Onko nyt täysikuu?
Minua ei väsytä yhtään ja aamulla herätys klo 6.00 :( Ei auttanut vaikka join pienen pullon sidukkaa. (yleensä se jos mikä tuo unen, kun rajoittaa yhteen annokseen) Insomnia vaivaa minua yleensä juuri täydenkuun aikaan. Nyt kuu on jotenkin piilossa, enkä edes näe onko taas vaivan syynä tuo iso emmental-mötikkä. Siis kertokaas joku joka näkee möllöttääkö iso kuu?
PS Taisin juuri kuulla laukauksen. ? Keskellä Tamperetta. Näköjään pari muutakin immeistä kuuli sen, sillä vastakkaisen talon partseille ilmestyi ihmisiä. Mistä lie tuli...
Kommentit (5)
Onneks ei ole aikaista herätystä tiedossa. Kahdelta pitää olla keskustassa, sitä ennen ei mitään paniikkia.
Poliisin pillit ulvoivat pienen hetken, sitten sammuttivat ne ja tuli hiljaisuus. Minä todella luulen että se oli laukaus ja se tuli jostain lähistöltä Hrrrrhh. Paha vaan ettei meidän huoneistosta oikein näe kunnolla muualle kuin tuohon naapuritaloon ja sisäpihalle. Toivottavasti ei ainakaan kehenkään sattunut. Niin ja minä, sekä äitini olemme kuuhulluja, eli valvomme täyden kuun aikaan.
Ap
Itse kuuntelen Tavaramarkkinoiden " Kevät" -biisiä. Huokailen ja haaveksin. Taidan laittaa " Rakkautta ennen auringonlaskua" pyörimään ja mennä kokeilemaan nukkumista.
Kauniita unia, oman kullan kuvia!
Päivällä sikaväsynyt mutta nyt kun vois mennä nukkumaan niin eipä väsytäkkään :/