Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaussuhde ilman seksiä varatun kanssa?

Vierailija
02.10.2019 |

Olen ihastunut yhteen kauniiseen itseäni vanhempaan naiseen, joka on ilmeisesti varattu. Jos hän ei haluaisi seksisuhdetta uskollisuussyistä, voisinkohan jotenkin saada houkuteltua hänet platonisempaan rakkaussuhteeseen? Siis meillä voisi olla läheisyyttä ja hyväilyjä, ehkä suudelmiakin jne., mutta ilman seksuaalista aspektia. Haluaisin vain katsella ja silitellä häntä ja nukkua hänen vieressään. Onko kenellekään kokemuksia vastaavasta? Toimiko se ja mitä puoliso tuumi asiasta? Itse olen sinkku.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla naiseksi jos tämän nykyisen kanssa ei natsaa. T:tylsistynyt kotirouva

Vierailija
2/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä se on tuo kuvailemasi kaltainenkin. Mun mies ei ainakaan hyväksyisi moista toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä se on tuo kuvailemasi kaltainenkin. Mun mies ei ainakaan hyväksyisi moista toimintaa.

Toisaalta jos kertoisimme sen avoimesti hänen puolisolleen, se ei enää olisi pettämistä. Voisin antaa hänelle lempeää kokovartalohierontaa (intiimimmät paikat jätettäisiin väliin) ja ostaa hänelle & hemmotella, paijailla, silitellä. Oon itse totaalisen rakastunut häneen, mutta mulla on hyvä itsekuri ja osaisin vetää rajan ja olla menemättä liian pitkälle.

Vierailija
4/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla naiseksi jos tämän nykyisen kanssa ei natsaa. T:tylsistynyt kotirouva

Olen tosi kiinnostunut siitä yhdestä naisesta, mutta teoriassa voisin haluta vastaavan suhteen jonkun muunkin kanssa. Toki mieluiten haluaisin ihan oikean suhteen, mutta sellaisen puutteessa haluaisin seksittömän rakkaussuhteen (kun siis toinen osapuoli on varattu). 🙂

Vierailija
5/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä just luin? Aika sairasta tekstiä.

Vierailija
6/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään epäilemäsi tyyppi. Oon ihan asiallinen ja kunniallinen ihminen ja oon umpirakastunut häneen. Haluaisin löytää tavan saada olla hänen seurassaan ilman, että se häiritsisi ketään muuta. Haluaisin saada olla hänen kanssaan ja tehdä hänet tyytyväiseksi muulla tavoin. ❤

Vierailija
7/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mä just luin? Aika sairasta tekstiä.

Voisitko perustella, mikä siinä on sairasta? 😮 Ainakaan itse en edes tarvitse mitään omaa kumppania/puolisoa/vaimoa edes enää. Haluaisin vain olla hänen kanssaan platonisessa suhteessa ja se riittäisi paremmin kuin hyvin loppuelämäkseni. Muuten hoitaisin asiat aivan kuin kuka tahansa ihminen. Eivät kaikki voi saada seurustelusuhdetta unelmiensa kumppanin kanssa -- itse olisin enemmän kuin onnellinen, jos saisin muuten olla hänen kanssaan tekemisissä.

Vierailija
8/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä olisi käänteinen sugar daddy -suhde (olisin se nuorempi osapuoli itse) ja ilman mitään seksuaalista. Se voisi olla monelle naiselle ihan hyväkin järjestely (?).

Vierailija
9/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko epärealistinen asetelma. Etsi joku vapaa.

Vierailija
11/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tossa. Itselläni on pitkä ystävyys kuvankauniin muslimin kanssa ja lopultahan se päätyi seksisuhteeksi. Se toki olisi pettämistä, jos toisella on parisuhde. Kaikenlaisia perusarvoja ja periaatteita on ihmisillä ja erilaisiin, mutta you-only-live-once joten itse en ole kamalasti säästellyt vaan nauttinut täysillä.

Vierailija
12/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään epäilemäsi tyyppi. Oon ihan asiallinen ja kunniallinen ihminen ja oon umpirakastunut häneen. Haluaisin löytää tavan saada olla hänen seurassaan ilman, että se häiritsisi ketään muuta. Haluaisin saada olla hänen kanssaan ja tehdä hänet tyytyväiseksi muulla tavoin. ❤

Ymmärräthän miten sairaalta ja epätoivoiselta tuo kuulostaa?

Vierailija
13/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kirjoitus oli ihana.Harvassa on miehet,jotka tuollaseen pystyisi.Pettämistä se silti varatun puolelta olisi.

Vierailija
14/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap muuten se terapeuttiinsa rakastunut nainen?

No, oli tai ei, niin perinteisessä parisuhteessa puoliso toden totta saattaa harmistua, jos vaimo alkaa rakkaussuhteeseen toisen kanssa. Eli enpä usko että natsaa.

Vierailija
15/15 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tämmönen ystävyyssuhde naiseen, joka oli tahollaan naimisissa, mutta en kertonut siitä puolisolle. Kiinni jäötyäni hänen mielestään se oli pahempaa pettämistä kuin paneminen. Itse olen kyllä samaa mielt näin jälkikäteen. Onneksi nykyään puolison kanssa on taas kommunikaatio kunnossa, ettei tarvi toisten kanssa elämää pohtia...

M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän