Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihastunut mies käyttäytyy ?

01.10.2019 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Olen ap ja kertoisin hieman kysymykseni taustaa.

Ollaan oltu luokkakavereita kauan sitten eli jotenkin sellainen suhde, kuin olisi veli.

Tavattu koulun jälkeen pari kertaa vuodessa koulun senioreiden juhlissa.

Nyt aika ikävien olosuhteiden takia pyysin apuaan ja niihin liittyen nähty livenä monta kertaa.

En ole ollenkaan varma, mutta musta tuntuu, että nyt on alkanut ehkä tykätä vähän enemmän, kuin koulukaverina. Olemme molemmat jääneet vuosia sitten leskiksi eikä kummallakaan sen jälkeen ole ollut minkäänlaisia lähi-ihmissuhteita.

Romantikko olen ja siksi omat tulkintani käytöksestään voivat olla haaveita vain.

Tämän tähden pyydän teiltä muilta neuvoja.

Haaveile äänen haluavasi tehdä jotain tai käydä jossain, siis jotain johon jokaisen miehen budjetti sopii, jos mies on kiinnostunut niin hän voi tehdä aloitteen ehdottamalla, että menette yhdessä.

22/22 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi miehistä kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Olen ap ja kertoisin hieman kysymykseni taustaa.

Ollaan oltu luokkakavereita kauan sitten eli jotenkin sellainen suhde, kuin olisi veli.

Tavattu koulun jälkeen pari kertaa vuodessa koulun senioreiden juhlissa.

Nyt aika ikävien olosuhteiden takia pyysin apuaan ja niihin liittyen nähty livenä monta kertaa.

En ole ollenkaan varma, mutta musta tuntuu, että nyt on alkanut ehkä tykätä vähän enemmän, kuin koulukaverina. Olemme molemmat jääneet vuosia sitten leskiksi eikä kummallakaan sen jälkeen ole ollut minkäänlaisia lähi-ihmissuhteita.

Romantikko olen ja siksi omat tulkintani käytöksestään voivat olla haaveita vain.

Tämän tähden pyydän teiltä muilta neuvoja.

Haaveile äänen haluavasi tehdä jotain tai käydä jossain, siis jotain johon jokaisen miehen budjetti sopii, jos mies on kiinnostunut niin hän voi tehdä aloitteen ehdottamalla, että menette yhdessä.

Ihana idea, kiitos ! Tulen tänne teille kertomaan, miten tämä etenee. Eikö hänellä ole yhtään ikävä, kun ei ole tänään soittanut ? Nyyh, nyyh. Mulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän