Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt saa Cittarista Juhla Mokkaa 4,99€

Vierailija
15.04.2025 |

Kandee nyt ostaa kahavia 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Löfbergin kahveja 3,99 mobiilietuna.

Vierailija
2/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Presidentti 4,99

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepassa ja Prismassa 4,95 paketti 21. päivä asti tarjous voimassa. 

Vierailija
4/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti Ruby on hyvää 

Vierailija
5/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa. 

Vierailija
6/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tieteen, välttelen cittaria hetken, en jaksa tota köyhien typerysten tunkemista, naapurikaupassa lienee hiljaista ja lyhyt jono, siis sinne.

Vierailija
7/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan viikko sitten 8.4. juhla mokka -paketti maksoi Prismassa 9,25€. Siis mitä niin ihmeellistä voi tapahtua, että hinta tippuu viikossa puoleen!

Vierailija
8/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketista on saanut koko viikon Juhla Mokkaa 4.50 e ja 4.95 e/kpl, kaksi per talous. Mulla on jo kuusi pakettia. Lisää haen niin kauan kuin paketteja on.

Vierailija
9/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö! Prisma, S-market ja Lidl: 4.95 e/pkt

Vierailija
10/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mun mies ei hoksaa.... Meillä on varmaan 50 pakettia kahvia kaapissa kun aina kun jossain on tarjouksessa hän menee ostamaan.

Vierailija
11/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-marketista on saanut koko viikon Juhla Mokkaa 4.50 e ja 4.95 e/kpl, kaksi per talous. Mulla on jo kuusi pakettia. Lisää haen niin kauan kuin paketteja on.

Se onkin juhlamokaa

Vierailija
12/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut prismasta 10 pakettia ja tänään haen lisää. Katsoin tulevaa hintaa joka on 8,45e, juupajuu. viimeksi kun ostin ja maksoi 7,50e niin se oli itselleni se hetki että nyt kamelinselkä katkeaa ja rupesin harkitsemaan että siirryn pikakahviin. Mutta tarjouksen myötä säilyn suodatinkahvinjuojana. Näillä mennään pitkän aikaa kun päiväystäkin on. Toivottavasti kun loppuvat niin sen ajankohdan lähettyvillä on tarjouksia tai sitä ennen niin käyn hakemassa taas jemmaan.

Ja moralisoijille tiedoksi, niin minkäs teet jos se en ole minän niin se on joku muu. Laita palaute s-ryhmän suuntaan..

Vierailija
13/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla juomatta kahvia, kun ei siitä mitään hyötyä ole ja säästää vielä enemmän. 

Vierailija
14/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi papupussia ostettiin eilen. 👍

Vierailija
15/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttiä myydään halvalla? Pakattu uuteen kuoreen, kahvi ehkä kerätty rekkojen lattioilta😳Hyviä kaffihetkiä!

Vierailija
16/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salessa sama kahvitarjous. Just kävin hakemassa kaksi pakettia

Vierailija
17/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö! Prisma, S-market ja Lidl: 4.95 e/pkt

S-ryhmällä 4,50 paketti

Vierailija
18/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut prismasta 10 pakettia ja tänään haen lisää. Katsoin tulevaa hintaa joka on 8,45e, juupajuu. viimeksi kun ostin ja maksoi 7,50e niin se oli itselleni se hetki että nyt kamelinselkä katkeaa ja rupesin harkitsemaan että siirryn pikakahviin. Mutta tarjouksen myötä säilyn suodatinkahvinjuojana. Näillä mennään pitkän aikaa kun päiväystäkin on. Toivottavasti kun loppuvat niin sen ajankohdan lähettyvillä on tarjouksia tai sitä ennen niin käyn hakemassa taas jemmaan.

Ja moralisoijille tiedoksi, niin minkäs teet jos se en ole minän niin se on joku muu. Laita palaute s-ryhmän suuntaan..

Seuraavaksi äitienpäivätarjoukset. Sinne  saakka pitää sinnitellä

Vierailija
19/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidenttiä myydään halvalla? Pakattu uuteen kuoreen, kahvi ehkä kerätty rekkojen lattioilta😳Hyviä kaffihetkiä!

Xtra uudellenpakattuna Pauligin luvalla että saavat 2,5e välistä tekemättä mitään.

Vierailija
20/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset juovat aivan karseaa kuraa, jota nimitetään kahviksi? Itse en ole juonut kahvia 30 vuoteen mutta äskettäin olin sellaisessa sosiaalisessa tilanteessa, että sitä kammottavaa vaaleapaahtoista suodatinkahvia oli pakko ryystää. Muuten olisin joutunut tekemään itsestäni erityisen numeron. 

Seurauksena tunteja kestänyt pahoinvointi, päänsärky ja iljettävä maku suussa, joka jatkui päiväkausia. 

Mikä siinä on, että ruotsalaiset ovat jo ajat sitten ymmärtäneet tumman paahdon olevan paljon parempaa ja sama pätee kaikissa muissa Euroopan maissa? Suomi on ainoa maa, jossa litkitään tätä vaaleaa kammotusta. Onko tämä vieläkin jotain köyhälistöperinnettä, kun kahvipavut ostettiin raakoina ja paahdettiin brännärissä puuhellalla? Ei tohdi paahtaa kallista ainesta liikaa, ettei vaan mene pilalle.