Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko syönyt aitoa englantilaista fish and shipsiä?

Vierailija
01.10.2019 |

Itse olen ja ihan paikan päällä kaiken lisäksi.

Repikää siitä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häämatkalla Pohjois-Englannissa en paljon muuta syönytkään. Ja viime joulunakin söin, kun jäimme nalkkiin Lontooseen sen Gatwickin dronehäirikön takia. Ei tuo mitään korkeaa kulinarismia edusta, vähän kuin nakkikioskilla kävisi. Itse kuitenkin (onneksi) tykkään. T. suomalaisenglantilaisen vaimo

Vierailija
22/25 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fish and chipsiä on varmaan syöneet kaikki. Se on kammottavaa, sen ainoa syötävä osa on ne mushy peas eli muussatut herneet.

Shipsejä olis kyllä kans kiva kokeilla.

Teen sitä hernemuusia itsekin usein :) Keitän pakasteherneet ja valuutan. Sekaan vähän kermaa, suolaa, pippuria, voita sekä kourallinen tuoreita mintunlehtiä. Sitten sauvasekoittimella melko tasaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vaan pakko saada kunnon annos brittiläistä, eli fish&chipsejä, tai fry-upia! :D

Vierailija
24/25 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen, mutta sitä ihmettelen että miksi Suomesta ei saa sitä kalalle tarkoitettua mallasviinietikkaa mistään??!?

Lidlistä voi ostaa silloin, kun on se brittiruokaviikko. 

Vierailija
25/25 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen, mutta sitä ihmettelen että miksi Suomesta ei saa sitä kalalle tarkoitettua mallasviinietikkaa mistään??!?

Lidlistä voi ostaa silloin, kun on se brittiruokaviikko. 

Hyvällä tuurilla voi löytyä myös Helsingissä etnisistä kaupoista Hakaniemestä tai Behnford’s herkkumyymälästä.