Mustat hiukset?
Onko mustat värjätyt hiukset luonnottoman näköiset kun oma hiusväri maantien hopeisen harmaa ja ikää 50+?
Kommentit (7)
Tältä palstalta toki kuulet että ei käy, ei millään käy suomalaiselle musta tukka.
Mulla mustaks värjätyt hiukset, olleet jo yli 30vuotta. Tykkään niistä. Ihan sama mitä muut ajattelee😊
Harvalle se sopii, lähes aina kannattaa vähän lämpöä ottaa mukaan väriin jos tosiaan sitä imartelevinta sävyä tavoittelee. Toisaalta, kukin tavallaan, jos haluaa olla vähän gootti-henkinen täti niin mikäs siinä, normal is boring!
Eihän se yleensä pahalta näytä, kunhan muistaa värjätä juuret usein ja korostaa myös kulmia. Musta tukka vaalealla juurikasvulla ja blondit kulmakarvat on aika häiritsevä kombo.
Kaikki värit ovat kivoja, kunhan sopivat kantajalleen ja lähes jokaiselle sopii jonkinlainen musta, ruskea ja vaalea sävy. Mun mielestä. Kokeilemalla sen näkee ja hiukset on uusiutuva luonnonvara.
Riippuu kai kenen päässä ne on.
Väritön hiirulainen värjää ohuet hiukset mustiksi niin ei ehkä paras yhdistelmä.
Sitten on niitä joilla on vahva persoona ja heille ei varmaan edes mikään pliisu sopisikaan.
Riippuu siis tyylistä.
Itsellä oli kymmenen vuotta mustat hiukset. Ne vaativat sen että meikkasin joka päivä paljon, värjäsin kulmia ja käytin itsestään ruskettavaa kasvoille.
Kun täytin 30 niin en enää jaksanut ihan noin paljon panostaa ja palasin omaan luonnollisempaan väriini. Silloin mustat sopi mielestäni hyvin muttei kyllä enää.
Vain paksuhiuksisille, kauhean näköistä kun ohkaset mustat ja pääkallo kuultaa läpi.
Mielestäni ei. Tosin minulla on myös ruskeat silmät, vaikka blondina olen syntynytkin, siitä maantienvärikseksi muutuin myöhemmin.
Suvussa myös lähes mustaa tukkaa, vaikka ihan suomalaisia ollaan, lasken itseni piirteiltäni tuohon tummempaan osaan.
Mutta mitä tulee luonnottomuuteen, niin mitä väliä. Minusta myös sininen tai vihreä tukka on kiva, ja siihen pitäisi olla "oikeus" myös keski-ikäisellä.