Onko kukaan ikinä mennyt sänkyyn oman tyttärensä/poikansa vävyn/miniän kanssa?
Kommentit (66)
Eikö tuo lienee ole melko tavallista.
Ap on jotenkin herttaisen sekava.
Hulvaton otsikko :D
Ei saa mitään selvää, mitä tarkoitetaan. Tyttären miniä ym. vaihtoehdot tosiaan on kuta kuinkin poissuljettu. Jos oman lapsensa kanssa on ollut seksielämää, niin tuskin sitä täällä edes anonyymina myöntää. Sen verran sairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo lienee ole melko tavallista.
Siinä yksi ärsyttävimmistä tavoista väärinkäyttää kieltä: "lienee ole".
Lopeta. Se hevonen ja seksi -aloituskin oli jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mitään selvää, mitä tarkoitetaan. Tyttären miniä ym. vaihtoehdot tosiaan on kuta kuinkin poissuljettu. Jos oman lapsensa kanssa on ollut seksielämää, niin tuskin sitä täällä edes anonyymina myöntää. Sen verran sairasta touhua.
Otsikosta puuttuu vain yksi vinoviina.
Kyllä uskon, että kaikki nämä ovat tapahtunut, mutta erityisen harvinaista se kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta puuttuu vain yksi vinoviina.
Luulen, että sitä vinoviinaa on nautittu enemmän kuin yksi annos ennen aloituksen rustaamista.
Käsittääkseni aika monet ovat sängyssä omien lastensa kanssa, etenkin ennen murrosikää, mutta harvemmin vävyn saati miniän.
Tulee mieleen joku päihdeongelmainen suku, jossa kaikki menee kaikkien kanssa.
Minä tiedän teini-iältäni tapauksen, missä mies meni yhteen anoppinsa kanssa. Siis ihan naimisiin asti. Miehen lapset olivat minun ikäisiäni ja olihan se heille kummallista kun mummo oli myös heidän äitipuolensa. Eiköhän kaikki porilaiset tiedä, kenestä on kyse.
Tottakai. Pitäähän se ehdokas koeajaa kokeneemman toimesta ennen kuin hyväksytään sukuun. Eikö kaikki tee niin?
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella siis oman lapsenlapsensa puolison kanssa. Eikös ikää pidä olla jo aika lailla 100 v tuohon pystyäkseen. En usko, että avlla pyörii satavuotiaita.
Jos 54-vuotias menee 18-vuotiaan kanssa sänkyyn on kyseessä joko puuma tai sika.
-ohis
Opiskeluaikainen naapuri kertoi, että kaverinsa hoiteli tyttöystävänsä lisäksi tämän pikkusiskoa ja äitiä. Mummosta ei kyllä ollut puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Meni jotenkin päin peetä koko aloitus. Tarkoitin et jos tyttärellä vävy minulle tai pojallani olisi vaimo hän olisi miniä minulle niin mennyt sänkyyn miniänsä tai vävynsä kanssa.
Tuo ei selventänyt yhtään :D "jos tyttärellä vävy minulle tai pojallani olisi vaimo"
Tiedän erään kansanedustajan, jolla oli tällainen kuvio. Ei vaan voi nimeä kertoa, kun tulee pian kunnianloukkaussyyte.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella siis oman lapsenlapsensa puolison kanssa. Eikös ikää pidä olla jo aika lailla 100 v tuohon pystyäkseen. En usko, että avlla pyörii satavuotiaita.
No ei nyt välttämättä.
Ap on ollut vaikka 25-vuotias kun saanut lapsensa.
Sitten ap on ollut 50-vuotias kun on tullut isoisäksi/isoäidiksi.
Ja nyt lapsenlapsi on 25-vuotias ja 75-vuotias ap haluaa panna lapsenlapsensa noin 20-30-vuotiasta(?) puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt välttämättä.
Ap on ollut vaikka 25-vuotias kun saanut lapsensa.
Sitten ap on ollut 50-vuotias kun on tullut isoisäksi/isoäidiksi.
Ja nyt lapsenlapsi on 25-vuotias ja 75-vuotias ap haluaa panna lapsenlapsensa noin 20-30-vuotiasta(?) puolisoa.
Itse laskin 18-36-54
Onko täällä yli 70-vuotiaita?