Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vakavasti harkinnut itsemurhaa

Vierailija
01.10.2019 |

sillä lapseni sijoituksen jatkuminen ja minusta johtumaton kotilomien yhtäkkinen rajoitus on niin sietämätön etten voi enää elää. En tunne enää mitään toivoa enkä usko enää mihinkään hyvään.

Kiitos kaikesta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä kromosomi. Olisi pitänyt syntyä naiseksi niin olisi saanut kaksi x ää.

Minun ei kannata enää jatkaa koska minä näen esim turhan työnteon tarpeettomaksi. Alkoholin näen rikkaudeksi.

Vierailija
22/27 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UHRI?

Mitä sinulle on tapahtunut. Kuka tai ketkä on tehneet sinua kohden väärin tai kaltoinkohdelleet ja miksi?

Tuskinpa edes kykenisit ymmärtämään, mitä ap:lle on sattunut, vaikka hän kertoisikin. Toisten tragedioista ei aina ulkopuolinen, varsinkaan tällainen tuomitsijahenkinen ihminen näe, mikä niissä on satuttanut. Ja kun asia ei riipu sinun arviostasi, siis kokonistilanne, milläänlailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kiusataan ja syrjitään heikompia ja sairaita aivan tolkuttomasti. Jos ei suoraan niin kierteellä. Kohtuu kärsiville olisi edes eutanasia - mutta ei.

Vierailija
24/27 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä kromosomi. Olisi pitänyt syntyä naiseksi niin olisi saanut kaksi x ää.

Minun ei kannata enää jatkaa koska minä näen esim turhan työnteon tarpeettomaksi. Alkoholin näen rikkaudeksi.

Mun unelma olisi saada pyssy ja yksi luoti.

Vierailija
25/27 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotat, että ympäristö muuttuu paremmaksi ja muita hyväksytään ja ymmärretään enemmän, olet väärässä. Sitä et tule näkemään. Ajattele tätä. Sinun on itse hyväksyttävä itsesi. Niin kaikkien on tehtävä. Jos teet itsemurhan, siitä kärsii vain lapsi ja siirrät ongelmasi hänelle. Muu maailma unohtaa sinut aika pian. Sinä olet vastuussa omista tekemisistäsi, et muiden.

Vierailija
26/27 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos odotat, että ympäristö muuttuu paremmaksi ja muita hyväksytään ja ymmärretään enemmän, olet väärässä. Sitä et tule näkemään. Ajattele tätä. Sinun on itse hyväksyttävä itsesi. Niin kaikkien on tehtävä. Jos teet itsemurhan, siitä kärsii vain lapsi ja siirrät ongelmasi hänelle. Muu maailma unohtaa sinut aika pian. Sinä olet vastuussa omista tekemisistäsi, et muiden.

Väärin. Ympäristön vastuulla on nimenomaan osoittaa myötätuntoa ja empatiaa kärsiville. On jokaisen oikeus toki antaa samalla mitalla ympäristölle, joka ei hyväksy. Tai jos se ei onnistu oman heikkouden takia, niin on erilaisia ympäristöjä. Osa on kovia ja pa.skapäisen sydämettömiä, kuten tämän lainaamani kirjoittajan ympäristö, osa on lämpimiä ja empaattisia, joilla on halua auttaa ja tukea pahoinvoivia. Koittaisit ap vain etsiytyä oikeanlaiseen ympäristöln, niin on helpompi olla.

t.kristallikissa

Vierailija
27/27 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan sama, mitä vastaväitteitä tässä asiassa, niin meitä palstalaisia on täällä paljon, joille nyt saisi kertoa kaikki murheet, syyt ja seuraukset ja tunteet. Kun tänne on tällaisen aloituksen kirjoittanut, niin voisi tänne kirjoittaa kaikki mieltä painavat asiat. Kirjoittaminen ja murheiden jakaminen helpottaa ja on niitä muitakin, jotka tarvitsevat synkkinä hetkinä vertaistukea, ettei he tässä maailmassa todellakaan ole ainoita, joilla menee nyt huonosti.

Nuorena minäkin tunsin, että vihaan elämää ja katoan, mutta ne tunteet katosivat ajan kanssa ja nyt en halua ikinä lähteä.