Nyt saa Cittarista Juhla Mokkaa 4,99€
Kommentit (48)
Alepassa ja Prismassa 4,95 paketti 21. päivä asti tarjous voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja Löfbergin kahveja 3,99 mobiilietuna.
Paskaa.
Hyvä tieteen, välttelen cittaria hetken, en jaksa tota köyhien typerysten tunkemista, naapurikaupassa lienee hiljaista ja lyhyt jono, siis sinne.
Tasan viikko sitten 8.4. juhla mokka -paketti maksoi Prismassa 9,25€. Siis mitä niin ihmeellistä voi tapahtua, että hinta tippuu viikossa puoleen!
S-marketista on saanut koko viikon Juhla Mokkaa 4.50 e ja 4.95 e/kpl, kaksi per talous. Mulla on jo kuusi pakettia. Lisää haen niin kauan kuin paketteja on.
Höpö! Prisma, S-market ja Lidl: 4.95 e/pkt
Toivottavasti mun mies ei hoksaa.... Meillä on varmaan 50 pakettia kahvia kaapissa kun aina kun jossain on tarjouksessa hän menee ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
S-marketista on saanut koko viikon Juhla Mokkaa 4.50 e ja 4.95 e/kpl, kaksi per talous. Mulla on jo kuusi pakettia. Lisää haen niin kauan kuin paketteja on.
Se onkin juhlamokaa
Olen hakenut prismasta 10 pakettia ja tänään haen lisää. Katsoin tulevaa hintaa joka on 8,45e, juupajuu. viimeksi kun ostin ja maksoi 7,50e niin se oli itselleni se hetki että nyt kamelinselkä katkeaa ja rupesin harkitsemaan että siirryn pikakahviin. Mutta tarjouksen myötä säilyn suodatinkahvinjuojana. Näillä mennään pitkän aikaa kun päiväystäkin on. Toivottavasti kun loppuvat niin sen ajankohdan lähettyvillä on tarjouksia tai sitä ennen niin käyn hakemassa taas jemmaan.
Ja moralisoijille tiedoksi, niin minkäs teet jos se en ole minän niin se on joku muu. Laita palaute s-ryhmän suuntaan..
Kannattaa olla juomatta kahvia, kun ei siitä mitään hyötyä ole ja säästää vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi papupussia ostettiin eilen. 👍
Presidenttiä myydään halvalla? Pakattu uuteen kuoreen, kahvi ehkä kerätty rekkojen lattioilta😳Hyviä kaffihetkiä!
Vierailija kirjoitti:
Salessa sama kahvitarjous. Just kävin hakemassa kaksi pakettia
Vierailija kirjoitti:
Höpö! Prisma, S-market ja Lidl: 4.95 e/pkt
S-ryhmällä 4,50 paketti
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut prismasta 10 pakettia ja tänään haen lisää. Katsoin tulevaa hintaa joka on 8,45e, juupajuu. viimeksi kun ostin ja maksoi 7,50e niin se oli itselleni se hetki että nyt kamelinselkä katkeaa ja rupesin harkitsemaan että siirryn pikakahviin. Mutta tarjouksen myötä säilyn suodatinkahvinjuojana. Näillä mennään pitkän aikaa kun päiväystäkin on. Toivottavasti kun loppuvat niin sen ajankohdan lähettyvillä on tarjouksia tai sitä ennen niin käyn hakemassa taas jemmaan.
Ja moralisoijille tiedoksi, niin minkäs teet jos se en ole minän niin se on joku muu. Laita palaute s-ryhmän suuntaan..
Seuraavaksi äitienpäivätarjoukset. Sinne saakka pitää sinnitellä
Vierailija kirjoitti:
Presidenttiä myydään halvalla? Pakattu uuteen kuoreen, kahvi ehkä kerätty rekkojen lattioilta😳Hyviä kaffihetkiä!
Xtra uudellenpakattuna Pauligin luvalla että saavat 2,5e välistä tekemättä mitään.
Miksi suomalaiset juovat aivan karseaa kuraa, jota nimitetään kahviksi? Itse en ole juonut kahvia 30 vuoteen mutta äskettäin olin sellaisessa sosiaalisessa tilanteessa, että sitä kammottavaa vaaleapaahtoista suodatinkahvia oli pakko ryystää. Muuten olisin joutunut tekemään itsestäni erityisen numeron.
Seurauksena tunteja kestänyt pahoinvointi, päänsärky ja iljettävä maku suussa, joka jatkui päiväkausia.
Mikä siinä on, että ruotsalaiset ovat jo ajat sitten ymmärtäneet tumman paahdon olevan paljon parempaa ja sama pätee kaikissa muissa Euroopan maissa? Suomi on ainoa maa, jossa litkitään tätä vaaleaa kammotusta. Onko tämä vieläkin jotain köyhälistöperinnettä, kun kahvipavut ostettiin raakoina ja paahdettiin brännärissä puuhellalla? Ei tohdi paahtaa kallista ainesta liikaa, ettei vaan mene pilalle.