Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies kohtelee minua huonosti kun olemme muiden miesten seurassa?

Vierailija
01.10.2019 |

Ollaan tapailuvaiheessa, oltu muutama kuukausi. Aina kun olemme joidenkin miesten seurassa, niin mies kohtelee minua ikävästi, tiuskii ja jotenkin alistaa. Joskus jos seurassamme on tuntemattomia miehiä hekin näyttävät jotenkin hämmästyneiltä ja katselevat seinille.

Mies osaa olla tosi ihana, puhua minusta kauniisti ja antaa joskus hellyyttäkin. Joskus taas ärähtelee ja haluaa alistaa. En tedä mitä ajatella! Tykkään.hänestä kaikista noista ärähtelyistä huolimatta. Haluan jotenkin ymmärtää häntä. Kunpa joku voisi kertoa minulle onko tuo mies minulle lopulta hyväksi... niin vaikea kuvitella elämää enää ilman häntä, kun hän on niin auttavainen. Sek.sikin on ihanaa, hän viehättää minua paljon.

Millaisia ajatuksia teille tästä heräsi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kattelis yhtään päivää.

Vierailija
2/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ajatuksia heräsi, että seurustelet surkimuksen kanssa, ja tuo tulee pahenemaan. En sietäisi moista käytöstä sillä perusteella että hän kuitenkin on välillä mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää, jos et ole nätti?

Vierailija
4/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästä tuo ärähtely on hänellä se normaali kommunikaatiotyyli

Vierailija
5/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epävarma miehuudestaan ja yrittää näyttää muille miehille että ei ole tossun alla.

Pitäisin tyypin kiertoon. Ei ole vielä kypsä parisuhteeseen.

Vierailija
6/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää muille että on kova jätkä kun osaa kohdella naista huonosti. Onko hän muutenkin järkijättö?

Vierailija
7/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin eroon vain tuollaisesta. Jos jo tapailuvaiheessa on tuollainen (kun vielä pitäisi koittaa tehdä vaikutus toiseen), ei se ainakaan pidemmän päälle paremmaksi muutu. Tuollainen keskenkasvuinen tyyppi ei ole poikaystävämateriaalia. 

Ei oikeasti kannata miettiä hetkeäkään vaan laittaa tyyppi kiertoon.

Vierailija
8/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa hän tuskin pyytäisi minua useasti kavereitansa tapaamaan? En nyt ihan osta tätä vaihtoehtoa.

Ap

Vierailija
9/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa tämä puheeksi, kun ne muut miehet ovat läsnä. 

Vierailija
10/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa hän tuskin pyytäisi minua useasti kavereitansa tapaamaan? En nyt ihan osta tätä vaihtoehtoa.

Ap

Ei kai haittaa kavereille näyttää että tuollainenkin pano on, mutta kuitenkin niin että käy ilmi että ei kauheasti sinua arvosta.

Vierailija
11/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärähdä takaisin, julkisesti ja kunnolla. Katso mikä on reaktio ja toimi sen mukaan. Mikäli mies suuttuu ja alkaa sättimään sua entistä enemmän tai muulla tavoin eskaloi persetyylistä käyttäytymistään, lähde pois tilanteesta ja mielellään myös miehen elämästä. Ehkä voit antaa toisen tilaisuuden, mikäli pyytää käytöstään anteeksi alkujärkytyksen jälkeen ja lopettaa dorkailun.

Jos mies taas tajuaa oman käytöksensä idioottimaisuuden ja ymmärtää hävetä, siitä vaan jatkamaan.

Jos taas ukko alkaa heittämään takaisin kahta kauheampaa kuittia, tää on vaan hänen käsityksensä huumorista ja varmaan odottaakin sen olevan vastavuoroista. Silloin pitää miettiä, osuuko huumorintajut yhteen. Todennäköisesti ei, jos tähänkään mennessä ei ole ketään naurattanut.

Tää kaikki sillä oletuksella, että olet jo hienovaraisesti yrittänyt ottaa asian miehen kanssa puheeksi, eikä vaan ole tajunnut. Koska jos et ole näin tehnyt, on se ehdottomasti ensimmäinen askel asian selvittämiseksi.

Vierailija
12/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolusta itteäs ja lähde pois paikalta.

Vierailija
13/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh olen kai liian kiltti ja empaattinen kun en tuollaista voisi tehdä. Mies ei ole läpeensä paha. Uskon että häntä on satutettu pahasti ja (siksi) hänen pitää yrittää jotenkin näyttää muille että on vahva ja miehekäs. Ymmärrän häntä. Onko se väärin? Ei minua satuta se että hän kohtelee minua noin, mietin lähinnä syytä kohtelun takia. Kaikelle on jokin syy ja haluaisin saada ne selville.

Ap

Vierailija
14/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilmeisesti vähän parisuhdeväkivaltainen tapaus asenteiltaan.

Nuorilla miehillä se ilmenee tyypillisesti kaverien läsnäollessa. Vanhempana eristyksissä neljän seinän sisällä, kun kukaan ei ole näkemässä.

Lue kirja Why does he do that

Vierailija
15/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet tollo. Tee asialle jotain, tyhmää jäädä katselemaan josko se siitä.

Vierailija
16/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on miehillä todella yleistä. Kahden kesken ollaan ihania, mutta kavereiden kesken ei kehdata näyttää, että arvostetaan. Yleensä syynä on häpeä kyseisestä naisesta.

Vierailija
17/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lässyn lässyn aina näiden pahoinpideltyjen naisten puolustuksia! LOPETTAKAA! Ihminen kohtelee sitä hyvin jota arvostaa ja haluaa pitää elämässään. Hän ei arvosta ja riskeeraa mieluusti suhteenne. Aikuinen ihminen säätelee käytöstään ja on siitä vastuussa. Ihan sama miten piesty olisi lapsena tai kamala nuoruus niin se ei oikeuta aikuista ihmistä mihinkään häiriö käyttäytymiseen.

Vierailija
18/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on miehillä todella yleistä. Kahden kesken ollaan ihania, mutta kavereiden kesken ei kehdata näyttää, että arvostetaan. Yleensä syynä on häpeä kyseisestä naisesta.

P*skat on mitään yleistä käytöstä! Ja jos mies häpeää, niin ei todellakaan raahaa kavereiden eteen. Kyseessä on ihan täys mulkvisti urpo, joka luulee olevansa niin kovaa jätkää, kun kohtelee naistaan (hänen kielellä varmaan akka tai ä*mä) huonosti. Joku egonpönkittäjä pikkupippeli.

Vierailija
19/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ap sanoisin yhtä rumasti takaisin ja lähtisin mäkeen ja antaisin tuollaisen ääliön jäädä itsekseen.

Vierailija
20/30 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh olen kai liian kiltti ja empaattinen kun en tuollaista voisi tehdä. Mies ei ole läpeensä paha. Uskon että häntä on satutettu pahasti ja (siksi) hänen pitää yrittää jotenkin näyttää muille että on vahva ja miehekäs. Ymmärrän häntä. Onko se väärin? Ei minua satuta se että hän kohtelee minua noin, mietin lähinnä syytä kohtelun takia. Kaikelle on jokin syy ja haluaisin saada ne selville.

Ap

Olet valmis ottamaan myös turpaan tuollaiselta satutetulta pikkuraukalta?