Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siepin haastattelu Miss Suomi kisoissa, mtv

Vierailija
02.10.2019 |

Jäin ihmettelemään, kun toimittaja kysyi siepin monista matkoista ja tämä vastasi silmiään pyöritellen, ettei tänä vuonna ole paljoakaan matkustellut. Mikä on paljon? Kuukauden matka balilla, heti perään viikko meksikossa ja toinen thaimaassa, lähimatkat Tukholmaan ja Kööpenhaminaan, muutama viikko filippiineilla, pikamatka Espanjaan ja juuri haastattelun alla käväisy Kreikassa. En ole kateellinen enkä kiusaa mutta mielestäni tässä on kokolailla paljon matkoja kertynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei halunnut herättää kateutta katsojissa, joilla ei ole suinkaan kaikilla mahdollisuutta matkustella.

Olet muuten hyvin perillä hänen asioistaan.

Vierailija
2/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei halunnut herättää kateutta katsojissa, joilla ei ole suinkaan kaikilla mahdollisuutta matkustella.

Olet muuten hyvin perillä hänen asioistaan.

Niin eli valehtelu voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut sanoa, että kyllä olen ollut onnekas kun olen saanut niin paljon matkustella.

Vierailija
4/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran tähän aiheeseen tartuin ja kirjoitin siitä, täytyy minun toki tarkistaa faktat, etten ihan olemattomia kirjoittele. -ap

Vierailija
5/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että miksi hän oli siellä missikisoissa ylipäänsä. Eikö ole muutenkin ihan tarpeeksi esillä mediassa..?

Vierailija
6/6 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittava tuo viimeinen tempaus, kun sieppo ensin dramaattisesti ilmoitti, että suljettuaan Kallion kotinsa oven, hän samalla sulkee myös oven yksityisyyteensä koskeviin asioihin. Ilmeisesti koti ei sitten hänellä lukeudu yksityisyyden piiriin, sillä jo muutamaa tuntia myöhemmin hän ei ole läväytti ensimmäisen kuvan uudesta kodistaan. Siis Mitä ihmettä!? Ja kohta taas valitetaan sitä, kun julkisuus ei jätä rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi