Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli omasta typeryydestä ja ensirakkaudesta?

Vierailija
01.10.2019 |

Anteeksi pitkä teksti :(
Olen vähän päälle kolmekymppinen pienen tytön äiti. En ole koskaan kunnolla seurustellut, en ollut koskaan pitänyt kenestäkään tarpeeksi, että halusin seurustella, mutta se muuttui, kun tapasin tyttäreni isän nelisen vuotta sitten. Ensimmäistä kertaa ihastuin, rakastuin ja rakastin (ja edelleen rakastan). Ensimmäistä kertaa ihastuksenikohde oli myös ihastunut minuun, mutta.. Tapahtui kaikkea liikaa. Emme ikinä seurustellut, koska mies sanoi, ettei pysty sitoutumaan.

Pari kuukautta ennen kuin aloimme tapailla mies oli eronnut edellisestä tyttöystävästään ja oli alkanut viettää aikaa exänsä (eri), joka oli ennen tätä viimeisintä, kanssa. Oli myös ainoa exä, johon oli rakastunut, vaikka suhde kesti vain muutamia kuukausia. Tunteet olivat palanneet häntäkin kohtaan.
Sanoi minulle heti, että pitää minusta ja valitsee minut, exä saa jäädä. Sotkua tuli liikaa, tarjouduin katoamaan, mutta mies ei halunnut, mutta lisää sotkua tuli. Tiemme erkanivat. Kuukausia myöhemmin halusin pahoitella omaa käytöstäni ja tapasimme. Mies sanoi, ettei tunne minua kohtaan enää mitään, mutta päätimme olla ystäviä. Kuukautta myöhemmin oli selvää, etten pysty siihen ja sanoin miehelle, että meidän on mentävä eri suuntiin, koska tunteeni ovat liian vahvoja. Mies kuitenkin ujuttautuu takaisin ja suhteemme läheni ja hän myönsi, että sittenkin tuntee jtn. Olimme yhdessä jatkuvasti, vietimme öitä puhelimessa toistemme kanssa. Ja sitten tulin raskaaksi jälkiehkäisystä huolimatta. Mies sanoi, ettei ole valmis isäksi, mutta sanoi olevansa kanssani päätin mitä tahansa. Sen jälkeen hän alkoi miettimään nimiä ja yhteistä tulevaisuutta ja uskoin, että nyt on meidän aikamme. Olin väärässä ja kolme kuukautta myöhemmin mies ilmoitti, ettei tunne mitään minua kohtaa ja haluaa, että teen abortion. Välimme katkesivat ja olin täysin rikki.

Muutamia kuukausia myöhemmin hän otti yhteyttä, sanoi kaipaavansa ja haluavansa olla lähellä. Sanoin, ettei saa tulla takaisin ellei halua samaa kuin minä. Ei saa antaa minulle turhaa toivoa. Mies tuli takaisin ja muutti luokseni. Tyttäremme syntyi ja olin niin onnellinen, elämä tuntui hyvältä ja mies oli ihana. Kunnes tyttäremme ollessa parin kuukauden ikäinen kysyin pitäisikö pyytää joku hoitamaan ja lähteä treffeille. En halua antaa turhaa toivoa, mies sanoi. Ihan kuin yhdessä asuminen ja talouden jakaminen ei olisi antanut toivoa. Mies muutti pois ja kuvaan tuli juhliminen ja uusia naisia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näkee lastaan kyllä. Tyttö on miehen luona joka toinen viikonloppu. En haluaisi nähdä sitäkään vähää mitä joutuu, kun tulee hakemaan ja tuomaan tyttöä, mutta ei ole vaihtoehtoa.

Haluaisin sanoa, että onneksi edes näkee yhä tyttöä ja viettää aikaa ja sanoo tytön olevan parasta mitä hänelle on elämässä tapahtunut, mutta pelkään, että ennemmin tai myöhemmin hylkää tytön, viimeistään silloin, kun se oikea rakkaus löytyy ja on aika perustaa se 'oikea' perhe. Tuoivon, ettei niin käy. Ap

Vierailija
22/23 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa miettimästä mikä sinussa on vikana. Sinussa ei ole vikaa. Jos toisella on tasapainoton luonne niin hän ei kykene suhteeseen kenenkään kanssa.

Hän on pompottanut sinua nyt tarpeeksi.

Keskity lapseen ja hänen kasvattamiseensa, hänelle olet paras mahdollinen äiti koska hän on sinun lapsesi. Turhaa ajanhukkaa miettiä menneitä, ne eivät siitä muuksi muutu.

Ja typeriä rakastumisia on tämä maailma pullollaan, kysy vaikka keneltä :) Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa miettimästä mikä sinussa on vikana. Sinussa ei ole vikaa. Jos toisella on tasapainoton luonne niin hän ei kykene suhteeseen kenenkään kanssa.

Hän on pompottanut sinua nyt tarpeeksi.

Keskity lapseen ja hänen kasvattamiseensa, hänelle olet paras mahdollinen äiti koska hän on sinun lapsesi. Turhaa ajanhukkaa miettiä menneitä, ne eivät siitä muuksi muutu.

Ja typeriä rakastumisia on tämä maailma pullollaan, kysy vaikka keneltä :) Tsemppiä!

Kiitos tsempistä

Toivon todella, että olen paras mahdollinen äiti lapselleni. Älillä vaan tuntuu, että hän ansaitsisi paljon parempaa. Ap