Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairausloma ahdistaa

Vierailija
01.10.2019 |

Olen ihan todella kipeä ja huomenna joudun töihin ilmoittamaan että jäätävä sairauslomalle. Ahdistaa ihan saatanasti. Vasta olin kipeä, silloinkin kipeänä töissä ja lopulta pariksi päiväksi jäin pois. Se flunssa ei ollut mitään verrattuna siihen mitä nyt on. Tein tänään töitä kotona sängyssä maaten ja melkein nukahdin. On kuume, jumalaton yskä ja kurkkukipu ja lihaksiin ja niveliin sattuu niin että niskat hellänä ihan tyynyllä pitämisestä. En muista millon viimeksi olen ollut näin sairas. Silti ahdistaa ihan helvetisti jäädä pois töistä. Siis tuntuu että kaikki luulee varmasti että teeskentelen ja pomo on pettynyt. Oon niin kipeä etten pysty edes miettimään asiaa järkevästi, tuntuu että voinnin huonotessa nyt iltaa kohti, mun ahdistus huomisesta sairauslomasta kasvaa ihan suhteettomaksi.

Mietin vaan tiimikavereita,miten harvoin ne on pois. Miksi minulle toinen flunssa ja näin kamala tauti. On ihan epätervettä miten kovasti asia mua ahdistaa. Fyysinen kunto on kuitenkin sellainen etten pysty tekemään töitä

Sanokaa jotain lohdullista? Puoliso ei ymmärrä tätä ahdistustani, käskee vaa lepäämään. Tuntuu että olen maailman paskin ihminen jos en huomenna ole terve ja energisenä töissä. Pitääkö vaan tottua tähän oloon ja hyväksyä se että sitten olen täysi paska?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miksi olet niin ahdistunut, ethän sinä ole paikan johtaja.

Etkä myöskään niin tärkeä työntekijä kuin arvelet olevasi.

Outoa, että ihmisillä on usein käsitys, ettei työssä pärjätä silloin, kun juuri hän on poissa.

Kyllä siellä pärjätään, aivan varmasti, joten sairastele ihan rauhassa.

Vierailija
2/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kaipuuta työelämään.

-elämäntapatyötön minimalisti - onnellinen näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa vuoden päähän. Voiko maailma muka tosiaan romahtaa, jos olet 365 päivän aikana pari päivää pois? Ei voi. Et saa mitään palkintoa olemalla kipeänä töissä.

Vierailija
4/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella jokainen on keskimäärin 5% työajasta saikulla ja se on 12pv / vuosi, joten sulla jää vielä ainakin viikko pitämättömiä saikkupäiviä loppuvuodelle.

t: 4 saikkupäivää vuoden 2007 jälkeen pitänyt.

Vierailija
5/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Olet liian tunnollinen, etkä haluaisi tuottaa pettymystä. 

Pitää vain ajatella, että olisi tyhmää mennä töihin puolikuntoisena ja tartuttaa vielä toisetkin siitä hyvästä. 

Vierailija
6/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaat ovat täynnä niitä ihmisiä, jotka eivät tarvitse enää koskaan sairauslomaa. Olisiko sittenkin parempi nyt olla poissa töistä ja parantua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä