Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Stringit ainoat oikeat alkkarimallit treenitrikoiden alle?

Vierailija
30.09.2019 |

Onko sun mallit stringit & miksi?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit sedälläkin päällä.

T. Setämies

Vierailija
102/147 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja käytän stringejä treenishortsien/treenitrikoiden alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettuako se ketään haittaa, jos alkkarit näkyy trikoiden alta? Itse en ainakaan piittaa kaskaakaan.

Vierailija
104/147 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kettuako se ketään haittaa, jos alkkarit näkyy trikoiden alta? Itse en ainakaan piittaa kaskaakaan.

Samaa mieltä sun kanssa!!

T: Isoperseinen 37v nainen jolla stringit käytössä

Vierailija
105/147 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan!!!

Vierailija
106/147 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringeillä parempi liikkuvuus mistä hyötyä jos pitää tehdä notkeutta vaativia liikkeitä kuntosalilla 👍

Vierailija
107/147 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan!!!

Vierailija
108/147 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alushousujen mallilla ei ole niin väliä, vaan jokainen kuntoliikkuja voi itse todeta, sujuuko liikkuminen parhaiten string-, mummo- vai hipsteri-tyylillä.

–Itse en voisi kuvitellakaan hipsterimallia vauhdikkaaseen kyykkysarjaan, sillä tuolloin minulle tulee neljä pakaraa. Ne myös valahtavat epämiellyttävästi vakoon ja niitä pitää kiskoa koko ajan pois. Siksi itse käytän stringejä!!!!

Hänen mukaansa materiaaliin kannattaa kiinnittää huomiota.

–Alushousutkaan eivät saisi liikkua tai puristaa liikaa, ja niiden olisi hyvä olla joustavat ja mahdollisimman saumattomat.

Tässä hyvät kommentit PT-ohjaajalta miksi stringit parhaimmat!!!!

Vierailija
109/147 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten alushousujen mallilla ei ole niin väliä, vaan jokainen kuntoliikkuja voi itse todeta, sujuuko liikkuminen parhaiten string-, mummo- vai hipsteri-tyylillä.

–Itse en voisi kuvitellakaan hipsterimallia vauhdikkaaseen kyykkysarjaan, sillä tuolloin minulle tulee neljä pakaraa. Ne myös valahtavat epämiellyttävästi vakoon ja niitä pitää kiskoa koko ajan pois. Siksi itse käytän stringejä!!!!

Hänen mukaansa materiaaliin kannattaa kiinnittää huomiota.

–Alushousutkaan eivät saisi liikkua tai puristaa liikaa, ja niiden olisi hyvä olla joustavat ja mahdollisimman saumattomat.

Tässä hyvät kommentit PT-ohjaajalta miksi stringit parhaimmat!!!!

Erittäin hyvin selvennetty miksi stringit parhaimmat!!!!!

Vierailija
110/147 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommandona. Näkyy kamelinvarvas paremmin ja on huvittavaa seurata kuinka miehet sekoavat. N17v

Vierailija
111/147 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sellaista borattia.

Vierailija
112/147 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

STRINGIT🔥🔥💪👊

Vierailija
113/147 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit on HUIPPU seksikkäät treenitrikoiden alla kun näkyy hyvin pakaroiden muodot!!!

Oi kiitos Jorma-Pertti kauniista sanoistasi! Ihanaa, että tykkäät mun roikkuvasta lattapepusta, jota punaiset stringit ja vaaleat treenitrikoot kivasti korostavat. t. Pirjo-Pirkko 50 vuotta

Vierailija
114/147 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
115/147 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Ja ainoa oikea trikoomalli on sellainen pari kokoa liian pieni ja mahdollisimman läpikuultava. Ainakin kun katsoo mitä naiset käyttävät nykyään.

Nykynaiset ovat usein niin lihavia, että kaikki vaatteet näyttävät liian pieniltä. 

Vierailija
116/147 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Ja ainoa oikea trikoomalli on sellainen pari kokoa liian pieni ja mahdollisimman läpikuultava. Ainakin kun katsoo mitä naiset käyttävät nykyään.

Nykynaiset ovat usein niin lihavia, että kaikki vaatteet näyttävät liian pieniltä. 

Samaa mieltä

Vierailija
117/147 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit parhaat koska ne eivät näy sieltä alta. Mummopöksyissä reunat näkyy, ei kiva

http://i.imgur.com/7QKRNRf.jpg

Vierailija
118/147 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nainen 50v käytän stringejä vain jumppatrikoiden alla. En koskaan muulloin. Käytän stringejä nimenomaan sen takia, että en halua alushousujen näkyvän päälle päin.

Olen koko ikäni harrastanut liikuntaa eri muodoissa ja nähnyt tuhansia naisia jumppavaatteissaan. Mutta stringejä en muista nähneeni jumppatrikoiden läpi, ainoastaan vain niitä "mummo alkkareita" jotka oikeasti näkyvät ikävinä poimuina trikoiden läpi.

Jaahas, onhan täällä myös pervo-mummo, joka saa kicksit toisten naisten mummoalkkareista. 

Jaahas.. taisi tytöllä käydä tunteisiin.

Mitä pervoa on siinä, että on havainnut, että oikeasti ne mummo alkkarit näkyvät trikoiden alta räikeämmin kuin stringit?

Vierailija
119/147 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat oikeat, siis millä tavalla? Itse pidän tasan niitä, jotka sattuu olemaan päällä mennessä treenaamaan ja silloin ne ovat juuri oikeat. Et kai oikeasti kysy, mitä muut ihmiset ovat mieltä sinulle oikeista alkkareista??

Eikö sulle sit vaikuta et alkkarirajat näkyy trikoiden alta jos sulla sattuu olemaan Sloggi "mummomallit" jalassa????

Ei, koska harvan päällä ne trikoot näyttää ylipäätään hyvältä. Omasta mielestäni stringit eivät ole mukavat ja urheillessa haluan todellakin mukavat vaatteet päälle.

Vierailija
120/147 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä