Kiihottaisiko aisurimies (ymmärtäväinen) sinua?
Mitä ajattelet miehestä joka antaisi anteeksi naisensa pettämispanot ja haluaisi jatkaa suhdetta koska rakastaa? Tai jos mies haluaisi toteuttaa vaimon (tai oman) haaveen siitä, että vaimo saa joskus vierasta tai isoa kalua?
Mitä mieltä tällaisesta miehestä jolle on "ihan OK" se kun joku muu mies pääsee rakastelemaan vaimonsa kanssa?
Kommentit (44)
Ainakin minun vaimo tykkää ns. Alfa miehistä, jotka ottaa tilanteen haltuun
Oma mies katselemaan kun vaimo saa vierasta sisään.
Käytetäänkö alfa-miehiä siis noin yksioikoisesti hyväksi ja laitetaan astumaan joitain AS-perusmammoja?
Tuohan on nöyryyttävää! Jouko Turkan äänellä: NÖYRYYTTÄVÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan kiihota. Ihmeellinen vässykkä. Kyllä oikea Mies ottaa omansa, pitää huolta, tyydyttää, eikä katselisi tuollaista hetkeäkään. En osaisi kunnioittaa miestä, joka olisi valmis tuollaiseen mateluun ja nöyryytykseen.
No tämä. Mä haluan miehen joka haluaa mut vain itselleen eikä todellakaan salli muita miehiä. Haluan olla haluttu oman miehen puolelta.
Miehen ymmärtäväisyys ei riitä, sillä tuollaiset asiat jää helposti kaihertamaan suhdetta. Eri asia on se, jos miestä kiihottaa katsella naistaan nauttimassa vieraasta tai osallistua mukana. N35
Olen vienyt vaimoa nussittavaksi eripuolelle eteläsuomea.Minä nautin valtavasti kun vieras mies ottaa naiseni itselleen, nussii ja nauttii hänestä kaikin tavoin, nuolen välillä pillusta ja kalusta spermat ja pillunlimat. On nautittavaa alistua alfan himoille ja antaa vihitty vaimoni nautintovälineeksi,vaimo antautuu täysillä. Välillä aika rajuakin, mies pitää vaimon pään reisiensä välissä tiukasti ja nussii syvälle nieluun, vaimon jalat sätkii, vartalo nuosee kaarelle, oksentaa mut miestä ei voi pysäyttää kun kiima vie loppuun asti,rajuun spermasyöksyyn. Vaimo hikinen punainen ja uupunut vaan molemmat sai mitä mitä halusivat.
Kai joitain naisia kiihottaa kun sellaisia suhteita on?
Itselleni kaikki aisuruus on välitön hyi. Ei siis kiinnosta mitä muut puuhailee omissa suhteessaan, mutta itse haluan että mies jopa vähän suutahtaa jos edes leikillään tuon ilmi, että olisin jonkun toisen miehen kanssa. Ei mitään sairaalloista epävarmuutta ja mustasukkaisuutta, mutta sen verran että tekee selväksi ettei täällä muut miehet pyöri tai saan jatkaa keskenäni. Eli ei siedä mitään aisankannattajan roolia.
Minun täyttymys oli kun vieras sonni otti naiseni ja nussi raskaaksi, en saanut pillua vasta kun vaimoni varmasti raskaana. Nussi monta kertaa pari kuukautta, ei antanut mun koskea koko aikana vaimooni, aikoi hakata minut jos kuulee vaimoltani että olen hipaissutkaan pilluun. Nyt saan naida hänen jälkeensä kun olen nuollut molemmat.
Onko aisurimiehillä omia keskeisiä tapaamisia kokemusten vaihtoa varten?
Vierailija kirjoitti:
Olen vienyt vaimoa nussittavaksi eripuolelle eteläsuomea.Minä nautin valtavasti kun vieras mies ottaa naiseni itselleen, nussii ja nauttii hänestä kaikin tavoin, nuolen välillä pillusta ja kalusta spermat ja pillunlimat. On nautittavaa alistua alfan himoille ja antaa vihitty vaimoni nautintovälineeksi,vaimo antautuu täysillä. Välillä aika rajuakin, mies pitää vaimon pään reisiensä välissä tiukasti ja nussii syvälle nieluun, vaimon jalat sätkii, vartalo nuosee kaarelle, oksentaa mut miestä ei voi pysäyttää kun kiima vie loppuun asti,rajuun spermasyöksyyn. Vaimo hikinen punainen ja uupunut vaan molemmat sai mitä mitä halusivat.
Paljonko otat maksua suti?
Luusereita, kun eivät itse kykene pitämään huolta vaimostaan ja sen haluista. Mitä tollasella "miehellä" edes tekee. Kai se sitten maksaa laskut.
Olen yrittäny houkutella vaimoni antautumaan vieraalle miehelle joka nussisi hänet raskaaksi. Haluaisin monta uusintaa että raskaus varmistuisi, itse mukana avustaisin, nuolisin molemmat ohjaisin siittimesi levittämieni pillunhuulten väliin. Voisinpa ja uskaltaisin astuttaa mustalla raskaaksi, ajatuskin saa kalun kovaksi että vaimoni kohdussa kasvaa musta sikiö.
Mistä olet kiihottais saada vaimoni sinulle raskaaksi, haluan olla mukana ja katsoa. Olen aisuri länsi-suomi.
Tämä XU-palvelu on täynnä näitä aisurimiehiä. Valtaosa myös bi-seksuaaleja kun eivät kykene tyydyttämään naista..
Olen kertonut rouvalle näin vähän vanhempana ettei haittaa ollenkaan jos matkoilla panet, jos pidät tyypistä tai on kiinnostava kaveri. Kerran hän on antanut ymmärtää olleensa pantavana, muttei suostunut kertomaan ja rohkaisin ottamaan nautintoa silloin kun saa! Ps.panen aina rouvaa, kun hän siihen suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Aisurimiehet ovat kysyttyjä poikaystäviksi.
Eivät ole mustasukkaisia kyttääjiä, se on iso plussa. Parin ystävän miehet ovat ja se vasta on säälittävää.
Antaisin vaimoni astutukseen, katsoisin kun sonni nussii paksuksi ja käyttää hyväkseenn saisin nuolla sonnin spermaa vaimoni pillusta ja reisiltä.Jätä jokin viesti miten järjestyisi, puhun vaimolle.
Me aisurit ollaan parhaita miehiä ja meitä on paljon. Wildclubilla meitä on mukaville sinkkunaisillekin.