You Tube Music tilini suljettiin
You Tube Music tilini suljettiin. Rikoin .muka sääntöjä, mitä en ole tietenkään tehnyt. Tein ainoastaan soittolistoja ja kuuntelin niitä. Olen ollut yhteydessä You Tubeen useaan kertaan mutta aina sama vastaus, heidän mukaansa olen rikkonut sääntöjä. Tuntuu tosi epäreilulta, en ole tehnyt mitään väärin. Minulla oli useita kymmeniä listoja, joilla yhteensä satoja biisejä. Harmittaa ihan sikana. Onko kellään vastaavaa kokemusta, ja jos on, niin miten siinä kävi, saitko tilisi auki?
Kommentit (7)
Se on ihan yleistä että Geminin käyttäjiltä lähtee Google-tili ilman selitystä, mutta että YT musicissakin?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sinulle kerrottiin, mitä sääntöjä rikoit.
Ainakaan Google ei tapaa kertoa, vaan pitää itse tietää.
Mut just heitettiin ulos Soundcloudista. En vaan pääse kirjautuu takaisin sisään, mutta ei ole myöskään mahdollisuutta vaihtaa salasanaa. En tiedä onko tech bug vai sitten automatiikka jostain käsittämättömästä syystä bannanut mut.in.
Vierailija kirjoitti:
Moderointi perustuu automaatioon ja noi järjestelmät voivat reagoida täysin virheellisesti ja bannata täysin ilman syytä.
🛠 Näin teet tukipyynnön (raise ticket)
1. Mene YouTuben tukisivulle
Koska YouTube Music kuuluu Google:lle, käytetään YouTuben tukea:
👉 https://support.google.com/youtube
2. Kirjaudu tilillesi
Käytä samaa Google-tiliä, joka bannattiin
Jos et pääse sisään, käytä “En pääse kirjautumaan” -vaihtoehtoa
3. Valitse ongelma
Etsi vaihtoehto kuten:
“Account suspended” / “Tili estetty”
“Fix account issue”
4. Täytä tukipyyntö (ticket)
Kirjoita selkeästi:
että tilisi on bannattu
ettet tiedä syytä (jos näin on)
pyydä tarkistusta
👉 Esimerkki:
Hei, tilini on bannattu YouTube Musicissa enkä tiedä syytä. En ole tietoisesti rikkonut sääntöjä. Voisitteko tarkistaa tilanteen ja palauttaa tilini?
5. Lähetä ja odota vastausta
Vastauksessa voi kestää muutamasta tunnista useaan päivään
Saat vastauksen sähköpostiin
Tärkeä juttu
Jos banni tuli automaattisesti:
tukipyyntö on usein ainoa tapa saada tili takaisin