Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuotteita EI kannata korvata halpisversioilla?

Vierailija
02.10.2019 |

- Tuorekelmu (muut kuin Elmu tarttuu huonosti)

- Lihasuikaleet (halvimmat pelkkää läskiä)

- Tonnari (joku X-tran on epämääräistä ruotohaketta)

+ Oliivit ja WC-paperi

Muita?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

auto

Mikä auto on halpisversio? Ladaa ei enää tuoda maahan, ja se on kallis (vaikka huono).

Hyundai on vähän sellainen kun nyt ei ihan ollut varaa hondaan merkki. Kia ja subaru ovat myös tuollaisia pirkka-rainbow-extra-dogee-alcatel-nokia-tcl-procaster-leader-acer luokan merkkejä. Eli just tuollaisia jotka pihit ja köyhät ostelee kun laatu ei ole se tärkein juttu.

Vierailija
102/112 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät, ylipäänsä kaikki jalkineet

Silmälasit, etenkin jos käyttää jatkuvasti

Mitään autoon liittyvää kuten jarrut (palat)

Sähkölaitteet (työkalut + muut)

Käytännössä on todella harva asia joka kannattaa korvata halpiksella. Useimmilla vain on rahatilanne (tai saatavuus) sellainen ettei ole mahdollisuutta hommata kuin halpis ja sillä pärjättävä miten parhaiten taitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kaava jossa kaksi käyrää. Tuoreuden merkitys ja tarpeellisuus yleisellä tasolla. Jos tuoreus on tärkeää tai tuote tarpeeton esim timantti kello mallia Prada niin ota halvin.

Vierailija
104/112 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpistason led-otsalamppu. Ostin sellaisen jossa oli neljä lediä. Eka kärähti noin 10 minuutin käytön jälkeen, muut kirkastuivat (eli alkoivat saada liikaa jännitettä) ja nekin sammuivat muutamien minuuttien sisällä.

Vierailija
105/112 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha. Ostakaa luomua. Esim. Facebookin kautta suoraan tilalta. Kai toisen elämällä on jotakin väliä, että missä ja minkälaista elämää eläin on viettänyt?

Minä mietin tuon lisäksi myös työllistämistä: tuen mieluummin kotimaisia tuottajia kuin toimintaa jossa lihaa raahataan jopa mantereelta toiselle. Ja toki sekin on tekijä että halpatuotantolihan tuotannossa on esim. yleistä käyttää antibiootteja "ihan varmuuden vuoksi", mikä on globaalilla tasolla ongelma.

Vierailija
106/112 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coca-Cola.

Nolataan aina sokkotesteissä ;-)

Halpiskola voittaa jos se tarjoillaan sokasola lasista.

Kotonakin on testailtu: Sitikola voittaa aina. Tunnistuksetkaan eivät onnistu koskaan.  27 snt litra liitistä.

Sitiä joskus juonut, samoin joitain muita vaihtoehtoja. No, kolajuomia ne ovat. Mutta ei niitä kyllä Kokikseen sekoita.

Ilmeisesti monella ihmisellä on todella huono makuaisti? Ihmettelen aina, kuinka niitä ei muka erota.

Vierailija
107/112 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpistason led-otsalamppu. Ostin sellaisen jossa oli neljä lediä. Eka kärähti noin 10 minuutin käytön jälkeen, muut kirkastuivat (eli alkoivat saada liikaa jännitettä) ja nekin sammuivat muutamien minuuttien sisällä.

Se on kyllä ollut sitten maanantaikappale. Ostin itse otsalampun 3 vuotta sitten. Se maksoi 4,95 e. Olen ahkeraan käyttänyt sitä mökillä ja se on vieläkin kunnossa. 

Vierailija
108/112 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin wc-papereista se kallein(!) peittoaa mainostetummat merkit mennentullen.

Toiseksi paras on Lotus Just 1.

Muut on roskaa.

Missähän tällainen tutkimus on ollut? Ja oliko tämä joku sellainen tutkimus missä yhtenä vertailu-kriteerinä oli hinta-laatu-suhde.

Itse olen kokeillut Lidlin kalleinta paperia eikä se todellakaan ollut lähelläkään samaa tasoa kuin Just 1. 

Vierailija
109/112 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen komponentit

Vierailija
110/112 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut on roskaa.

Missähän tällainen tutkimus on ollut? Ja oliko tämä joku sellainen tutkimus missä yhtenä vertailu-kriteerinä oli hinta-laatu-suhde.

Itse olen kokeillut Lidlin kalleinta paperia eikä se todellakaan ollut lähelläkään samaa tasoa kuin Just 1. 

Kuluttaja-lehden kiistaton testi. Turhaan länkytät.

Vierailija
111/112 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen Mies

Missejä ei kannata korvata Miss Helsingeillä.

Vierailija
112/112 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut on roskaa.

Kuluttaja-lehdessä oli, mutta niin kuin arvelit niin niissä on huomioitu myös hinta. Toki nuo Lidlin paprut saavat silloin hyvät arvosanat kun ovat liki ilmaisia.