Liian herkästi laukeaminen
Minulla on uusi mies, jonka kanssa seksi on todella ihanaa. Nautin valtavasti hänen vartalostaan kaikin puolin ja haluan antaa ja saada hellyyttä. Koko ajan. Olemme olleet yhdessä vähän toista vuotta. Yhtä mielenkiintoista seikkaa olen ihmetellyt. Mies on pian 60, minua 10 vuotta vanhempi. En ole koskaan ollut miehen kanssa, joka laukeaa niin nopeasti. Joskus jo pieneen esileikkiin. Jos erehdyn hänen päälleen niin että rinnat hierovat penistä, laukeaminen vahingossa on melko varmaa. Yhdynnässä ei kestä kovin kauaa. Itse olen aina hyvin virittynyt, mutta en nyt niin nopeasti tule... Saan kyllä orgasmini, vaikka en sen nopean yhdynnän aikana. Joskus se onnistuu kun samalla hyväilen itseäni ja olen liikkumatta kunnes saan. Asia ei ole ongelma, mutta kiinnostaa onko muilla samanlaista. Luulisi että vanhemmalla miehellä nimenomaan kestäisi kauemmin.
Kommentit (6)
Ilmoittele jos kaipaat kestävää kaveria joka opettaa miehellesi kestävyyttä. Saisit paremman nautinnon itsekin.
Olen tavannut miehen jonka kanssa kemiat kohtaa ja meillä on todella hauskaa yhdessä. Mutta hän laukeaa lähes heti. Viimeksi heti kun oli työntynyt minuun. Tyydyttää minut kyllä muuten. Ikää meillä on jo lähes 50v.
Mieheni oli samanlainen ,
Hänellä.onneksi riittää ruikkimisen.jälkeen.intoa.
Hän runkkaa kädellä minulle orgasmin. .
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut miehen jonka kanssa kemiat kohtaa ja meillä on todella hauskaa yhdessä. Mutta hän laukeaa lähes heti. Viimeksi heti kun oli työntynyt minuun. Tyydyttää minut kyllä muuten. Ikää meillä on jo lähes 50v.
No ilmeisesti olet hänen mielestään todella seksikäs ja rakastaa sinua paljon. Ei muuta kuin hetken lepo ja uusi kierros niin alkaa kestää.
Meille löytyi apu Emlasta. Ilman reseptiä apteekista saatava pienessä tuubissa oleva puudutusvoide. Vaikutus kestää 3-4 tuntia. Palkkioksi mies sai sitten toisen kierroksen, kun vaikutus oli ohi. Pikku hiljaa mies oppi kestämään ja voide voitiin jättää pois. Nyt ei ongelmaa enää ole, jos mies saa määrätä rytmin. Kun ratsastan, mies ohjaa kädellä pepusta, kun raja lähenee liikaa. Kokeilkaa tekin Emlaa.
Onnistuuko tällä miehellä uusinta tulemisensa jälkeen, pikku tauko, imemällä pystyyn ja menoksi. Eiköhän hänkin ala jo kolmannen kierroksen jälkeen kestää?