Karhulle sinäkin olet vain ruokaa
https://gothunts.com/siberian-oil-worker-bear-attack
Ei haittaa jos mekin syömme joskus muutaman karhun.
Kommentit (9)
Aika monelle pedolle ihminen on vain yksi saaliseläin.
En ymmärrä petoeläinten syömistä. Ja varsinkin karhun syöminen tuntuu todella oudolta. Jotenkin häpäisyltä.
Myös koirat narun päässä syöttinä ja heppoisessa tarhassa ovat karhulle vain ruokaa.
Ai ihmiset ovat karhulle vain ruokaa? Mistähän se sitten mahtaa johtua, että karhut niin harvoin käyvät ihmisen kimppuun?
Karhu syö enimmäkseen jotain ihan muuta ruokaa kuin ihmislihaa, tai lihaa ylipäätään. Karhu syö paljon marjoja, toukkia ja juuria. Jos törmäät joskus karhun paskaan, tämä käy aika ilmiselväksi.
Toki karhu on vaarallinen, jos metsässä kohdataan. Mä pidän aina mekkalaa, kun metsään menen. En halua kohdata vaikkapa hirviäkään, nekin ovat ihmiselle vaarallisia. Liikun metsissä myös hevosella, joten mulla on suuret intressit pitää suuret eläimet kaukana. Kerran olen hevosen kanssa kohdannut metsässä hirviä, enkä toista kertaa mielelläni kohtaisi, vaikka ensimmäisellä kerralla ei mitään pahaa tapahtunutkaan.
Eurooppalainen ruskeakarhu ei pidä ihmistä ruokana.
Jääkarhut ja Alaskan mustakarhut pitävät. Avaus suomalaisella palstalla on siis älytön.
Vierailija kirjoitti:
Ai ihmiset ovat karhulle vain ruokaa? Mistähän se sitten mahtaa johtua, että karhut niin harvoin käyvät ihmisen kimppuun?
Karhu syö enimmäkseen jotain ihan muuta ruokaa kuin ihmislihaa, tai lihaa ylipäätään. Karhu syö paljon marjoja, toukkia ja juuria. Jos törmäät joskus karhun paskaan, tämä käy aika ilmiselväksi.
Toki karhu on vaarallinen, jos metsässä kohdataan. Mä pidän aina mekkalaa, kun metsään menen. En halua kohdata vaikkapa hirviäkään, nekin ovat ihmiselle vaarallisia. Liikun metsissä myös hevosella, joten mulla on suuret intressit pitää suuret eläimet kaukana. Kerran olen hevosen kanssa kohdannut metsässä hirviä, enkä toista kertaa mielelläni kohtaisi, vaikka ensimmäisellä kerralla ei mitään pahaa tapahtunutkaan.
Johtuu siitä, että ihminen metsästää karhuja ja jäljelle jääneet ymmärtävät pelätä ihmistä. Jääkarhua ei ole metsästetty, joten se ei pelkää ihmistä. Siksi metsästäminen on niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalainen ruskeakarhu ei pidä ihmistä ruokana.
Jääkarhut ja Alaskan mustakarhut pitävät. Avaus suomalaisella palstalla on siis älytön.
Linkin karhu on brown bear eli sama mikä suomessakin elää.
Aika komea ja iso eläin.
Toivotaan ettei saalis kärsinyt pitkään ja karhukin nautti elämästään.
Kaikkea hyvää molemmille.
Karhut ovat vaarallisia!