Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Oh WOW, mikä MISS BUMBUM! - Kisan kaunottarilla täytyy sääntöjen mukaan olla luomupeppu. Tässä takapuoli joka tainnuttaa miehen kuin miehen!

Vierailija
02.10.2019 |

Katsomme tässä uutisessa universaalia miesten ihannevartaloita naisella.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aa03cd85-064c-42b6-b7d6-80b80a…

Nämä naiset ovat vartaloiltaan tyrmääviä, vaikka olisi butterface niin ei mitään väliä kun on tuollaisia vartaloita.

Miksi et hanki tällaista luomupeppua itsekin? You gotta work bitch.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset halventavat itseään noin? Tosin voittaja näyttää enemmän mieheltä.

Katsoin ihan samaa! Kaunis kroppa mutta todella miehekäs naama!

Vierailija
22/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset halventavat itseään noin? Tosin voittaja näyttää enemmän mieheltä.

Katsoin ihan samaa! Kaunis kroppa mutta todella miehekäs naama!

Juuri siksi mainitsin sanan butterface aloituksessa :S

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeämpää ja pyöreämpää, kiitos. Ei nämä treenatut peput ole mun mieleen.

M36

Vierailija
24/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä konkreettista hyötyä minulle olisi siitä että minulla olisi tuollainen peppu? On mies, lapset Ja työpaikka.

Kiva kun täältä tuli suoraan hevosen suusta se, että naisen ei tarvitse tehdä enää yhtikäs mitään KUN MIES ON LUKITTU.

Kiitos. Kiitos. Kiitos.

Miehet ottakaa muistiinpanoja, ette näe tuolla

ista punapilleriä kovin usein.

Mies kun on nalkissa, niin suomalainen nainen voi rauhassa keskittyä rupsahtamiseen ja lihomiseen.

Niinpä, se ei kuulosta kovin hyvältä miesten korviin. Mutta arvostan tuota naista rehellisyydestä.

Ei se vain inspiroi meitä miehiä menemään naimisiin kun tällaista kuulee naisista ja tietää että se on heidän luonto.

Miehenä minä pyrin kehittymään jatkuvasti, varsinkin silloin kun olen suhteessa. Ikävää että naiset ei ajattele samoin!

Kyllä minäkin naisena pyrin kehittymään mutta takapuoli ei kuulu kehityskihteisiin.

On nimittäin paljon tärkeämpiä asioita elämässä joissa on hyvä kehittyä.

Ihmettelen todella paljon naisia jotka ottavat osaa tuollaisiin pyllistelykilpailuihin.

Vierailija
25/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muodokas ja tanakka alakroppa 😊

Vierailija
26/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä konkreettista hyötyä minulle olisi siitä että minulla olisi tuollainen peppu? On mies, lapset Ja työpaikka.

Mitä konkreettistä hyötyä ihmiselle on merkittävästä ylipainosta joka estää häntä nousemasta portaita pitkin ilman että pysähtyy puuskuttamaan muutaman metrin välein.

Silti näitä on, ihan omasta halusta.

Vierailija
27/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun täältä tuli suoraan hevosen suusta se, että naisen ei tarvitse tehdä enää yhtikäs mitään KUN MIES ON LUKITTU.

Kiitos. Kiitos. Kiitos.

Miehet ottakaa muistiinpanoja, ette näe tuollaista punapilleriä kovin usein.

Mies kun on nalkissa, niin suomalainen nainen voi rauhassa keskittyä rupsahtamiseen ja lihomiseen.

Niinpä, se ei kuulosta kovin hyvältä miesten korviin. Mutta arvostan tuota naista rehellisyydestä.

Ei se vain inspiroi meitä miehiä menemään naimisiin kun tällaista kuulee naisista ja tietää että se on heidän luonto.

Miehenä minä pyrin kehittymään jatkuvasti, varsinkin silloin kun olen suhteessa. Ikävää että naiset ei ajattele samoin!

Puhut tosiaan ilmeisesti fyysisestä itsesi kehittämisestä. Henkisesti sellaista ei meinaan paljoa näy tapahtuneen.

Vierailija
28/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla muodokas ja tanakka alakroppa 😊

Jos olisivat suomalaisia naisia, niin heidät haukuttaisiin miesten toimesta persjalkaisiksi.

Vierailija
29/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voittajahan on huononmuotoinen pitkäperse pienellä työvälillä

Vierailija
30/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä konkreettistä hyötyä ihmiselle on merkittävästä ylipainosta joka estää häntä nousemasta portaita pitkin ilman että pysähtyy puuskuttamaan muutaman metrin välein.

Silti näitä on, ihan omasta halusta.

Sitä ylipainoa hankittaessa on koettu monen monta nautintoa suklaan, viinin, leivosten, pihvien, pastojen ym ääressä. Ylipaino on vain sivutuote nautintoa hankittaessa.

Vierailija
31/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin näkeväni jotain huikeaa. Mutta ei.

Voin valehtelematta sanoa, että minulla on parempi peppu. Siinä on lihasta ja sopivasti rasvaa päällä. Kaartuu taakse ja sivuille, ja hyvin kapea vyötärö täydentää.

Harmi ettei missikisat kiinnosta. Vaikuttavat hyvin helpoilta voittaa nuo kisat.

Vierailija
32/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: miksi? Miksi pitäis treenata per settään miesten takia? Ei kiinnosta randomukkojen mieltymykset.

Vierailija
33/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta päätellen on mies.

Vierailija
34/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu: miksi? Miksi pitäis treenata per settään miesten takia? Ei kiinnosta randomukkojen mieltymykset.

No jos haluut tollasessa kisassa menestyä.

Vierailija
35/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njam

Voisin työntää naamani noiden herkkupakaroiden väliin ja ahmia molempia reikiä tuntikausia. 🥰👍

T: Setämies

Mistä tuollainen tarve kumpuaa? Haluaisit takaisin äitis vatsaan, niin ei tarvisi ottaa vastuuta mistään?

Vierailija
36/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nätti naama ja normimpi pylly kuin joku missimittapeppu ja miehekkäät kasvonpiirteet...

Kyykkään kyllä säännöllisen epäsäännöllisesti, ihan lattapeppu tai päärynäpylly en ole minäkään.

Vierailija
37/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin näkeväni jotain huikeaa. Mutta ei.

Voin valehtelematta sanoa, että minulla on parempi peppu. Siinä on lihasta ja sopivasti rasvaa päällä. Kaartuu taakse ja sivuille, ja hyvin kapea vyötärö täydentää.

Harmi ettei missikisat kiinnosta. Vaikuttavat hyvin helpoilta voittaa nuo kisat.

Vähän samat fiilikset tuli kuvista. Aika moni fitnesskisaajakin menis minusta noista ohi.

Paljonko sitä photoshoppia käytetäänkään kuviin, jos hanurikisoissa voittaja on tuossa...

Vierailija
38/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: "Katsomme tässä uutisessa universaalia miesten ihannevartaloita naisella."

Siis miesten ihannevartalo naisella? Eikös miesten ihannevartalo ole lihaksikas, leveät hartiat, kapea lantio ja pitkä veistoksellinen vartalo? Vai mitä olen käsittänyt väärin?

Vierailija
39/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas miehekkäät kasvot tuolla voittajalla! Mutta tämähän ei toki ollutkaan mikään kauneuskisa.

Vierailija
40/49 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluut tollasessa kisassa menestyä.

Ap:n esittämä kysymys: "Miksi et hanki tällaista luomupeppua itsekin?"

Mutta mm. tällaisia aloituksiahan täällä toistuvasti jauhetaan. "Mikset tekisi sitä ja tätä että miehet tykkää."