Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Oh WOW, mikä MISS BUMBUM! - Kisan kaunottarilla täytyy sääntöjen mukaan olla luomupeppu. Tässä takapuoli joka tainnuttaa miehen kuin miehen!

Vierailija
02.10.2019 |

Katsomme tässä uutisessa universaalia miesten ihannevartaloita naisella.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aa03cd85-064c-42b6-b7d6-80b80a…

Nämä naiset ovat vartaloiltaan tyrmääviä, vaikka olisi butterface niin ei mitään väliä kun on tuollaisia vartaloita.

Miksi et hanki tällaista luomupeppua itsekin? You gotta work bitch.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa itselleni tuollaista pyllyä, koska olen erittäin tyytyväinen omaan peppuuni. Se on paljon pienempi kuin näillä kilpailijoilla, mutta silti mukavan pyöreä. Olen lyhyt ja laiha, joten tuollainen massiivinen perä näyttäisi mielestäni kehossani aika huvittavalta.

Vierailija
42/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä konkreettista hyötyä minulle olisi siitä että minulla olisi tuollainen peppu? On mies, lapset Ja työpaikka.

No vaikka se että se mies myös pysyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä konkreettista hyötyä minulle olisi siitä että minulla olisi tuollainen peppu? On mies, lapset Ja työpaikka.

Jos mieheni pysyy tai lähtee pelkän perseen muodon perusteella, niin tervemenoa! 👋🏻

Vierailija
44/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat nuo nyt paremman näköisiä kuin Kardashianin peba.

Vierailija
45/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu: miksi? Miksi pitäis treenata per settään miesten takia? Ei kiinnosta randomukkojen mieltymykset.

No jos haluut tollasessa kisassa menestyä.

Ap:n esittämä kysymys: "Miksi et hanki tällaista luomupeppua itsekin?"

Mutta mm. tällaisia aloituksiahan täällä toistuvasti jauhetaan. "Mikset tekisi sitä ja tätä että miehet tykkää."

AP varmaan haluaa, et mammat osallistuu tollaseen kilpailuun :)

Vierailija
46/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista pyllyistä näyttää puuttuvan tietynlainen pehmeys. Netistä löytyy miljoonia paremman näköisiä, naisellisia pyllyjä. Lisäksi noiden missien naamat ovat aivan hirveitä. Oikein luotaantyöntävän näköisiä.

Vierailija
47/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu: miksi? Miksi pitäis treenata per settään miesten takia? Ei kiinnosta randomukkojen mieltymykset.

No jos haluut tollasessa kisassa menestyä.

Ap:n esittämä kysymys: "Miksi et hanki tällaista luomupeppua itsekin?"

Mutta mm. tällaisia aloituksiahan täällä toistuvasti jauhetaan. "Mikset tekisi sitä ja tätä että miehet tykkää."

AP varmaan haluaa, et mammat osallistuu tollaseen kilpailuun :)

Trollaus tai esineellistäminen ois mun arvaukset.

Vierailija
48/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun täältä tuli suoraan hevosen suusta se, että naisen ei tarvitse tehdä enää yhtikäs mitään KUN MIES ON LUKITTU.

Kiitos. Kiitos. Kiitos.

Miehet ottakaa muistiinpanoja, ette näe tuollaista punapilleriä kovin usein.

Mies kun on nalkissa, niin suomalainen nainen voi rauhassa keskittyä rupsahtamiseen ja lihomiseen.

Niinpä, se ei kuulosta kovin hyvältä miesten korviin. Mutta arvostan tuota naista rehellisyydestä.

Ei se vain inspiroi meitä miehiä menemään naimisiin kun tällaista kuulee naisista ja tietää että se on heidän luonto.

Miehenä minä pyrin kehittymään jatkuvasti, varsinkin silloin kun olen suhteessa. Ikävää että naiset ei ajattele samoin!

Eli miten kehityt jatkuvasti?

Ja miten niin naiset ei ajattele samoin?  Media pursuaa nykyään juuri näitä itseään kehittäviä naisia.  Asentoa myöten kaikki on samanlaisia.  Ota sieltä, on varaa valita.

Vierailija
49/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen miehen pitäisi pysyä?  Jos se takapuolen takia lähtisi, niin tilalle tulisi kyllä parempi.  Kokemus on osoittanut, että miehissäkin on ihan fiksuja tapauksia.  Ja maailmassa on paljon miehiä.