössä viettää minun kanssani tällä hetkellä enemmän aikaa, kuin tyttöystävänsä kanssa. Emme ole puhuneet heidän suhteestaan, mutta ei hän varmaankaan olisi maininnut olevansa suhteessa, jos ei olisi siinä vakavissaan.

Vierailija
32/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, kaikki etäsuhteessa olijat, tarkistakaa kumppaninne puhelimet.

Tää palsta ei kyllä lakkaa yllättämästä. 

Vierailija
33/33 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se susta jotain haluaa.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi