Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ikinä mennyt sänkyyn oman tyttärensä/poikansa vävyn/miniän kanssa?

Vierailija
02.10.2019 |

Miten on?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ei vävyn kummin kaiman serkun kanssa.

Minä oon.

Vierailija
42/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulvaton otsikko :D

Ei saa mitään selvää, mitä tarkoitetaan. Tyttären miniä ym. vaihtoehdot tosiaan on kuta kuinkin poissuljettu. Jos oman lapsensa kanssa on ollut seksielämää, niin tuskin sitä täällä edes anonyymina myöntää. Sen verran sairasta touhua. 

Otsikosta puuttuu vain yksi vinoviina. 

Luulen, että sitä vinoviinaa on nautittu enemmän kuin yksi annos ennen aloituksen rustaamista.

Ihan herättävä aloitus. Nämä on niitä vaiettuja salaisuuksia joita tapahtuu, mutta kukaan ei usko niitä tai haluaa ummistaa silmänsä tapahtumilta. Mutta totuus on usein tarua ihmeellisempää. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää kuinka paljon tätä oikeastaan tapahtuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää. Yli 40 vastausta, mutta kukaan ei halua vastata kysymykseen.

Vierailija
44/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla ja Alabamassa tuo on normaalia seksuaalista kanssakäymistä. Muualla vähemmän suosittua.

Vierailija
45/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen sukurutsan vertaistuki hakusessa tällä kertaa...

Vierailija
46/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan Loot makasi omien tytärtensä kanssa vaimon muututtua suolapatsaaksi. Olivat muka ainoat hyveelliset Sodomassa ja Gomorrassa. Hyve muuttui rutsaksi aavikolla.

Vierailija
47/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta, mitä ap touhuilee sukunsa kanssa, kunhan kaikki ovat vapaaehtoisia aikuìsia.

Vierailija
48/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Kirjoitin otsikon väärin. Pahoitteluni.

Vierailija
49/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sellainen hullu juttu että H i t l e r i n Saksassa oli laki jonka mukaan uusiin naimisiin menevän lesken uusi puoliso automaattisesti adoptoi tuon lesken lapset omikseen.

No niin, kuvitellaanpa että minun äitini kuolee (olen mies, eronnut ja minulla on lapsia) ja isäni löytää parikymppisen k u l l i n herkkuleivoksen ja avioituu hänen kanssaan. Ko. mimmistä tulee lain mukaan minun äitini ja lasteni isoäiti.

Pian isäni kuolee, ja minä avioidun hänen nuoren leskensä kanssa. Näin minusta on lain mukaan tullut oman itseni isä ja lasteni isoisä.

Nättiä.

Vierailija
50/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan siitä, ettei kukaan tiedä mitä tässä kysytään.

Vierailija
51/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että kiusaako kaikki tahallaan AP:tä ja ymmärtää väärin, vai eikö ihmiset oikeasti ymmärtäneet kysymystä.. Jos ensimmäinen, niin ymmärretty jo, jatketaan, jos toinen niin miten on edes mahdollista?

Onko joku päätynyt joskus sänkyyn miniänsä tai vävynsä kanssa?

Vierailija
52/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. Kirjoitin otsikon väärin. Pahoitteluni.

Ei se mitään. Aihe oli paska vaikka kukaan ei edes ymmärtänyt mikä se oli!

Vierailija
53/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sellainen hullu juttu että H i t l e r i n Saksassa oli laki jonka mukaan uusiin naimisiin menevän lesken uusi puoliso automaattisesti adoptoi tuon lesken lapset omikseen.

No niin, kuvitellaanpa että minun äitini kuolee (olen mies, eronnut ja minulla on lapsia) ja isäni löytää parikymppisen k u l l i n herkkuleivoksen ja avioituu hänen kanssaan. Ko. mimmistä tulee lain mukaan minun äitini ja lasteni isoäiti.

Pian isäni kuolee, ja minä avioidun hänen nuoren leskensä kanssa. Näin minusta on lain mukaan tullut oman itseni isä ja lasteni isoisä.

Nättiä.

😂

Vierailija
54/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulvaton otsikko :D

Ei saa mitään selvää, mitä tarkoitetaan. Tyttären miniä ym. vaihtoehdot tosiaan on kuta kuinkin poissuljettu. Jos oman lapsensa kanssa on ollut seksielämää, niin tuskin sitä täällä edes anonyymina myöntää. Sen verran sairasta touhua. 

Otsikosta puuttuu vain yksi vinoviina. 

Luulen, että sitä vinoviinaa on nautittu enemmän kuin yksi annos ennen aloituksen rustaamista.

Ihan herättävä aloitus. Nämä on niitä vaiettuja salaisuuksia joita tapahtuu, mutta kukaan ei usko niitä tai haluaa ummistaa silmänsä tapahtumilta. Mutta totuus on usein tarua ihmeellisempää. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää kuinka paljon tätä oikeastaan tapahtuu. 

Vielä mielenkiintoisempaa olisi tietää, mitä ap oikeastaan kysyi.

Vierailija
55/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että kiusaako kaikki tahallaan AP:tä ja ymmärtää väärin, vai eikö ihmiset oikeasti ymmärtäneet kysymystä.. Jos ensimmäinen, niin ymmärretty jo, jatketaan, jos toinen niin miten on edes mahdollista?

Ap kylläkin kysyi, onko kukaan päätynyt sänkyyn lapsenlapsensa puolison kanssa. Ihan selkeä kysymys, jännä ettei sitä ymmärretä.

Vierailija
56/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni jotenkin päin peetä koko aloitus. Tarkoitin et jos tyttärellä vävy minulle tai pojallani olisi vaimo hän olisi miniä minulle niin mennyt sänkyyn miniänsä tai vävynsä kanssa.

Todellakin meni pieleen. Tyttäresi puoliso on SINUN vävysi ja poikasi puoliso SINUN miniäsi. Sinun lapsillesi nuo ovat puolisoja.

Eli yksinkertaisesti: oletko mennyt sänkyyn lapsesi puolison kanssa? Tai oletko mennyt sänkyyn vävysi/miniäsi kanssa.

Opettele kirjoittamaan oikein.

Vierailija
57/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ehkä siksi että kysymys on niin sekava ettei kukaan tajua mitä AP oikein kysyy.

Vierailija
58/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kylläkin kysyi, onko kukaan päätynyt sänkyyn lapsenlapsensa puolison kanssa. Ihan selkeä kysymys, jännä ettei sitä ymmärretä.

Ap sanoi kirjoittaneensa otsikon väärin eli selvästi kysymys ei ollut se. Missä se kuuluisa AV:n lukutaito on?

Vierailija
59/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää ei yhtään vastausta ja löysit silti yli 40 vastausta.

Vierailija
60/66 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni pokasi poikansa tyttöystävän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän