Miehen muiden katselu/himoitseminen, miehet vastatkaa
Miksi minua ahdistaa hirveästi ajatus siitä, että mieheni pitäisi jotain toista älyttömän hyvännäköisenä/pantavana? Tai kun en ole mikään suuririntaisin niin haaveilisi toisten isommista rinnoista ja ajattelisi toisia tyttöjä seksin aikana. Onko niin, että kaikki miehet ovat tälläsiä? Ja jos ovat niin miksi saavat olla, koska pääsääntöisesti omat eksäni ja miespuoliset kaverini eivät naiselta tälläistä käytöstä toivoisi ja pahottaisivat mielensä.
Olemme olleet jo kolme vuotta yhdessä, joten osin tunteeni voivat johtua myös pelosta, että mieheni on kyllästynyt minuun. Kiinnostaisi kuitenkin tietää miten asia on, minulla on myös tyttökavereita joita asia mietityttänyt joskus.
T: nainen 23 v
Kommentit (32)
Ai eikö seksielämänne sitten toimisi jos et tuijottelisi muita naisia?
Niin ja normaaleille naisihmisille "trikoiden" pitäminen ei ole itsensä esittelyä... :D naiset eivät myöskään nää joka paljasta pintaa seksuaalisena, joten naiset ei aina itseään tyrkytä vaikka miehet näin luulevat. Ja juuri tämä myös ottaa päähän, että miehet olettavat oman naisen pukeutuvan epäseksikkäästi, mutta sitten kuolataan toisten tissejä ja takapuolta kaupassa. Voisiko joku selittää että mikä ihmeen logiikka tuossa on?
Ja edelleen se, että miksi miehet on flirttailun/tuijottelun suhteen tiukempia heti kun asia kääntyy heihin itseensä päin. Sitten ei aina nauratakkaan ja olla niin rentoa kun joku yrittää omaa naista liehitellä. Tilanne kun olisi toisinpäin, nainen on sairaalloisen mustasukkainen jolla on huono itsetunto.
Jos saan vaatimattoman mielipiteeni sanoa, niin JOKAINEN katsoo kauniita asioita, oli ne sitten toisia naisia, autoja tai vaikka arkkitehtuuria. Se on sisäänrakennettua ja joka väittää ettei niin tee, valehtelee itselleenkin. Minun naismakuni ei ole niin tarkkaan määritelty että kaikista maailman naisista sen kriteerit täyttyisivät vain oman naiseni kohdalla. Maailma on täynnä kaiken näköisiä, kokoisia ja ikäisiä kauniita naisia.
Pelkkä katsominen ja asian tiedostaminen on täysin harmitonta. En minäkään ole koskaan uskonut että minä olen vaimolleni jokin täydellisen miehen ulkonäön ruumiillistuma. Tiedän vaimonikin kiinnittävän huomiota hyvännäköisiin miehiin, ei se minua hetkauta
Mies, 38
Ei nyt ollutkaan ehkä kyse siitä että pitäisi laput silmille laittaa, vaan esim perseen tuijottelu, alasti miettiminen, ystävien tai sukulaisten perään katselu missä pitäisi mielestäni olla täysi nollatoleranssi.
Sen suhteen olen miestenkin huomannut olevan ehdottomia. Heidän kavereiden katseluun siis. Mutta sitten toisin päin asia ei toimi..
Minä en joskus halua miestäni samaan seuraan ystävieni kanssa koska tiedän että hän pitää heitä hyvin viehättävinä..
En ymmärrä. Mä katson päivittäin hyvännäköisiä miehiä ja mun mies tietää sen. Sen mielestä se on lähinnä huvittavaa. Hänkin varmasti katsoo muita naisia, en näe, että se olisi multa pois
Tuo on sairaalloista mustasukkaisuutta. Jos ei kestä, että mies katsoo muita. Ei keidenkään katsominen voi olla tuollainen asia.
En ymmärrä miksi siitä täytyy saada tuollainen asia.
Ja tuolla joku mainitsi, että jos vaimo katselisi muita miehiä, niin miltä tuntuisi?
Niin ei kuule hetkauta tippaakaan on vastaus jos kiinnostaa.
Ja vastaaja 24 summasi tämän jo aika hyvin. Se on sisäänrakennettua ja joka muuta väittää valehtelee itselleenkin!
Onko siis sairaalloista mustasukkaisuutta, että miehellä olisi joku järki vielä tallella ja hän ei kuolaisi esimerkiksi siskojeni ja ystävieni perään? Ettei jokaista hupakkoa tekisi mieli panna kun on parisuhteessa.
Jos minä ilmoittaisin miehelleni nyt että olisin kyllä innokas panemaan sitä sun hyvää kaveria, niin tuskin kovin monta kertaa samaan seuraan enää satuttaisiin.
Itse en ainakaan tavoittele tätä normia "meillä on suhde kunnossa, naistani ei häiritse muiden himoitseminen", kun seksiä on suhteessa kerran kuussa(monilla ei niinkään usein) . Itse ainakin tarvitsen enemmän, joten en katso suhteen olevan silloin kunnossa, enkä silloiin hyväksyisi mieheni kuolaavan muidenkaan perään jos ei omatkaan hommat onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis sairaalloista mustasukkaisuutta, että miehellä olisi joku järki vielä tallella ja hän ei kuolaisi esimerkiksi siskojeni ja ystävieni perään? Ettei jokaista hupakkoa tekisi mieli panna kun on parisuhteessa.
Jos minä ilmoittaisin miehelleni nyt että olisin kyllä innokas panemaan sitä sun hyvää kaveria, niin tuskin kovin monta kertaa samaan seuraan enää satuttaisiin.
Itse en ainakaan tavoittele tätä normia "meillä on suhde kunnossa, naistani ei häiritse muiden himoitseminen", kun seksiä on suhteessa kerran kuussa(monilla ei niinkään usein) . Itse ainakin tarvitsen enemmän, joten en katso suhteen olevan silloin kunnossa, enkä silloiin hyväksyisi mieheni kuolaavan muidenkaan perään jos ei omatkaan hommat onnistu.
Sulla menee nyt puurot sekä vellit edelleen sekaisin. Eihän kukaan sano että se moukkamainen käytös jossa estoitta toljottaminen saati ääneen taivastelu hyvännäköisen ihmisen nähdessä jotenkin hyväksyttävää tai fiksua olisi, tietäähän sen että siitä paha mieli toiselle tulisi. Sille ei kuitenkaan ihminen mitään voi, edelleenkään, että huomaa kyllä seksikkään toisen sukupuolen edustajan sellaisen nähdessään. Mikä ihme siinä voi olla väärin
Vastaaja 24, mies 38
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen määrittelee, että miehille on sallittu katsella mutta naisille ei? Onko aloittajan mies sitä mieltä, että aloittaja ei saa katsella mutta hän itse saa vai onko aloittaja itse jonka mielestä parisuhteessa ollessa ei saa latsoa muita ollenkaan? Kannattaa miettiä, miksi se häiritsee, että mies katselee muita. Koska jos parisuhde ja luottamus on kunnossa, ei sen pitäisi häiritä. Jos ne ovat kunnossa, niin onko sitten kyse tyytymättömydestä omaan ulkonäköön tai muuhun olemukseen vai mistä?
M41
Minä olen nainen ja katselen koko ajan muita miehiä ihania silmäkarkkeja ja täytyy myöntåä että lähinnä housun pullotuksia. En ole miestä vaihtamassa vaan saan iloa siitå mitä näen. Oma mies on se jota rakastan ja haluan ja hänessäkin silmäkin lepää. Ja en katsele muita kun mieheni on kanssani se järki pitåä olla.
Ihanaa: tänään vielä mm-urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen määrittelee, että miehille on sallittu katsella mutta naisille ei? Onko aloittajan mies sitä mieltä, että aloittaja ei saa katsella mutta hän itse saa vai onko aloittaja itse jonka mielestä parisuhteessa ollessa ei saa latsoa muita ollenkaan? Kannattaa miettiä, miksi se häiritsee, että mies katselee muita. Koska jos parisuhde ja luottamus on kunnossa, ei sen pitäisi häiritä. Jos ne ovat kunnossa, niin onko sitten kyse tyytymättömydestä omaan ulkonäköön tai muuhun olemukseen vai mistä?
M41
Minä olen nainen ja katselen koko ajan muita miehiä ihania silmäkarkkeja ja täytyy myöntåä että lähinnä housun pullotuksia. En ole miestä vaihtamassa vaan saan iloa siitå mitä näen. Oma mies on se jota rakastan ja haluan ja hänessäkin silmäkin lepää. Ja en katsele muita kun mieheni on kanssani se järki pitåä olla.
Ihanaa: tänään vielä mm-urheilua.
Tässä viestissä kiteytyy kaikki mitä minä hain takaa
Mies, 38
Minä himoitsen vain naistani ja katselen muita naisia. Me ollaan saatu näin hyvin toimimaan seksielämämme.