Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kompastuin puistossa ja joku nainen sanoi lapselleen "Mennään tätä toista kautta kun tuossa on tommoinen hassu täti"

Vierailija
02.10.2019 |

Satutin nilkkani pahasti ja jouduin soittamaan veljeni hakemaan minut autolla terveyskeskukseen. Auttamisen sijaan tuo nainen pakeni lapsensa kanssa paikalta. Hienoa nykyaika, hienoa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten saanut suutasi auki kuin vasta nyt. Olisit voinut huikata naiselle, että jalkasi nyrjähti, auta.

Vierailija
2/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se nainen olisi voinut siinä tehdä? Kantaa sut kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei ottanut vielä selfietä kanssasi.Maailma on hullu nykyään:(

Vierailija
4/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, satutit, mutta jätit kertomatta, että olit aika tuiterissa ja mukanasi oli muovikassi, jossa oli useita olutpulloja (ehkä muutakin, mutta ainakin ne).

Vierailija
5/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet pukeutunut kuin narkkari?

Vierailija
6/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaa apua?

Vierailija
8/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuista joka on toimintakykyinen itse soittamaan apua tulisi auttaa? Eihän henki ollut mitenkään uhattuna.

Vierailija
9/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaa apua?

öööö...miksi jos ap kykeni siihen itsekin? 

Vierailija
10/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaa apua?

112, että täällä on aikuinen joka on satuttanut nilkkansa? :D

Vierailija
11/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko pilkkaajat nyt hyvinkin tyytyväisiä, kun päivän sappi purettu? Mistä teitä tulee?

Vierailija
12/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaa apua?

Taksin olisin ehkä voinut soittaa, mutta en mihinkää 112. Vähän nyt rajaa tuohon avuttomuuteenkin.

Vierailija
13/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko pilkkaajat nyt hyvinkin tyytyväisiä, kun päivän sappi purettu? Mistä teitä tulee?

Yhteiskunnasta jossa joka toinen kärsii jonkin aseisesta mielenterveysongelmasta. Mutta laitettaan mitali tulemaan, kun olet yksi niistä onnekkaista jotka voi katsoa näitä ongelmia nenänvarttaan pitkin.

Vierailija
14/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaa apua?

Senhän ap teki näppärästi itse.

Vierailija
15/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että äiti oli ensisijaisesti lapsen puollella eikä  altistanut lastaan mahdolliselle uhalle. Eihän sitä voi koskaan tietää esim. miten huumeisssa oleva käyttäytyy. Eikä myöskään annettu ristiriitaista sanomaa. Lapsille kuitenkin opetaan ettei vieraiden kanssa tulisi ryhtyä juttusille.

Vierailija
16/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua sinä olisit tuossa tilanteessa kaivannut? Heidän olisi pitänyt jäädä pitämään sinulle seuraa kunnes veljesi tulee?

Vierailija
17/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijöille: Miten olisi ollut kysymykset: "Tarvitsetko apua, kävikö pahasti?"

Ei olisi tarvinnut edes mennä viereen jos pelotti ja epäilytti. Voi ihan kauempaa huikata ja tehdä arvion onko henkilö vaaraton. Tuollaisessa tilanteessa tarvitsee korkeintaan apua maasta ylös nousemiseen ja lähimmälle penkille tai muulle istumapaikalle saattamiseen, ettei tarvitse maassa istua. Välttämättä ei edes tähän. Ap oli täysin kykenevä soittamaan itse apua, siihen tuskin edes odotti apua muilta.

Toivottavasti nämä kylmästi ohi kävelevät ovat itse vahingoittumattomia eivätkä koskaan itse joudu pulaan julkisella paikalla.

Vierailija
18/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puistossa onnistuu kompastumaan niin että satuttaa nilkkansa pahasti?

Yritit loikata sen puolimetrisen tupakintumpin yli?

Vierailija
19/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että äiti oli ensisijaisesti lapsen puollella eikä  altistanut lastaan mahdolliselle uhalle. Eihän sitä voi koskaan tietää esim. miten huumeisssa oleva käyttäytyy. Eikä myöskään annettu ristiriitaista sanomaa. Lapsille kuitenkin opetaan ettei vieraiden kanssa tulisi ryhtyä juttusille.

Hassua, meillä on opetettu lapsille että loukkaantunutta on autettava. Ei tarvitse itse mennä lähelle jos pelottaa, mutta ilmoitetaan asiasta lähimmälle aikuiselle. 

Vierailija
20/52 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelijöille: Miten olisi ollut kysymykset: "Tarvitsetko apua, kävikö pahasti?"

Ei olisi tarvinnut edes mennä viereen jos pelotti ja epäilytti. Voi ihan kauempaa huikata ja tehdä arvion onko henkilö vaaraton. Tuollaisessa tilanteessa tarvitsee korkeintaan apua maasta ylös nousemiseen ja lähimmälle penkille tai muulle istumapaikalle saattamiseen, ettei tarvitse maassa istua. Välttämättä ei edes tähän. Ap oli täysin kykenevä soittamaan itse apua, siihen tuskin edes odotti apua muilta.

Toivottavasti nämä kylmästi ohi kävelevät ovat itse vahingoittumattomia eivätkä koskaan itse joudu pulaan julkisella paikalla.

Ja sitten lapsen olisi pitänyt kuunnella ruokottomia kauenpaa jos ap olisi ollut päissään? Tai alkanut itkemään kun sieltä olisi tullut itkunsekainen uhriutumistarina kuinka sattuu, uli uli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä