Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤Heinähattusten TORSTAI¤¤¤¤

01.06.2006 |

Huomenta kaikille!

Ihana oli tuo eilinen kysely. Luin innolla läpi =)

Meillä poju kasvaa pikkuhiljaa ja huomenna voitaisiin saada vauva kotiin, jos ei mitään yllättävää tapahdu =) Jännittää ihan, kun tänään on viimeiset verikokeet ja pissakoe ja tietenkin se lääkärin tarkastus. Toivottavasti kaikki on niin kuin pitääkin!

Mutta eipäs nyt muuta kuin toivottelen oikein mukavaa kesäkuun alkua kaikille!! Toivottavasti masuasukit jaksavat vielä vähän aikaa kasvaa masuissa ja antavat äideille hetken lepoaikaa ennen vauva-arjen alkamista!

Kesäisin terkuin Hattara ja poika 12pv (rv olisi 35+4) sekä isommat lapset 99, 01, 04

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin äsken vastata tuohon eilisen gallupketjukyselyyn, mutta sitten huomasinkin et on tullut jo tälle päivälle oma pino, joten vastailen tässä samalla gallubin kohtiin.

minua tässä kuten edellisessä raskaudessa on vaivannut turvotus. lauantaista saakka jalka niin turvoksissa ja kipeä etten voi astua sillä. kamala tunne jos tätä jatkuu vielä 5-7 viikkoa. maanantaina oli neuvola. th kutsui lääkärinkin katsomaan jalkaa. päättivät ottaa jonkun tulehduskokeen koska epäilivät veritulppaa. arvot oli koholla ja sain lähetteen keskussairaalan ensiapuun. menin sinne tiistai aamuna. siellä jalka ultrattiin, mutta onneksi ei veritulppaa ollut. hoito-ohjeeksi sain panadolia max annos 6kpl päivässä, kylmägeeliä ja lepoa. ei ole panadoli auttanut kipuun. toisaalta en voi hirveesti levätä kun kotona olen tytön kaa. eilen oli netti poikki tytön päikkäreiden aikaan ja vietin se sitten sohvalla pötkötellen silloin huomasin kuinka turvotus vähän hellitti.

eli tuo minulla SUURIN raskausoire. muita yövalvominen ja painoa tullut ainakin 13kg.

pakko poistua koneen ääreltä ettei jalka rasitu liikaa

sassa 35+3

Vierailija
2/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäi eilinen gallup kyselyyn vastaaminen joten tässä minun....

a) raskausarpia

Noita minulle on tullut aika paljon mahaan edellisissä raskauksissa joten en tiedä onko nyt tullut lisää..

b) suonikohjuja

alapäässä on pari tosi isoa suonikohjua :(

c) turvotusta

Ehkä hiukan tullut, mutta ei paljon viellä

d) närästystä

ei närästä enään alussa kyllä kaikki paistettu

e) painonnousua:)

Minulle on tullut nyt kiloja 6kg

f) itkuisuutta

Kyllä itku tulee helposti :)

g) levottomia jalkoja

Juu löytyy 2 kappaletta

h) supisteluja

On välillä aika paljon ja osa kipeitäkin jo

i) päänsärkyä

Aina välillä

p) alapään turvotusta

aika mega turvonnut on ja sit siihen viellä päälle ne suonikohjut :(

q) yöllisiä pissireissuja

Juu kyllä pitää kerran käydä yöllä vessassa

Kauheen ihmeellistä ei kuulu töissä koitan viikon viellä sinnitellä. hermot meinaa mennä välillä sijaiseen ja aika väsyttävää kun joku istuu koko ajan vieressä....

Odotan vain kovasti että pääsisi äippälomelle :)

kesähelinää ja 33+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä yöt alkavat mennä ihan plörinäksi. Kamala jano koko ajan, jalkoja särkee, lonkkia kolottaa, vauva melskaa niin, että mulla menee sisuskalut ympäri ja sitten vielä pitää herätä klo 6 vaihtamaan pojan märkiä vaatteita, kun on pissat tullu läpi..ja omaa päätä särkee! Grr...onneksi mies antoi mun nukkua vielä jonkin aikaa. Oli laittanu pojalle videot pyörimään, muttei istuttanut potalle eikä antanut aamupalaa! Sitten herättää mut ja samalla ovenavauksella lähtee töihin. Jee, kiitti.

Oltiin eilen isomummilla kylässä ja niiden palvelutaloon tuli juuri silloin Cantpres Minores esiintymään. No, se halusi sitten sinne kuuntelemaan...ja minä tuskaisena yritän pitää 2-vuotiasta hiljaa paikallaan...ei siitä mitään tullut. Vartin kuluttua lähdettiin sisälle Pikku kakkosta katsomaan...;)

Fiilikset ovat muutenkin jo aika kireät...tuntuu, ettei mies ymmrrä mitään eikä sitä kiinnosta tämä vauva yhtään. Töissäkin on alkanut viihtyä taas myöhään iltaan, vaikka tekee periaatteessa ' tavallista' 8-16 päivää kellokortilla. Ennen (yksityisyrittäjänä) hyväksyin vielä nuo ylityöt, mutta nyt sapettaa...

No, tulipas taas valitettua pitkästä aikaa...heh. Tänään neuvola, josta sitten ehkä enempi myöhemmin.

Hattaralle kuitenkin paljon onnea ja pidetään peukkuja, että pääsette pian kotiin!

sitruska rv 34+4

Vierailija
4/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas mennyt niin pitkä aika, kun oon käynyt lukemassa että! Hattara oli jo saanut heinävaavinsa! Onneksi olkoon!!! Kaikki ilmeisesti hyvin kun pikkuinen olis jo pääsemässä kotiin? Voisitko lyhyesti kertoa vielä koska pikkuinen syntyi ja mikä oli syynä? Mutta onnea hirveesti koko perheelle!!!

Itellä on vielä ens viikolla töitä ja 13. alkaa äippäloma. Voisin kyllä jo jäädä... yöunet katkonaisia (yllätys) ja nyt on parina iltana tullut tosi paljon supistuksia, ei kivuliaita, mutta supistuksia kuitenkin, vaikka oon ihan levossakin ollut. Oon ymmärtänyt ettei kivuttomat supistukset haittaa, oonko väärässä? Neuvola olis tiistaina vasta.

Masu tuntuu kasvaneen ja nousseen niin ylös, että alkaa hirvittämään kuinka suureksi täs kuuden viikon aikana vielä paisuukaan! Liikkuminen alkaa olla mihin suuntaan tahansa hieman kankeaa... Mutta on tää raskausaika ollut niin ihanaa, että ihan harmittaa toisaalta, että pian se loppuu. Toki odotan jo tosi innolla, että vauva syntyis ja pääsis näkemään minkä näköinen nyrkkeilijä siellä oikein on ollut.

Joillakin alkaa olla laskettuaika jo kuukauden päästä ja parin viikon päästä saattaa jo tulla lisää heiniksiä maailmaan! Voi kun ihanaa! Toivoton siedettäviä olotiloja meille kaikille, ei liian lämpöisiä kelejä!

AnnaMaria 33+2

Vierailija
5/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sf-mitta oli pompsahtanut niin, etten vieläkään meinaa sitä uskoa. 36cm!!! Kaikkien käyrien yläpuolella ja reilusti. Kakkosesta ei tuota mittaa ollut edes viimisillään ja esikoisesta vasta 39+... Mikä ihmeen jättiläinen sieltä on tulossa? Painoa oli tullut 1,5kg/vko ja se on melkein kaikki nestettä. Raskauden alusta ei ole noussut edes kymmentä kiloa, mikä on hyvä. Tää turvotus on kyllä aivan mieletöntä. Yks päivä en meinannut päästä portaita alas, kun polviin sattui niin paljon taittaa. Sormet on tosi nakit, edes miehen sormusta en saa laitettua ekaa niveltä pidemmälle.

Meidän kunnassa on luovuttu uudelleensynnyttäjillä viimisestä lääkärikäynnistä, jos ei mitään erikoista ole ja äiti ei välttämättä halua. Minä päätin jättää sen viimisen käynnin väliin :) Ihan turha ärsyttää kohdunsuuta, kyllä se siitä ajallaan kypsyy. Ja kun ei se ronkkiminen koskaan mitään miellyttävää ole.

Mies on bändireenireissulla, lapset on kahteen asti mummolassa... Taidan kellistyä tuohon sohvalle ja katsoa BBC:n version Ylpeydestä ja Ennakkoluulosta. Se on jotenkin niin ihana...

Heddastiina 34+6, jee, vauva saa jo syntyä!

Vierailija
6/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiitkästä aikaa täältä taustalta kirjoittelen. Miten sitä niin harvoin saakaan aikaiseksi kirjoittaa, vaikka lähes päivittäin kuitenkin käy palstaa kurkistamassa. Kumma juttu!

Minäkin täällä kummastelen, kuinka aika rientää ja ensimmäiset heinähippuset on jo joillakin sylissä ja pian taitaa olla meilläkin. Ainakin luulisi, että viimeistään kahden kuukauden sisällä, kun perinteisesti taitaa tämäkin vauva yliaikaiseksi mennä. Taas kerran yritän henkisesti valmistautua ja " huijata itseäni" siirtämällä laskettua aikaa mielessäni ainakin sen kymmenen päivää eteenpäin...Miten tämä nelonenkaan osaisi ennen la.:ta maailmaan tulla?!? :-) Luotan ystäväni kommenttiin jokaisen raskauteni kohdalla: " hyvää kannattaa odottaa" ...

Vauva keikkuu masussa ihan miten sattuu. Ainakin tuntuu siltä. Viikkoja on 33 ja vielä viime viikolla terveydenhoitaja oli sitä mieltä, että vauva on perätilassa tai ainakin jotenkin poikittain. Itsekin ounastelin samaa. Mukava kuulla, mitä terkka tuumaa ensi viikolla, kun seuraavan kerran menen näytille. Voi kun pikkuinen hoksaisi jo pian asettautua oikein päin!

Heddastiinalle kiitos viikon takaisesta kestovaippavinkkauksesta! Minäkin olen täällä hurahtanut valmistelemaan vauvalle harsoja, imuja, erilaisia villapöksyjä yms. Puikot ovat käyneet kovalla vauhdilla ja sormet jo syyhyävät päästä testaamaan niitä käytössä omalla vauvalla. Eilen sain postista uutta lankaa ja kovasti tuumaan taas parasta ohjetta sille langalle. Oletko muuten Heddastiina käyttänyt kestoja isommilla lapsillasikin? Mistä langasta olet neulonut villapöksyjä? Onko joku ohje mieluisin? Onko joku muukin " heinäkuinen" ajatellut kokeilla kestovaippoja vauvalleen? Millaisia vaippoja olette varanneet ensikuukausia varten?

Nyt täytyy kiiruhtaa ruuanlaittoon... tomeraa torstaita kaikille!

Vierailija
7/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut päiväunista mitään...Juniori siirtyi eilen " isojen" sänkyyn ja nukkuikin yön tosi hyvin,mutta päikkärit oli liian jännittävä juttu....hermo meinasi mammalla mennä,mutta luovutin,kun en jaksanut tapella...ehkäpä sitten huomenna sujuu... Olisin vaan itse ollut päiväunien tarpeessa,kun kumma lenssukin on iskenyt...iltaisin yskin keuhkot pihalle ja nokka on aamulla tukossa ja kurkku kuiva....inhaa.

Kestovaippoja täälläkin aiotaan käyttää:-) harsoja ja villiksiä varmaan pääasiassa. Merinovillasta saa ihanan pehmoiset ja ei kutiavat pöksyt! Sitten meillä on odottamassa 25 tarrallista sisävaippaa,joidenka merkkiä en tiedä...ovat vanhoja,mutta imukykyisiä...mieskin suostuu niitä vaihtelemaan;-) Puuha-Pete fleecestä ajattelin tehdä kuorivaipan kokoa mini! Jos tässä ilmaantuisi joskus vapaa-aikaa...

Huomenna loppuu esikoisella eskari ja miehellä alkaa kesäloma! Lupasi viedä kaksi vanhinta lasta kolmeksi päiväksi jonnekkin reissuun niin minä ja juniori pääsemme mummulle lepäilemään..tai siis minä lepään;-) Juniori varmaan juoksuttaa mummua...

nyt välipalalle.

Vierailija
8/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena täällä kirjoittelen, silloin tällöin olen viestiketjuja lueskellut. En vaan ole saanut aikaiseksi/joutanut liittymään mukaan. Esikoisen aikana kyllä tuli kirjoiteltuakin enemmän, nyt menee aika tuon kaksivuotiaan uhmiksen kanssa aika tarkkaan. Nyt se tuolla vielä vetelee päiväunia, eri asia kuinka kauan.

Tuo kestovaippajuttu kiinnosti minuakin, sillä meillä on ensimmäinen kestovaipatettu lähes kokonaan (yövaippana kertis, välillä kesto). Toisen kanssa en ole muuta edes ajatellut. Nyt ajattelin yökestoilla alusta asti. Uusia vaippoja en ole kauheasti hommannut, kun on noita entisiä ja harsoilla&villiksillä ajattelin taas ensi kuukaudet mennä. Uuden oman liinan vauva saa :-)

Minulla tämä odotus on ollut huomattavasti raskaampi, enkä voi sanoa juuri nauttineeni olotilasta. Vaivana on ollut koko ajan supistukset, jotka nyt alkaa jo olla kipeitä. Lisäksi lonkat ja selkä vihoittelee todella. Närästystä on ollut kohtuullisesti, turvotusta ei vielä. Hermojen menetystä ja unettomuutta liikaa (johtuisiko osittain tuosta uhmaikäisestä :-)).

Meilläkin mies ei tunnu paljon välittävän uuden vauvan tulosta, sanoo, että mitä uutta tuossa nyt on, kun on jo kertaalleen koettu kaikki. Höh! Mutta aikoo kuitenkin pitää isyyslomat ja lomankin on varannut silleen, että ehtii olla mahd. paljon kotona kun vauva syntyy.

Nyt heräsi esikoinen.

Mukavia loppumetrejä toivottelee, Pianiino rv 33+1 sekä esikoinen 06/04

Vierailija
9/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa jatkuu, sadesää jatkuu.. Sade ja tuuli oli repinyt aamusta puista oksan karahkoita ja onneksi vain pieni oksa oli tippunut meidän auton päälle, joten ei tullut naarmuja.. Täällä varmaan kohta jo tulvii, jos ei nämä sateet kohta lopu! Maa ei enää jaksa imeä vettä ja hirveitä lätäköitä joka paikassa. Pihalle leikkimään meno on kyllä haave vain!

Niin ja suht uusi kännykkäkin meni rikki:( Mitähän vielä..

masussa käy möyryäminen ja tytsky muljahtanut taas väärinpäin. Kerkeshän tuo ehkä viikon olla raivotarjonnassa.. galluppiin sen verran, että kaikkea löytyy paitsi itkuisuutta (sen korvaa taas ärsytys ja äksyily tuolle ukkokullalle) ja päänsärkyä. Suonikohjut on aivan megalomaaniset, en ole valehtelematta kellään nähnyt näin kammottavia. Alapään suonikohju(t?) on turvottanut toisen häppärinkin paljon isommaksi kuin toisen. Olen ihan muotopuoli, sniif!!

Tervetuloa kaikille uusille tulokkaille ja hieno uutinen, Heinämamma (meniköhän nicci oikein), jos pieni prinssi pääse kotiin=) Olen miettinytkin mitä teidän perheelle kuuluu.

Kuten tuossa joku jo mainitsi, ei mullekaan tämä toinen raskaus ole ollut mitään herkkua. Vaan näihin kolotuksiin olen lähinnä reagoinut tyyliin " kuuluu asiaan" .

Lyhyt G: Tuleeko jo maitoa?

Ite huomasin eilen, että paidan etumus oli ihan märkä, kun oli valunut maitoa (esikoiselta tuli paljon myöhempään ja silloinkin vain pari vaivaista tippaa).

wekku rv. liekö tuo 31+??

Vierailija
10/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liekö raskaushormoonit pehmittänyt päätä, ettei edes muista..

Vierailija
11/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun alkaa nyt jo pitkästyttää tämä odotus... ;)

Eli viikkoja 35+4 ja la 2.7. Toista odotetaan, esikoinen on nyt vuosi ja 9 kuukautta ja syntyi aikanaan kiireellisellä sektiolla raskausmyrkytyksen vuoksi viikolla 36+3. Tahdon sanoa että tämä loppuraskauden kärvistely on mulle ihan uusi juttu kun esikko tuli ns yllättäen, ehdin maata viikon osastolla ja sitten piti jo sektoida. Nyt ei ole merkkejä toksemiasta ainakaan vielä, onneksi. Maha on tässä vaiheessa jo isompi kuin esikoisesta ehtikään olla ja olo sen mukainen. Yläselkä on pahasti jumissa ja öisin herään 1-3 tunnin välein, aina kun käännän kylkeä. Supistuksia on jonkin verran, mutta tänään kävin synnytystapa-arviossa eikä alhaalla ollut tapahtunut suorastaan yhtään mitään! Voi kun tämä ei menisi kamalan paljon yli... painoarvio oli muuten 2800g, esikoisesta meni samoihin aikoihin 500g pieleen eli en kamalasti jaksa uskoa tuohon tarkkaan määrään, mutta pikkaisen keskikäyrän yläpuolella menisi.

Oliko heiniksistä jotain esittelypinoa erikseen, siis sellaista jossa olisi lasketut ajat ja jotain kriittisiä tietoja? Voisi aina tarkastaa kuka on kuka ja pääsisi ehkä nopeammin mukaan juttuihin. Nyt kun pitkästyn kotona niin yritän pinoutua ahkerammin. Tähän mennessä olen tyytynyt vain lueskelemaan. (Tosin meitä uusia taitaakin olla jo aika lailla).

t. Pöppis 35+4

Vierailija
12/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattara: Toivottavasti saat pienokaisesi pian kotiin ja onnea vielä kerran koko perheellenne! :D

Täällä käytiin eilen neuvolassa ja kaikki vaikutti olevan ok. Verenpaine 114/71, pissassa leukosyytit + sillä minulla on se pissatulehdus vaivana edelleenkin ja nyt käytössä siihen lääkitys. Muuten puhdas. Paino noussut yht. 4,6kg lähtöpainosta ja siitä sainkin pientä huomautusta, että " olisi saanut nousta vähän enemmänkin..." . Minkäs teet, syön kaksi lämmintä ruokaa päivässä, aamulla puuron ja välipalaa ja silti vain ei ole noussut enempää. Sinänsä outoa, sillä viime raskaudessa nousi 18kg ja todellakin syön paljon ja terveellisesti. Olen aika paljon harrastanut liikuntaa tämän raskauden aikana, joten ehkäpä se vaikuttaa jotenkin tuohon. Ilmeisesti raskaudet vain ovat yksilöllisiä tuonkin asian suhteen. Vauvalla on kuitenkin kaikki hyvin ja se on pääasia. Sf-mitta on laskenut keskikäyrältä alakäyrän tuntumaan ollen 27. Raivotarjonnassa tuntui pikkuruinen olevan ja sydänäänet kuuluivat hyvin ja tasaisesti. Pikkuruinen myllää masussa, mutta hiljaisempi ja rauhallisempi silti on kuin sähäkkä isosiskonsa :D

Ajatella, teillä muutamilla on jo la ihan kohta. Voimia synnytykseen ja jaksamista loppua kohti! Itsellänikin on jo tavallista enemmän väsymystä, valvoskelua/heräilyä ja hermoja kiristää myös sekä esikoinen, että mies. Välillä säälin tuota ukkoressua, kun se kuitenkin joutuu minun hermoiluani kuuntelemaan ja välillä taas tekee mieli toivottaa koko äijä hornan tuuttiin. :D Joo-o, mielialat siis ailahtelevat toden teolla. Mieskin vinoili, ettei oikein tiedä miten pitäisi olla, kun ei tiedä millä tuulella milloinkin olen...olen muutenkin sellainen voimakkaasti tunteva ja herkkä ihminen ja nyt kun vielä nämä raskaushormonit ja muutokset jyllää päälle, niin olen varmaan välillä aika rasittava...

Eilistä galluppia oli " hauska" lukea, samoja vaivoja muillakin...Vastailenpa itsekin tähän vielä...

kelle muulla on ilmaantunut

a) raskausarpia

-Ei tällä kertaa uusia, mutta vanhat näyttävät vaan entistä rumemmilta...

b) suonikohjuja

-Kait peräpukamat lasketaan niihin kuuluviksi...

c) turvotusta

-Lievää sellaista on tullut käsiin ja jalkapöydän tuntumaan

d) närästystä

-Joo, etenkin iltaisin

f) itkuisuutta

-Mieliala on kovasti vaihteleva, alkuraskaudessa etenkin ja nyt tuntuu, että on alkanut ailahtelemaan uudestaan. Mieskin ihmetteli sitä, että " Välillä silittelet minua ja olet ihana ja välillä taas haukut ja olet kireä..."

Itseänikin hieman ihmetyttää tällainen, mutta kait kuuluu asiaan...Tuleva synnytys hieman pelottaa ja myös se, että miten pärjään temperamenttisen uhmaikäisen ja vauvan kanssa.

g) levottomia jalkoja

-Iltaisin ja öisin joskus silloin kun herään, on vaikeaa löytää hyvää asentoa.

h) supisteluja

-Aika usein ja ajoittain kivuliaitakin sellaisia

i) päänsärkyä

-Alkuraskaudesta oli usein

j) erilaisia himoja

-Näkkileipä, suolakurkku, appelsiini, uusin villitys on porkkana! :D

k) nuhaa

-Niisk*

l) ikenien vuotamista

-hampaita pestessä

m) lonkkakipuja

-Välillä

o) unettomuutta

-Jep, täällä kukun hereillä yleensä aamuyöstä paitsi kahtena edellisenä yönä olen nukkunut kohtalaisesti.

q) yöllisiä pissireissuja

-Valitettavasti ja pissatulehdus riesana...

Välillä tämä raskaana oleminen on NIIN ihanaa, välillä tosi kurjaa. Kummallista, miten olotila vaihtelee päivän aikana. VOimia kaikille ja hyvää vointia!

t.Saraida + pikkuruinen rv 32+0

Vierailija
13/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on ollut ehkä maailman paskin päivä. Poika on koetellut todenteolla ja olenkin itkeskellyt tätä ' rankkuutta' pitkin päivää. Minä siis oikein VOLLOTAN. Tultiin äsken isomummillta ja sai olla kyllä vika kerta tässä tilassa! Siellä kun pienessä kämpässä mihinkään ei muka saa koskea ja mummi huutaa pojalle ku syötävä ja tiuskii ja tietenkin poika siitä vaan innostuu ja tekee entistä enempi tyhmyyksiä...(

Autolta kotiovelle matka otti taas koville- taistelun ja itkun ja kauppakassien+ pojan kotiinraahaamisen jälkeen itkin krokotiilinkyyneleitä varmaan puoli tuntia. Niin poikki olin. ja mies bänditreeneissä...kele!!

neuvolassa meinasivat laittaa minut jo sairaalaan: aamusta pääkipua ja paineet 140/93. Pissa kuitenkin puhdas, joten sain ' luvan' tarkkailla paineita kotona. En kyllä heivn sairaalaan lähtisikään!

Painoa oli tullut onneksi vain 250g/vko ja sf-mitta oli 31,5cm. Kaikki siis ihan ok muuten.

Aika lailla uusia heiniksiä tullut jononjatkoksi! Kivakiva!

Synnyttääkö muuten kukaan meistä NAISTENKLINIKALLA? Milloin l.a? Mulla siis 9.7 ja synnäri Nkl.

sitruska rv 34+4

Vierailija
14/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös synnärinä NKL ja la siis 2.7. Eli sitruskan kanssa saatetaan törmätä siellä.

Oliko sulla sitruska muuten minkä ikäinen esikoinen, ettei olisi syyskuulta -04? Muistelen nähneeni nikkisi jossain aiemmin...

Me saatiin vähän lisää jännitystä elämään tänään (niin kuin sitä jotenkin puuttuisi). Pojan hoidosta tiedotettiin siellä olleen vesirokkoa ja yllättäen nassikalle ilmaantuikin iltasella pari näppylää. Nyt sitten odotellaan minkälaista efektiä tästä seuraa minulle ja vauvalle, en nimittäin ole varma että olenko itse tautia sairastanut. Ilta on mennyt itkiessä mutta eipä se taida kovin uutta olla sekään...

Pöppis

Vierailija
15/15 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ite oon kyllä taas pitkään vain taustaillu. Mutta nyt teki mieli ilmoittaa itsestään. Kun ite kirjoittelen vieläkin pääasiassa taaperopuolella syys04mammoissa.

Kuulin just illalla, että musta on tulossa myös täti joulukuussa. Ihanaa!

NIINEMO, HUHUU! Susta ei oo kuulunu aikoihin ja moni on täällä kestovaippajutuista ja muusta kysellee. Tuuhan kertomaan.

Ite oon ajatellu kestoilla vauvan kanssa, jos vain voimat riittää ja saan hommattua sopivia varusteita. Pitäis vain kohta opetella tuota harsojen taittelua. Mutta kyllä mulla sitte muitaki imuja on. Tosin isompikin on vielä vaipoissa. Mutta nyt on pikkasen viitteitä, että voi alkaa taas pottailukin sujua.

Suht hyvässä kunnossa oon ollu. Tosin loppuviikolla mulla oli oksutautia. Mutta ihmeesti jaksan ja pärjäilen porukan kanssa tässä kotosalla. Oksutaudin aikaan oli kaameita suppareita, mutta nyt ne on rauhottunu. Toisinaan tulee kyllä ja heti jos kävelee enemmän. Ja mielialat vaihtelee tosi nopeasti. Painoa on tullu kymmenisen kiloa. Nyt pitäsi vain malttaa, kun miehellä alkaa loma ja lähdetään reissuun, ettei kovin repsahtais.

Hattara. Toivottavsti pääsitte kotiin.

Tässäpä tätä.

T@hti ja lapset 00, 02, 04 ja rv 33+4 (synnäri KPKS)