Valitse 5 näistä miehen ominaisuuksista
Valitse 5 näistä! Mikäli mahdollista, tärkeysjärjestyksessä. Huomenna illalla koostan tilaston mitkä ominaisuudet sijoittuivat kärkitiloille.
1. pituus 185cm tai enemmän
2. raamikas vartalo
3. korkeakoulutus
4. hyvä ammatti ja kunnianhimoa edetä uralla
5 ahkera rakentaja ja remontoija
6. harrastaa kitaransoittoa
7. tykkää viedä petipuuhissa
8 tyylikäs pukeutuminen ja huoliteltu olemus
9. harrastaa retkeilyä ja viihtyy luonnossa
10. hyväkuntoinen, liikunta/urheilu maittaa
11. ympäristötietoinen, haluaa elää vaatimattomasti
12. taitava kokki, tykkää herkutella hyvässä seurassa
13. sosiaalisesti taitava, osaa viihdyttää porukkaa
14. tykkää lukemisesta, esim. runous, historia, tiede
15. raitis, absolutisti tai juo kohtuudella
16. bonus: vapaasti valittu ominaisuus miehessä (listalta valittujen lisäksi)
Kommentit (92)
1. pituus 185cm tai enemmän
-periaatteessa plussaa, toisaalta ei, koska itse lyhyt :D
2. raamikas vartalo
-olis hyvä olla
-ainaki osaa noi jutut :D
-joo, ei mikään joka unelmoi vaan dominasta
-sillee lahjakas liikunnallisesti eli ns. osaa, ei tarvi olla mitään sixpäkkiä, mut voimaa on hyvä olla.
13. sosiaalisesti taitava, osaa viihdyttää porukkaa
-ei oo kyl pakko mut huumorintajunen joo
-mielellään jotain tän tyyppistäki
-en juo itse, niin en jaksais joka vklp kännäävää miestä
-otin ton hyvän ammatin pois, koska en tienny mitä sillä haettiin ja ajattelin et mun mielestä hyvä ei oo ehkä sun mielestä hyvä. en osannu rajata vviiteen niin laitoni nyt nää. :D, koska siis ihmiset on nii erilaisia :DD joillai on joitain ja jollain joitain, eli ei mitään et PAKKO olla NOI KAIKKI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä huumorintaju ja toisen ihmisen kunnioittaminen on? Kohteliaat käytöstavat? Kaikki hyvät puuttuu!
Jätin listalta tarkoituksella pois "itsestäänselvyydet". Siis luotettavuus, rehellisyys, kunnioitus, huumorintaju ja sellaiset.
-ap
Mikä merkitys tällä kyselyllä on? Itse en löytänyt listalta yhtään asiaa jolla olisi merkitystä haluanko ihmisen kanssa suhteen. Onko nämä pinnalliset asiat aplle tärkeitä?
2. raamikas vartalo
- raamikkuus ja kohtuullinen pituus. Ei tarvitse olla hongankolistaja, mutta pituus on aina plussa.
- Arvostan suuresti osaamista ja tekemisen halua. Hyödylliset kädentaidot ovat aina plussa.
- Ehdottomasti näin. Lahnamies ei sytytä, eikä minusta ole palvomaan miestä sängyssä. Minä haluan olla haluttu.
- Tulkitsen tämän niin, että mies on fiksu, ajatteleva, normaalit argumentointitaidot omaava.
16. bonus: vapaasti valittu ominaisuus miehessä (listalta valittujen lisäksi)
- Joustavuus & kohtuus. Terveelliset elämäntavat ja kohtuus kaikessa, niin liikunnassa kuin elintavoissa muutoinkin. Joustavuus kumpuaa usein ystävällisestä luonteesta ja epäitsekkyydestä.
Alfauros on iso ja lihaksikas. Yleensä, joskaan ei aina, hän hallitsee vähintään yhden aasialaisen taistelutaidon salaisuudet perinpohjaisesti, ja sillä taidolla ja voimallaan hän on aina miehen vertainen ja ainutkertainen ja pistää kenet tahansa pinoon vaikkapa puolustaessaan naistaan. Hän saattaa myös harrastaa, ja harrastaakin, bodaamista. Voima ja aggressiivisuus ovatkin alfauroksen kaikkein tärkein tuntomerkki.
Myös siitä alfauroksen tunnistaa, että hän ei ole mikään tavallinen työmies, vaan vähintään esimiesasemassa työpaikallaan, useimmiten jopa päällikkö tai johtaja. Autona hänellä on luonnollisestikin BMW, ja työsuhdeautona vähintään Audi. Luonteeltaan hän on voimakkaasti ulospäinsuuntautunut, äärimmäisen toiminnallinen ja dynaaminen. Hän johtaa, hän päättää, muut vikisevät.
Alfauroksella saattaa myös vapaa-ajallaan olla jokin sellainen harrastus, joka ei oikein istu hänen työimagoonsa, mutta joka vahvistaa käsitystä siitä, että hän on todella ylivertainen moniosaaja. Hän voi olla esim. ankara metallimusiikin fani, tai hän saattaa ajaa massiivisella Harley-Davidsonilla. Moni alfa on myös taitava kokki, ja armottoman hyvää läppää heittävä moottoriturpa, joka valloittaa kaveriporukkansa legendaarisilla jutuillaan.
Kunnon alfauros on syntynyt voittamaan ja tulee kuolemaan voittajana. Ja naista, sitä saa alfa aina. Aina. Tarpeen vaatiessa vaikka naapurin beta-urokseltakin, jos haluaa. Koska kanki on suuri ja kova.
Miksi vastaajat valitsevat useamman kohdan, kun puhe oli viidestä ominaisuudesta? Eikö osata lukea vai eikö ymmärretä, että kriteerejä karsimalla löytyy juuri ne tärkeimmät ominaisuudet, ne joista ei olla valmiita tinkimään?
1. seksuaalisesti yhteensopiva niin fyysisesti kuin henkisestikin
2. raitis, absolutisti tai juo kohtuudella
3. tykkää viedä petipuuhissa
4. taitava kokki, tykkää herkutella hyvässä seurassa
5. tykkää lukemisesta, esim. runous, historia, tiede
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaajat valitsevat useamman kohdan, kun puhe oli viidestä ominaisuudesta? Eikö osata lukea vai eikö ymmärretä, että kriteerejä karsimalla löytyy juuri ne tärkeimmät ominaisuudet, ne joista ei olla valmiita tinkimään?
Mitkä tärkeimmät kun apkin itse sanoo jättäneensä "itsestään selvyydet" eli ne tärkeät pois? Ihan pilipalikysely jos ei tule saaman mitään.
14, 3, 11, 9, 6
Lisänä älykkyys ja huumorintaju. Kiltti luonne, pitää eläimistä.
Ei järjestyksessä (ja toki muut ominaisuudet mittaa enemmän kuin listassa olevat):
5. ahkera rakentaja ja remontoija
- Tämä on näistä ominaisuuksista ainoa, mitä nykyinen mies ei omista. Tykkäisin, että mies on kätevä käsistä, mutta mitä en itse osaa - en voi vaatia toiselta
- Viihdyn itse luonnosta, joten luonnollisesti (heh heh) valitsin tämän
- Vaikka miehen ruokajutut alkaa välillä jo kyllästyttämään, varsinkin jos ollaan hänen kavereiden seurassa, jotka ovat kaikki myös kokkeja niin silti pidän siitä, että mies osaa kokata. Ja myös siitä, että voidaan käydä hyvissä ravintoloissa syömässä, että vuosipäivän kohokohta ei ole mennä Amarilloon syömään.
- Tykkään alistujan roolista enemmän, mutta toki vaihtelu virkistää
- Alkoholista on lapsuudesta hieman traumoja ja ällöttää ajatus tissuttelusta arkipäivinä. Myös bilettäminen ei ole minun juttuni vaan tykkään koti-illoista. Siksi tahdon puolisoksi miehen, joka juo kohtuudella kuten minäkin.
Bonus: Huumorintajuinen/ymmärtää sarkasmia
Vierailija kirjoitti:
Ei järjestyksessä (ja toki muut ominaisuudet mittaa enemmän kuin listassa olevat):
- Tämä on näistä ominaisuuksista ainoa, mitä nykyinen mies ei omista. Tykkäisin, että mies on kätevä käsistä, mutta mitä en itse osaa - en voi vaatia toiselta
- Vaikka miehen ruokajutut alkaa välillä jo kyllästyttämään, varsinkin jos ollaan hänen kavereiden seurassa, jotka ovat kaikki myös kokkeja niin silti pidän siitä, että mies osaa kokata. Ja myös siitä, että voidaan käydä hyvissä ravintoloissa syömässä, että vuosipäivän kohokohta ei ole mennä Amarilloon syömään.
7. tykkää viedä petipuuhissa- Tykkään alistujan roolista enemmän, mutta toki vaihtelu virkistää
15. raitis, absolutisti tai juo kohtuudella- Alkoholista on lapsuudesta hieman traumoja ja ällöttää ajatus tissuttelusta arkipäivinä. Myös bilettäminen ei ole minun juttuni vaan tykkään koti-illoista. Siksi tahdon puolisoksi miehen, joka juo kohtuudella kuten minäkin.
Bonus: Huumorintajuinen/ymmärtää sarkasmia
"- Tykkään alistujan roolista enemmän"
Et vaikuta olevan mielipiteinesi yksin...
11. ympäristötietoinen, haluaa elää vaatimattomasti
16. bonus: sopivasti yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja kemiaa
1, 3, 4, 7, 13.
N/akateeminen/33v
16. bonus: rehti tolkun ihminen
Listaan lisäisin vielä; osaa näyttää tunteensa ja itkeä.
Pitää luonnosta ja arvostaa sitä. Pitää eläimistä.
On hyvä keskustelija ja sovittelija. On oikeudenmukainen arvoiltaan.
Ei tärkeysjärjestyksessä:
1. pituus mielellään n.185-195cm
10. hyväkuntoisuus, ei tarvitse olla himoliikkuja/supertimmi kuitenkaan
13. sosiaaliset taidot, muttei mikään naistennaurattaja
14. lukeminen, osaa keskustella, laajempi sanavarasto, mahdollisesti mielikuvituksekkaampikin
15. ei päihdeongelmia, alkoholin oikea kohtuukäyttö ok.
Meinasin laittaa myös 7. mutta rooleja on mukava välillä vaihdella :)
16. Seksuaalinen yhteensopivuus ja yleinen kemia on ehdottoman tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7. tykkää viedä petipuuhissa- Tykkään alistujan roolista enemmän, mutta toki vaihtelu virkistää
15. raitis, absolutisti tai juo kohtuudella- Alkoholista on lapsuudesta hieman traumoja ja ällöttää ajatus tissuttelusta arkipäivinä. Myös bilettäminen ei ole minun juttuni vaan tykkään koti-illoista. Siksi tahdon puolisoksi miehen, joka juo kohtuudella kuten minäkin.
Bonus: Huumorintajuinen/ymmärtää sarkasmia"- Tykkään alistujan roolista enemmän"
Et vaikuta olevan mielipiteinesi yksin...
En mä oikein muuta olettanutkaan. Mitä naisten kanssa seksistä puhunut, niin monet tykkää siitä että mies vie. Mutta hyvässä seksielämässä on paljon muutakin ja jos mies tykkää että nainen vie, niin täytyy "jakaa roolit" tasapuolisesti. Ja usein seksi on ihan yhteispeliä :D
16; Huumorintaju joka natsaa oman kanssa.
8 tyylikäs pukeutuminen ja huoliteltu olemus
Tässä kyselyssä oli kyllä paljon pinnallisia kysymyksiä, ja tuon kasin pistämistä listalle harkitsin koska en oleta että miehellä on jatkuvasti puku päällä, mutta ettei kuitenkaan ole missään likaisissa vaatteissa rahnustava reppana.
Pinnallinen kysely!